ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Μαγειρεύοντας για το σκυλομωρό μου..!

μαγειρεύοντας για το σκύλο, τι να μαγειρεψω στο σκυλο μου, τι να μαγειρεψω για τον σκυλο μου, η διατροφή του σκύλου, pet stories, κατοικίδια ζωά, σκυλος και γάτα

Τι θα φάμε σήμερα μαμά;

Υπάρχει στη ζωή μου 3 χρόνια και εφτά μήνες. Την πρώτη στιγμή που την είδα ήταν σε ένακλουβί με τα αδέρφια της. Την Τρούφα την αγόρασα. Δεν χαίρομαι για αυτό. Αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω θα άλλαζα τα πράγματα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Η Τρούφα, λοιπόν, είναι ένα Jack Russell Terrier και όταν ήρθε στο σπίτι ήταν λίγο πιο μεγάλη από μια παλάμη. Ήταν τόσο γλυκιά που παρόλο που είχα πει ότι από τη πρώτη στιγμή θα τη μάθω να κοιμάται στο δικό της κρεβάτι, δεν άντεξα και την άφησα να βολευτεί πάνω στο μαξιλάρι μου. Από τότε κάνει ό,τι θέλει στο σπίτι. Αλλά και αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Με την Τρούφα περνάμε υπέροχα σε γενικές γραμμές. Ένα πρόβλημα, φυσικά, το έχουμε. Και αυτό είναι το φαγητό. Η Τρούφα είναι φειδωλή στη φαί της. Αντίθετα, στο δικό μου φαγητό δείχνει μια χαρά ορεξάτη. Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να φάω κάτι χωρίς να έχει στυλώσει τις ικετευτικές ματάρες της πάνω μου. Δεν αντέχει να με δει να πιάνω πηρούνι χωρίς να αφήσει ένα σπαρακτικό γαύγισμα. Δεν το φαντάζεται καν να είμαι εγώ μπουκωμένη και εκείνη κάτι διαφορετικό από έξαλλη.
Το ομολογώ. Από τότε που η Τρούφα ήρθε σπίτι εγώ ή δεν τρώω ή τρώω κρυμμένη ή είμαι μπουκιά και τύψη.
Είχα αρχίζει να απελπίζομαι όταν αποφάσισα να το ψάξω λίγο και να βρω τροφές για μένα που θα μπορούσε να απολαύσει και εκείνη. (Το αντίθετο ούτε μου πέρασε από το μυαλό. Σιχαίνομαι την ξηρά τροφή). 
μαγειρεύοντας για το σκύλο, τι να μαγειρεψω στο σκυλο μου, τι να μαγειρεψω για τον σκυλο μου, η διατροφή του σκύλου, pet stories, κατοικίδια ζωά, σκυλος και γάτα

Μελετώντας και ρωτώντας κατέληξα ότι το κοινό μας γεύμα ή δείπνο θα μπορούσε να περιέχει:

- Τόνο. Όχι αυτόν με το λάδι, τον άλλο με το νερό στραγγισμένο και σερβιρισμένο μόνο του. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να συμμετέχει σε μπισκοτάκια φτιαγμένα από τα χεράκια μου. Μόλις βρω τη συνταγή, θα σας πω.
- Ψητή ρέγγα που είναι πλούσια σε καλά λιπαρά. Οι γιατροί ισχυρίζονται ότι κάνει πολύ καλό στο τρίχωμα και στο δέρμα των σκύλων. Βοηθά και τα αρθριτικά τους.
- Ζυμαρικά. Από σιτάρι ή από ρύζι. Βρασμένα και κρυωμένα στο ψυγείο για να μην πειράξουν το στομάχι τους.
μαγειρεύοντας για το σκύλο, τι να μαγειρεψω στο σκυλο μου, τι να μαγειρεψω για τον σκυλο μου, η διατροφή του σκύλου, pet stories, κατοικίδια ζωά, σκυλος και γάτα
- Τυρί. Πλούσιο σε ασβέστιο αποτελεί την τέλεια λιχουδιά για κάθε ώρα της μέρας. Προσωπικά αποφεύγω τα πολύ αλμυρά αλλά και εκείνα που έχουν πολλά λιπαρά.
- Κοτόπουλο ή ζωμός κότας. Βράζω φιλέτο στήθος με καροτάκια και απολαμβάνουμε και οι δύο κάτι νόστιμο, ελαφρύ και υγιεινό.
- Φασολάκια. Περιέχουν βιταμίνες Κ και C και προτείνονται για μια διατροφή χαμηλή σε θερμίδες. Με τα φασολάκια και οι δυο μας θα γίνουμε συλφίδες. Ε, καλοκαίρι έρχεται… να μπορούμε άνετα να βάλουμε το μαγιό μας.
Γιατί, φυσικά, διακοπές θα πάω με την Τρούφα μαζί. Αλλά αυτό είναι μια ακόμα ιστορία.
μαγειρεύοντας για το σκύλο, τι να μαγειρεψω στο σκυλο μου, τι να μαγειρεψω για τον σκυλο μου, η διατροφή του σκύλου, pet stories, κατοικίδια ζωά, σκυλος και γάτα
Η Τρούφα αυτοπροσώπως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου