ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Ας φύγουμε, μέσα σ’ ένα φιλί, για έναν άγνωστο κόσμο.

 κεραυνοβόλος έρωτας, love at first sight, τι ειναι ο ερωτας, κεραυνοβολος ερως, ειμαι ερωτευμενη, πως καταλαβαινω πως εχω ερωτευτει, ερωτας
“Μέσα στα μάτια σου ο κόσμος όλος Έρωτας Έρωτας Κεραυνοβόλος”, αυτά μας τραγουδούσε ο Ανδρέας Μικρούτσικος πριν από αρκετά χρόνια.
Μόνο που δεν μας ανέφερε πόσο θα διαρκέσει. Και φυσικά δεν τον συνέφερε να το πει αγαπητοί μου γιατί το maximum που διαρκεί είναι 6 μήνες. Συγνώμη που σας γκρεμίζω το παραμυθάκι σας.
Χαρακτηριστικό του Κεραυνοβόλου Έρωτα; Μα τι άλλο η ένταση, α ναι και το ότι τα ζούμε όλα λες και έχουμε καταπιεί μεγεθυντικό φακό.
κεραυνοβόλος έρωτας, love at first sight, τι ειναι ο ερωτας, κεραυνοβολος ερως, ειμαι ερωτευμενη, πως καταλαβαινω πως εχω ερωτευτει, ερωτας
«Έντονο πάθος, έντονα συναισθήματα, έντονη προσκόλληση και ενασχόληση, έντονη επιθυμία για συναισθηματική και σωματική επαφή, έντονη έλξη και χτυποκάρδι, δυσκολία στο φαγητό, στη συγκέντρωση, στην έκφραση και στον ύπνο», σύμφωνα με την Ψυχολόγο Λένα Καστρησίου. Είναι αυτό το κλικ, που σου κάνει βρε παιδί μου ο άλλος που έχεις απέναντί σου, ίσως είναι μια ματιά, ο ήχος της φωνής του, αυτό που θα σου πει, ο τρόπος που θα στο πει, πόσο δεκτικός είσαι για να το ακούσεις τη συγκεκριμένη στιγμή. Είναι η στιγμή που όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να δεις βεγγαλικά και αστράκια και να πεις αυτός/ή είναι. Είναι ο πανικός που αισθάνεσαι ότι όλα πάνε χάλια και όλα είναι τόσο υπέροχα.
Ναι όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι ερωτευθήκατε κεραυνοβόλα.
Houston we have a problem!!! Ναι, ναι καλά διαβάζετε, όλα αυτά τα υπέροχα που αισθάνεστε σε σύντομο χρονικό διάστημα θα σας βγουν ξινά.
Πόσες φορές το αναλύσαμε στο καθιερωμένο εβδομαδιαίο meeting με τις κολλητές μου, τι είναι καλύτερο να σου συμβεί. Να έλθει ο Έρωτας ο κεραυνοβόλος ή να γνωρίσεις έναν άνθρωπό και σιγά σιγά να σε καθηλώσει. Άκρη δεν έχουμε βγάλει βεβαίως ακόμα και μετά από αρκετά cocktails η απάντηση δεν ήλθε ποτέ.
κεραυνοβόλος έρωτας, love at first sight, τι ειναι ο ερωτας, κεραυνοβολος ερως, ειμαι ερωτευμενη, πως καταλαβαινω πως εχω ερωτευτει, ερωτας
Γιατί καλά είναι όλα στα λόγια αλλά όταν σου έλθει ο ντουβρουτζάς ξεχνάς και πως σε λένε. Θυμάμαι χαρακτηριστικά κάποια στιγμή να είμαι σε τραπέζι με τις φίλες μου με βλέμμα απλανές, χαμένη στον δικό μου κόσμο, να χαμογελάω υπνωτισμένα και να χασκογελάω αραιά και που χωρίς λόγο. Επίσης θυμάμαι ότι ήθελαν να μου σπάσουν τα μούτρα γιατί κάτι σημαντικό κουβεντιάζαμε υποτίθεται και έλεγα ναι σε όλα σα βουλευτής που αποδέχθηκε το Μνημόνιο και όλα τα παρελκόμενα.
Ακούς παιδί μου;;;; Η τσιρίδα της κολλητής μου προσπαθούσε να με ξυπνήσει από το λήθαργο αλλά μάταια. Εγώ ήμουν στο ροζ μου συννεφάκι και πετούσα και εσείς μου μιλάτε για κάτι πράγματα τόσο μικρά. Μπορεί και να με έβρισαν γιατί ήμουν σαν ufo αλλά who cares? Δεν θα σας πω με ποιον τρόπο γκρεμίστηκα από το ροζ μου συννεφάκι και έσκασα με τα μούτρα στο κράσπεδο, γιατί δεν έχει καμία μα καμία σημασία. Πάντως συνέβη. Και πάει ο Πρίγκιπας και πάει το παραμύθι και πάνε όλα, και λύθηκαν τα μάγια, και μείναμε με την κολοκύθα.
Τι μας συμβαίνει αλήθεια;
Γιατί ο Κεραυνοβόλος Έρωτας έχει τέτοια ένταση, τόση δύναμη αλλά διαρκεί τόσο λίγο; Κατά την προσωπική μου άποψη ο Κεραυνοβόλος έρωτας δεν είναι μόνο τυφλός, είναι και κουφός και μπλοκάρει όλα τα κέντρα αισθήσεών μας. Δεν είμαστε σε θέση να κρίνουμε, παύουμε να έχουμε αντίληψη και δεν ασχολούμαστε με τίποτε άλλο πέρα από τον σύντροφό μας. Τα δεδομένα υπάρχουν από την αρχή εμείς απλά δεν τα βλέπουμε, περνάει λοιπόν το εξάμηνο της καψούρας και μετά ένα - ένα εμφανίζονται μπροστά σου, τα ελαττώματα. Μόνο που υπήρχαν πάντα εκεί. Ο άνθρωπος δεν άλλαξε εσύ δεν ήσουν σε θέση να βολιδοσκοπήσεις και να αξιολογήσεις την κατάσταση.
Μόλις το πέπλο του μυστηρίου πέσει, ξαφνικά όλα είναι αλλιώς.
Δυστυχώς βέβαια δεν το αντιλαμβανόμαστε ότι πρέπει να λήξει η υπόθεση και να προχωρήσουμε, επιμένουμε ότι αυτός/ή είναι για εμάς και συνεχίζουμε να προσπαθούμε. Άδικος κόπος φίλοι μου. Όσο πιο έντονα τα αρχικά συναισθήματα τόσο πιο έντονοι οι καβγάδες πριν τη λήξη της σχέσης. Αυτό παράλληλα σας αναζωογονεί και σας παθιάζει και συνεχίζεται να χάνετε χρόνο από τη ζωή σας.
Από την άλλη πλευρά γνωρίζετε έναν άνθρωπο κάποια στιγμή, που δεν πολύ θυμάστε πότε πού ποιος σας σύστησε, σας είναι αδιάφορος και δεν ασχολείστε μαζί του. Ξαφνικά όμως αρχίζετε να τον βλέπετε διαφορετικά, και αρχίζετε να τον ακούτε, να περνάτε χρόνο μαζί του, είτε γιατί ο ίδιος το προσπαθεί είτε γιατί οι συνθήκες σας στο επιτρέπουν. Έτσι λοιπόν ο μέχρι σήμερα αδιάφορος αποκτά ενδιαφέρον, σας τραβάει την προσοχή με τον τρόπο του και στο τέλος σας κερδίζει. Αναρωτιέστε πώς τόσο καιρό δεν τον είχατε παρατηρήσει. Απολαμβάνετε τις στιγμές που βρίσκεστε και το μυαλουδάκι σας είναι σε εγρήγορση πλέον γιατί επικοινωνείτε. Ερωτεύεστε λοιπόν με πιο ήπια συναισθήματα και κατά τη γνώμη μου πιο ουσιαστικά.
κεραυνοβόλος έρωτας, love at first sight, τι ειναι ο ερωτας, κεραυνοβολος ερως, ειμαι ερωτευμενη, πως καταλαβαινω πως εχω ερωτευτει, ερωτας
Είναι πιο ουσιαστικός γιατί έχεις γνωρίσει τον άλλο καλύτερα, τον έχεις ανακαλύψει, έχεις δει τις συνήθειές του και σου ταιριάζουν, αν τον θαυμάζεις κι όλας ακόμα καλύτερα. Βλέπετε ο θαυμασμός δημιουργεί μεγάλη έλξη ανάμεσα στα δυο φύλα. Θα έλεγα ότι είναι η κινητήρια δύναμη. Αν δεν θαυμάζεις τον άνθρωπό σου η λήξη της σχέσης σου χτυπάει για τα καλά την πόρτα.
Απάντηση δεν έχω να σας δω στο ποιο από τα δυο είναι καλύτερο να σας συμβεί, ένας κεραυνοβόλος τρελός έρωτας ή ένας έρωτας που μεγαλώνει με το πέρασμα του χρόνου ανακαλύπτοντας αργά αλλά σταθερά το έτερον ήμισυ. Σταματήστε να σκέφτεστε και …
galsnguys

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου