ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Είμαι ο Ηλίας Ζαρκάδας. Υποψήφιος Δήμαρχος. Στέκομαι μπροστά σας και......



Είμαι ο Ηλίας Ζαρκάδας. Ένας απλός πολίτης και Μηχανικός Πληροφορικής 

Διεκδικώ τον Δήμο Βόλου και έχω βάλει υποψηφιότητα ως Ανεξάρτητος Δήμαρχος. 

Δεν κατεβαίνω για δήμαρχος. Ανεβαίνω! Μόνο προς τα πάνω βγαίνεις από την κρίση.


Δεν έχω καμία σχέση με κόμματα. Είμαι Τελεία. Σκοπεύω να γίνω Θαυμαστικό. 

Δεν έχω συνδυασμό. Είμαστε Υποψηφιότητα για τον Δήμο Βόλου.

Δεν έχω γνωστά ονόματα. Είμαστε απλοί πολίτες που αγαπάμε την πόλη μας. 

Δεν μας ξέρει ούτε η μάνα μας. Μας ξέρουν όμως οι φίλοι μας. 

Δεν έχουμε φράγκο. Μας υποστηρίζει όμως ο απλός κόσμος. 

Δεν έχουμε καμία σχέση με την πολιτική. Νοιαζόμαστε όμως για τα κοινά. 

Δεν ήρθαμε να πλακωθούμε στο ξύλο. Ήρθαμε να συνεργαστούμε. 

Δεν παίζουμε παιχνίδια κάτω από το τραπέζι. Παίζουμε επάνω στο τραπέζι. 

Δεν θέλουμε να κάνουμε έργα για τα έργα. Θέλουμε έργα για τον άνθρωπο. 

Δεν ζούμε στο 1930. Ζούμε στο 2014 και η τεχνολογία είναι στην διάθεση μας. 

Δεν κάνουν όλα λεφτά. Εμείς χαρίζουμε χαμόγελα, υποστήριξη, γνώσεις, ιδέες

Ηρθαμε για να δώσουμε εργασίες σε εμάς, στους συμπολίτες μας και στα παιδιά μας. 

Ηρθαμε για να κάνουμε την πόλη μας ομορφότερη. 

Ηρθαμε για να δώσουμε Πρόσβαση σε κάθε χαμένο τετραγωνικό. 

Ηρθαμε για να δώσουμε αξία στους ανθρώπους. 


Είμαι ο Ηλίας Ζαρκάδας. Υποψήφιος Δήμαρχος.
Στέκομαι μπροστά σας και ζητώ την εμπιστοσύνη και την ψήφο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου