ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Συγκινητικό βίντεο - ύμνος στη μητρότητα με πραγματικές μαρτυρίες νέων μαμάδων: «Εσύ με έκανες μητέρα»


Συγκινητικό βίντεο - ύμνος στη μητρότητα με πραγματικές μαρτυρίες νέων μαμάδων: «Εσύ με έκανες μητέρα»

«Εγώ έκανα εσένα, αλλά εσύ με έκανες μητέρα». Με τη φράση αυτή τελειώνει το βίντεο με τις πραγματικές μαρτυρίες νέων μαμάδων που μιλούν για την εμπειρία της μητρότητας, από την εγκυμοσύνη μέχρι τη στιγμή της πρώτης «ανεξαρτησίας» του παιδιού.

Στις συγκινητικές διηγήσεις που περιλαμβάνει το υπέροχο αυτό βίντεο, πολλές μαμάδες ίσως δουν τον ίδιο τους εαυτό, τα συναισθήματα που τους πλημμύρισαν όταν κράτησαν για πρώτη φορά το νεογέννητο μωρό τους και όλα όσα ένιωσαν βλέποντάς το να μεγαλώνει. 
«Σε ένοιωσα. Ήσουν ένα φασολάκι. Μετά ένα λεμόνι. Μετά μια μελιτζάνα. Ακολούθησα συμβουλές. Διάβασα δώδεκα βιβλία. Έκοψα τον καφέ. Καταλάβαινες, άραγε, πόσο φοβόμουν;»
«Σου μιλούσα, σου τραγουδούσα... δεν ήμουν έτοιμη.»
«Και τότε, εμφανίστηκες! Δέκα δάκτυλα. 3,6 κιλά. Αγάπη. Μεγάλη, παχιά αγάπη!»
«Σε κράτησα. Σε τάισα. Συνειδητοποίησα ότι θα περνούσα τη ζωή μου κάνοντας πράγματα που θα σε κάνουν ευτυχισμένο –και που θα με κάνουν και εμένα ευτυχισμένη.»
«Όμως έρχονται και στιγμές που θέλω να τα παρατήσω. Με έκανες να επαναπροσδιορίσω τη λογική μου. Με έκανες να θέλω να πέσω στα πόδια της μητέρας μου και να της πως ότι τώρα την καταλαβαίνω.»
«Ύστερα πάλι χαμογελάς και λες το όνομά μου –και αρπάζεις το χέρι μου με αυτά τα μικροσκοπικά σου δαχτυλάκια.»
«Μεγαλώνουμε μαζί. Βλέπουμε τον κόσμο σα να είναι καινούργιος. Θα ανοίξω την καρδιά μου και θα σε πλημμυρίσω με βροχή αγάπης. Εσύ θα γελάς και εγώ θα το κάνω ξανά και ξανά. Και θα περπατάμε χέρι-χέρι. Μέχρι εσύ να το αφήσεις.»
«Εγώ έκανα εσένα, αλλά εσύ με έκανες μητέρα.»


iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου