ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Όσα θέλουν οι κόρες από τους μπαμπάδες τους!

Αποτέλεσμα εικόνας για μπαμπας και κορη
"Αγαπητέ μου μπαμπά,
Κάνεις καταπληκτική δουλειά. Ευχαριστώ για το χαρτζιλίκι που μου δίνεις κάθε μέρα, για την υποστήριξη σε ό,τι και να κάνω και για την αγάπη σου.
Σε ευχαριστώ επίσης που δεν μου φώναξες όταν έκανα το τατουάζ στον καρπό μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν .......
.......  περίμενα τέτοια ήρεμη αντίδραση από σένα (έχεις δίκιο, είμαι αχάριστη). Σε ευχαριστώ για τα δίδακτρα που πληρώνεις στο κολλέγιο και γενικότερα για όσα κάνεις καθημερινά για μένα.
Συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις γιατί ως επί το πλείστον τα κάνεις όλα σωστά απλά σε αυτό το γράμμα μου θα ήθελα να σου πω ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που χρειάζομαι από σένα  (το ξέρω, είμαι άπληστη). Μου είναι λίγο δύσκολο να στα πω από κοντά και γι’ αυτό στα γράφω, αλλά είναι σημαντικά για να συνεχίζουμε αυτό το ταξίδι μπαμπά - κόρης:

Θέλω να μου λες ότι είμαι όμορφη

Μην σου φαίνεται παράξενο. Εσύ είσαι εκείνος που θέτει τις βάσεις τώρα για το πώς θα βλέπω τους άντρες στο μέλλον. Το ξέρω πώς εξαιτίας του δυνατού και σιωπηλού σου χαρακτήρα προτιμάς να μου δείχνεις τα συναισθήματά σου με πράξεις και όχι με λόγια, αλλά σε παρακαλώ προσπάθησε. Ζητώ την επιβεβαίωσή γιατί αν δεν την πάρω τώρα από σένα θα περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου ψάχνοντάς την… 

Θέλω να αισθάνομαι προστατευμένη

Παρόλο που καμιά φορά κάνω ότι θυμώνω όταν μου λες ότι να απαγορεύεται να βγω ραντεβού μέχρι να κλείσω τα 40, η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει. Αισθάνομαι έτσι πολύτιμη και ασφαλής!

Θέλω να σκανάρεις τους υποψήφιους φίλους μου

Ξέρω ότι θέλεις τον τέλειο για μένα – το ίδιο θέλω κι εγώ. Δεν ξέρω αν θα τον βρούμε τελικά αλλά τουλάχιστον θα προσπαθήσουμε. Απλά αυτό που λες καμιά φορά για …το δίκανο, μήπως να το σταματήσεις;

Λατρεύω όταν συμπεριφέρεσαι τρυφερά στην μαμά

Εφ 'όσον δεν είστε υπερβολικά διαχυτικοί μπροστά μου, με κάνει ευτυχισμένη όταν της συμπεριφέρεσαι τρυφερά και βλέπω ότι η αγάπη σας με τα χρόνια δυναμώνει. Αυτό με κάνει να πιστεύω στην έννοια του γάμου και του για πάντα, ιδιαίτερα σε μια εποχή όπως η δική μας που φαίνεται να υποτιμάμε αυτά τα πράγματα όλο και περισσότερο. 

Κατά βάθος μου αρέσει όταν υπερηφανεύεσαι για μένα

Μπορεί να νιώθω αμηχανία κάθε φορά όταν σε ακούω να λες σε τρίτους για τα επιτεύγματά μου αλλά μέσα μου έτσι ξέρω πώς είσαι περήφανος για μένα. Αυτό σημαίνει πολλά – και τίποτα δεν με κάνει περισσότερο ευτυχισμένη από το να ξέρω ότι είμαι σημαντική στα μάτια σου.

Χρειάζομαι να μου δίνεις ένα διάλειμμα καμιά φορά

Αναπόφευκτα θα αποτύχω κάπου και όχι μόνο μια φορά. Είναι από εκείνες τις στιγμές που θα έχω ανάγκη την παρηγοριά και όχι την κριτική σου ή τα κηρύγματα και τα επιθετικά σχόλια, παρόλο που ξέρω ότι το κάνεις από αγάπη. Όπως σου είπα θέλω να αισθάνεσαι περήφανος για μένα αλλά αν η αγάπη σου «λάμπει» μόνο όταν κάνω κάτι καλά τότε θα περιμένω μονίμως μια επιβράβευση από σένα, και δεν είναι καλό αυτό. Θέλω να ξέρω ότι με αποδέχεσαι έτσι όπως είμαι χωρίς να έχει σημασία η εργασία, οι σπουδές, ο μισθός, ο φίλος και γενικότερα ο τρόπος ζωής μου. Χρειάζομαι περισσότερη άνευ όρων αγάπη. 

Με αγάπη,
Η κόρη σου"



Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων τα Νέα Καλά Μαντάτα είναι ένα blog με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα ,χρήσιμα και προ πάντων ευχάριστα προς ανάγνωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάτι ευχάριστο και ενδιαφέρον χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη παρέα σας!
Γίνετε φίλοι μας στο facebook https://www.facebook.com/NeaKalaMantata/ ή ακολουθήστε μας στο Twitter https://twitter.com/NeaKalaMantata. Σας ευχαριστούμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου