ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Πως περνάει το πρώτο βράδυ του γάμου!!!


WEDDING NIGHT

Λένε ότι η πρώτη νύχτα του γάμου, είναι μία από τις πιο ρομαντικές νύχτες ενός ζευγαριού. Από το τι λέει κανείς, μέχρι το τι συμβαίνει πραγματικά υπάρχει μεγάλη απόσταση και οι παρακάτω πραγματικές ιστορίες, όπως τις έζησαν και τις μοιράστηκαν 17 ζευγάρια ......

..... στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost είναι η απόδειξη.

1. «Ξάπλωσα στο πάτωμα στο σαλόνι μαζί με την γυναίκα μου και δύο από τις παράνυμφες και τρώγαμε τσιπς πριν πάμε τελικά για ύπνο και ξυπνήσω αργότερα γιατί ήθελα να κάνω εμετό από το τόσο πολύ που είχα πιει στην δεξίωση, μέχρι που τελικά επέστρεψα στο κρεβάτι και ξεράθηκα.» - Katie H.
2. «Ο άντρας μου κοιμήθηκε με τα ρούχα και τα παπούτσια, δύο λεπτά αφού είχαμε μπει στο δωμάτιο. Και ναι, μοιραζόμασταν το δωμάτιο με την μητέρα μου. Οπότε πέρασα σχεδόν όλο τον βράδυ στο κινητό και βλέποντας Netflix επειδή ροχάλιζαν και οι δύο. Παρ' ολ' αυτά δεν θα άλλαζα τίποτα.» ― Brittany S.
3. «Η σύντροφός μου κι εγώ περάσαμε την νύχτα παίζοντας Pokemon Go (είχε μόλις βγει) και διασκεδάζοντας με τους φίλους μας μέχρι αργά το απόγευμα. Μετά ξαπλώσαμε στο κρεβάτι όπου μιλούσαμε και γελούσαμε για ώρες λέγοντας “σ' αγαπάω”. Ήταν το πιο ολοκληρωμένο, το πιο γλυκό πράγμα που έχω κάνει και δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Τελικά, λίγο μετά τα μεσάνυχτα κοιμηθήκαμε και δεν σκεφτήκαμε καν να κάνουμε σεξ. Περιμέναμε μέχρι το επόμενο πρωί.» ― Fernando J.
4. «Εκείνο το βράδυ κοιμήθηκα σε ένα κρεβάτι μαζί με ένα μωρό 4,5 μηνών γιατί θήλαζα ακόμα και ο άντρας μου κοιμήθηκε στο άλλο κρεβάτι του ξενοδοχείου.» ― Lisa N.
5. «Πήγαμε σε ένα λεσβιακό μπαρ για να τραγουδήσουμε καραόκε. Τραγουδήσαμε το “A Whole New World” φορώντας τα νυφικά μας. Πήγαμε στο ξενοδοχεία, πήραμε καφέ από το λόμπι και απαντήσαμε στις ευχές στα social media πριν κοιμηθούμε.» ― Darek Y.
6. «Ήμουν τόσο ιδρωμένη και βρώμικη από τον χορό στην δεξίωση, οπότε του είπα ότι πρέπει να κάνω ντους πριν κάνουμε οτιδήποτε. Μετά περάσαμε καλά. Κατά τις 2 πέθαινα της πείνας (γιατί κανείς δεν αφήνει τη νύφη και τον γαμπρό να φάνε, όλοι θέλουν να βγάλουν φωτογραφίες και να σε συγχαρούν), οπότε ο σύζυγός μου κι εγώ πήγαμε στο Denny’s στο τέλος του δρόμου, φάγαμε Grand Slams και είδαμε ταινία πριν κοιμηθούμε για τα καλά.» ― Heather B.
7. «Φάγαμε με τους γονείς μας στο αγαπημένο μας εστιατόρειο και μετά γυρίσαμε σπίτι, ήπιαμε κρασί και είδαμε το τελευταίο επεισόδιο της σεζόν του RuPaul’s Drag Race και αμέσως μετά το Starship Troopers. Α και μετά παίξαμε βιντεοπαιχνίδια. Ένα τέλειο απόγευμα.» ― Nicole G.
8. «Πήγαμε για χορό με φίλους και γυρίσαμε σπίτι κατά τις 3 το πρωί, πεθαίνοντας της πείνας. Περάσαμε την νύχτα μας αγκαλιά, τρώγοντας room service μακαρόνια με τυρί και μετά ξεραθήκαμε στον ύπνο. Το σεξ περίμενε μέχρι το επόμενο πρωί που είχαμε ενέργεια.» ― Katrin B.
9. «Ξεχάσαμε εντελώς να φάμε στην δεξίωσή μας. Μία φίλη της μαμάς μου ήταν αρκετά ευγενική ώστε να μας εφοδιάσει με ένα πιάτα με τούρτα πριν φύγουμε. Εκείνη τη νύχτα, κάτσαμε στο τζακούζι του δωματίου και φάγαμε τούρτα πριν... καταλαβαίνετε.» ― Keeana P.
10. «Παντρευτήκαμε σε ένα εκκλησάκι στο πανεπιστήμιο, Τετάρτη απόγευμα και μετά πήγαμε στο κοιτώνα μας και είδαμε το «The Princess Bride», πριν κοιμηθούμε τελικά. Είχαμε εξετάσεις το επόμενο πρωί.» ― Emma P.
11. «Έπαθα δηλητηρίαση από κάτι που έφαγα στον γάμο μας. Ο άντρας μου είχε φοβερό πονοκέφαλο. Πήγαμε στο ξενοδοχείο που μας είχαν κάνει δώρο τη διαμονή, χάσαμε το πάρτι του γάμου και κοιμηθήκαμε. Εγώ, βέβαια, δεν κοιμήθηκα πολύ γιατί έκανα εμετό.» ― Felicia L.
12. «Ο άντρας μου με βοήθησε να βγάλω το φόρεμα και όλες τις φουρκέτες από τα μαλλιά μου. Βάλαμε τις παλιές μας πιτζάμες, φάγαμε μπισκότα, μοιραστήκαμε ένα μπουκάλι σαμπάνια και είδαμε μερικά επεισόδια Frasier, πριν πιάσουμε δουλειά.» - Amber L.
13. «Ο σύζυγός μου κι εγώ ξεχάσαμε τα προφυλακτικά, οπότε πήγαμε σε ένα φαρμακείο, εγώ φορώντας ακόμα το νυφικό, για να αγοράσουμε.» - Joelle D.
14. «Με κουβάλησε μέχρι το δωμάτιο του ξενοδοχείου μας και άρχισα να του φωνάζω να μου βγάλει το νυφικό γιατί έπρεπε να κατουρήσω τόσο πολύ και τα κρατούσα όλη μέρα. Μετά τον έβαλα να κλείσει τα μάτια του γιατί δεν ήθελα να με δει να φορά τον καθόλου σέξι κορσέ μου.» - Heather S.
15. «Ήπιαμε σαμπάνια, φάγαμε σοκολατάκια και ανοίξαμε τις κάρτες και τα δώρα, ενώ αράζαμε στη νυφική σουίτα με τα εσώρουχά μας. Μετά κοιμηθήκαμε.» - Staci Z.
16. «Μετά την δεξίωση πήραμε Uber μέχρι ένα ξενοδοχείο κοντά στο LAX, όπου κάτσαμε για μόλις 4 ώρες πριν μπούμε στην πτήση μας. Αφαιρέσαμε περίπου 9.000 τσιμπιδάκια από τα μαλλιά μου και μετά προσπαθήσαμε να κοιμηθούμε.» ― Annie S.
17. «Σταματήσαμε στα McDonald’s, οδηγήσαμε μέχρι το σπίτι στην παραλία ενός οικογενειακού φίλο και μετά κάναμε πάρα πολύ σεξ. Ήταν ό,τι μπορούσαν να ζητήσουν δύο έφηβοι χωρίς λεφτά.» - Sam G. 
Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων τα Νέα Καλά Μαντάτα είναι ένα blog με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα ,χρήσιμα και προ πάντων ευχάριστα προς ανάγνωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάτι ευχάριστο και ενδιαφέρον χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη παρέα σας!

Γίνετε φίλοι μας στο facebook https://www.facebook.com/NeaKalaMantata/ ή ακολουθήστε μας στο Twitter https://twitter.com/NeaKalaMantata. Σας ευχαριστούμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου