ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Πάνω από 40, αλλά όχι και μεγάλη!!!!


"Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θα ’ρθεις", η γιαγιά μου το είχε με τις ατάκες. Εννοούσε ότι είχα κάποτε την ηλικία σου και σύντομα θα βρεθείς στην δική μου.
Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που ήμουν 24 ή 32. Τότε και μένα κάποια που ήταν 40 ετών μου ακουγόταν σαν ένα γέρικο τύμπανο στο αυτί μου που έκανε: Μ ε γ ά λ η! Το ακούω από όλους γύρω μου πολύ συχνά πια, διότι είμαι πάνω από 40. Πόσο χρονών είναι, 43; Μεγάλη. Έκανε παιδί στα 42 της, δηλαδή μεγάλη. Ρίσκο… Πασαρέλα στα 41; Πω πωωω. Ποιος ξέρει ποιον έχει χορηγό;;;  Έχει καλό σώμα στα 42, θα ξεσκίζεται στην γυμναστική. Έχει νέο γκόμενο στα 45; Ποιος ξέρει πόσο θα τον πληρώνει… 44, πολύ καλή για τη ηλικία της. Πόσα μπότοξ να έχει κάνει;
Δηλαδή, για τους περισσότερους κάτω από 30 ανθρώπους που είναι γύρω μου, όποια είναι πάνω από 40 μάλλον έχει γεράσει και εκείνοι έχουν αργήσει να κάνουν οικογένεια. Καλύτερα να ζήσουν την ζωή τους όσο προλαβαίνουν μέχρι να φθάσουν τα χρόνια της. Για εκείνους κάτω από 25, κανονικά θα έπρεπε να περπατάω κρατώντας μια μαγκούρα, να αφήνω την μασέλα μου στο ποτηράκι πάνω στο κομοδίνο μου το βράδυ, να έχω ξεχάσει το σεξ χωρίς πληρωμή και να βάφω τα μαλλιά μου μοβ, καθώς η σύνταξη δεν μου βγαίνει να πάω σε κομμωτήριο και μόνη μου δεν βλέπω να ανακατέψω τις μπογιές…  Είμαι δηλαδή μια ηλικιωμένη γυναίκα κι αν αργήσω στο ραντεβού να σημάνετε σίλβερ αλέρτ.

κανονικά θα έπρεπε να περπατάω με μαγκούρα, να αφήνω την μασέλα μου στο κομοδίνο μου το βράδυ, να έχω ξεχάσει το σεξ χωρίς πληρωμή 

Ευτυχώς που αν και πατημένα σαράντα είμαι ακόμα ζωντανή, δηλαδή. Ευλογημένη που ακόμα ανασαίνω χωρίς μπουκάλα οξυγόνου και χωρίς υπογλώσσια στην τσαντούλα μου, την οποία συγκρατώ με δυσκολία, διότι τα χέρια μου τρέμουν, ούτε στον τάφο μου δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να φτάσω. Τυχερή που δεν με έχουν πετάξει σε κανένα χαντάκι να συνατήσω τις άλλες συμμαθήτριές μου.
Σκοπός αυτού του κειμένου δεν είναι να θυμίσει όσα λένε οι έρευνες. Δηλαδή, μια γυναίκα στη δεκαετία των 40 είναι στην καλύτερη φάση της ζωής της, διότι σίγουρα έχει κάνει παιδί, έχει αρκετή εμπειρία στη δουλειά της, ξέρει το σώμα της και επομένως πώς να το φροντίζει, έχει μάθει πολύ καλά τους άντρες και έτσι δεν πληγώνεται τόσο πολύ όσο στο παρελθόν από την ανοησία τους, ξέρει τι θέλει στο σεξ και πώς να το πάρει, γνωρίζει καλά που πατάει στη ζωή της και προς τα πού την πάει. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του κειμένου. Αυτά είναι γνωστά από καιρό. Από τότε που κι εγώ στα 28 έλεγα: μα καλά με άφησε για την σαραντάρα; Την γριά; Ανώμαλος είναι;
Τα έχω ξαναδιαβάσει στα 34, όταν ανησυχούσα αν ποτέ θα γίνω μάνα και μου έλεγε ο πατέρας μου, δεν προλαβαίνεις, τι κάνεις; Τα διάβαζα και πάνω στις κρέμες. Με την ένδειξη "αντιγήρανση", κι έλεγα καλά έχω καιρό. Αυτός ο καιρός, λοιπόν, περνά πολύ γρήγορα. Αλλά σκοπός αυτού του κειμένου δεν είναι να κλάψουμε πάνω στο χυμένο γάλα του χρόνου που περνάει και πίσω δεν κοιτάει, διότι αυτό δεν είναι θέμα ηλικίας, αλλά αυτοκριτικής. Σκοπός αυτού του κειμένου, ακόμη, δε είναι ακόμη να υπερασπιστεί τις σαραντάρες, που είναι δύο εικοσάρες με όλα όσα κλισέ τις ακολουθούν κι έχουν διπλές τις χάρες. Καυτές σαραντάρες τα κάνουν όλα επειδή ξέρουν ότι δεν έχουν χρόνο, θα σε κατασπαράξει το κούγκαρ και μακριά από το κούγκαρ δαγκώνει...

Ψυχραιμία, είναι ακίνδυνες

Σκοπός αυτού του κειμένου είναι να σας καθησυχάσει. Είναι ακίνδυνες.
Έχουν μικρότερο γκόμενο, ίσως πολύ μικρότερο γκόμενο από τον δικό σας, επειδή είναι πιο όμορφοι και πιο ευχάριστοι από τους άντρες της ηλικίας τους, αλλά δόξα τον Θεό υπάρχουν πολλοί. Έχουν οικογένεια, οπότε αποκλείεται να σου φάνε τον δικό σου πατέρα. Υπάρχουν αρκετοί γονείς να συζητήσουν για τα παιδιά τους. Κάνουν καλή διατροφή, οπότε δεν θα πειράξουν το δικό σου φαγητό. Δεν πεινάνε για σεξ, μπορούν ακόμα να έρθουν σε οργασμό. Γυμνάζονται, αλλά ποτέ το σώμα τους δεν θα είναι σαν μιας 20άρας, οπότε όλα τα καυτά σορτ στη διάθεσή σας. Υπάρχουν αρκετοί διάδρομοι στα γυμναστήρια. Υπάρχει υαλουρονικό οξύ για όλες. Χωράνε σε μία καρέκλα στο σινεμά. Βλέπουν να οδηγούν στον δρόμο. Δεν θα χρειαστεί να τις περάσεις απέναντι. Δεν θα σου πάρουν την δουλειά, δεν μπορείς να κάνεις τη δική τους, ακόμα. Έχουν το δικό τους στιλ, δεν θα χρειαστεί να σε αντιγράψουν. Δεν μυρίζουν άσχημα. Δεν καίγονται στο "31"...
Θέλω να πω, ψυχραιμία! Τα 40 είναι κοντά, αλλά μακριά από τα 80.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου