ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Τα σεξομηνύματα!


Αυτή την εβδομάδα θα πάρουμε μία ανάσα από το σεξ. Δεν θα ασχοληθούμε με στάσεις και ανθρώπινα υγρά. Δεν θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε κανένα κενό. Δεν θα κάνουμε
μαθήματα ανατομίας και δεν θα διαβάσεις ούτε μία φορά τη λέξη αιδοίο και πέος (εντάξει τη διάβασες τώρα – αλλά δεν θα επαναληφθεί). Κυρίες μου, αυτή τη φορά θα μιλήσουμε γι αυτό που με τόσο ερεθιστικά σέξι φωνή και βλέμμα που θα κόλαζε ακόμα και τη συχωρεμένη Ιωάννα της Λωραίνης, έχει τραγουδήσει ο Alex Turner.

Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When... από ninamasya

Και να πεις ότι οι δικοί μας παίρνουν και τηλέφωνο. Ούτε καν. Κάπου ανάμεσα στο πέμπτο και έκτο ποτό, εκεί που έχει αρχίσει το μάτι να αλληθωρίζει και το κάτω χείλος να κρέμεται σαν ώριμο δαμάσκηνο, σου στέλνει το SMS. Τρεις το πρωί, εσύ κατά πάσα πιθανότητα θαμμένη κάτω από το πάπλωμα Ikea κλάση θερμότητας 5, φορώντας τις πικέ πιτζάμες, που σου είχε πάρει η γιαγιά σου από τη λαϊκή (έχεις πείσει ακόμα και τον εαυτό σου πως τις έχεις κάψει στο σίδερο – αλλά ούτε καν), και το κινητό δίπλα σου αρχίζει και δονείται. Έχεις μήνυμα.
Άκουσα το “....” (εδώ μπαίνει πιθανότητα τουλάχιστον το “The Blower's Daughter”) και σε θυμήθηκα...Εύχομαι να 'σαι καλά.
Χωρίς να θέλω να σου σπάσω με μία πινέζα το ροζ συννεφάκι που έχει σχηματιστεί από πάνω σου και μέσα έχει τη σκέψη “το ήξερα πως θα σου λείψω παλιοβλαμμένε”, και πριν προλάβεις να στείλεις απάντηση, επέτρεψε μου να σου πω ότι αυτό που ήθελε πραγματικά να πει είναι:
Την άκουσα από τα πολλά σφηνάκια βότκας και επειδή στα χάλια που είμαι δεν μου κάθεται ούτε η κυρία στην τουαλέτα, μήπως να περάσω από το σπίτι σου μπας και μου κάτσεις εσύ. Εύχομαι να μου κάτσεις.

Για να μην πέσεις ποτέ ξανά στην παγίδα του (και δεν είναι και ο Alex Turner για να κάνεις τα στραβά τα μάτια), φροντίσαμε για σένα (απείλησα ανθρώπους πως θα χάσουν τη δουλειά τους) και σου παρουσιάζουμε μία λίστα με τα SOS SMS τα οποία φαίνονται αθώα (απλά ήθελα να δω αν είσαι καλά), αλλά όχι και τόσο βαθιά μέσα είναι περισσότερο πονηρά και από το μυαλό της θρυλικής Εμμανουέλας.
Πώς είσαι; 

(Όχι τώρα πες μου. Πιστεύεις ότι τον ενδιαφέρει να μάθει πόσο βαριά την πέρασες την οξεία βρογχίτιδα;)
Σε σκεφτόμουν. Είσαι καλά;

(Αυτό που θέλει να πει είναι: Σε σκεφτόμουν στα 4. Είσαι καλά;)
Εύχομαι να είσαι καλά... 

(Οι τρεις τελείες δεν είναι τυχαίες. Αυτό που εννοεί είναι να μην είσαι στις μέρες σου)
Χάθηκες, πώς είσαι;

(Πριν απευθυνθεί στη Νικολούλη είπε να σου στείλει ένα μήνυμα.)
Είσαι καλά; Σόρρυ που ενοχλώ απλά σε είδα στον ύπνο μου..

(Που να ανοίγει τώρα τον Καζαμία και να ψάχνει να δει τι σημαίνει αυτό).
Long Time No See..Είσαι καλά;

(Στην ουσία έχει περάσει καιρός από τότε που του έκατσε κάποια).
Καιρό έχουμε να τα πούμε 

(Αυτό το μήνυμα έρχεται στις 2 το βράδυ. Μία λογική ώρα δεν νομίζεις;)
Ήθελα να σου πω ότι χθες που σε είδα ήσουν στις ομορφιές σου. Και πάλι.

(Αυτό που σκέφτεται φωναχτά είναι: βρε βρε το Κατερινάκι...)
Πάντα μου άρεσαν τα δυναμικά κορίτσια σαν εσένα.

(Όχι δεν εννοεί να τον αρχίσεις στα μπουκέτα.)
Τι θα έλεγες να έρθεις αύριο βράδυ σπίτι μου; Έχω πάρει 3 ταινίες από το video club.

(Γιατί είναι τόσο ρετρό που δεν κατεβάζει ταινίες. Τις νοικιάζει.)
Γεια, τι θα έλεγες για ένα ποτάκι; α) Ποτέ β) ίσως γ) 8 η ώρα στο Key. Σωστή απάντηση το γ
(Κάνει και χιούμορ. Εσένα δεν σου αρέσουν οι άντρες που το έχουν μπόλικο;)
Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου

(Δεν θα είναι καθόλου ειλικρινής.)
Τι ώρα θα έρθεις από δω;

(Συνήθως αυτό το μήνυμα σκάει από το πουθενά και ενώ έχετε να μιλήσετε μία και βάλε εβδομάδα.)
Εσένα αγαπημένη αναγνώστρια τι έχουν δει τα ματάκια σου στη οθόνη του κινητού σου;

cosmo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου