ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Απλά διάβασε , σκέψου , επέστρεψε....

Αφιερωμένο σε όσους δεν έπαθαν για να μάθουν , από κάποιον που έπαθε και μάλλον μαθαίνει , γιατί φίλοι μου όλοι θα πάθουμε γιατί πρέπει να μάθουμε σε αυτόν τον κύκλο της ζωής μας........και μην νομίσετε ότι ο πόνος στα μάτια από το κλάμα είναι κάτι μπροστά στα χειρότερα......

Ποιος μου μιλά; Ποια είναι η φωνή που ακούγετε μέσα μου; Να επιστρέψω πίσω; εκεί απ' όπου έφυγα ; Μα πως είναι δυνατόν;
Δεν άντεχα άλλο, ήθελα να νιώσω ελεύθερος , πνιγόμουν. Ζήτησα ότι μου ανήκε από την περιουσία μου και έφυγα.Πέρασα όμως πολλά και τώρα μια φωνή μέσα μου μου λέει ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ!
 Όσο είχα χρήματα όλοι μου έκαναν παρέα , ήταν φίλοι μου. Μαζί διασκεδάζαμε και περνούσαμε τις μέρες μας χωρίς να μας νοιάζει τίποτε. Είχα μια περιουσία , ήταν δική μου και την έκανα ότι ήθελα. Είμουν ο αφέντης , είχα τον πρώτο λόγο και ότι ήθελα το έκανα δικό μου.
Τώρα όμως είμαι μόνος , χωρίς τίποτε από την περιουσία μου που την ξόδεψα όλη. Κάτι έπρεπε να μάθω για να ζήσω.Έτσι βόσκω γουρούνια , τα χρήματα όμως που βγάζω απ' αυτά δεν φτάνουν για να χορτάσω την πείνα μου έτσι τρώω και γω από το φαγητό των γουρουνιών.Για φαντάσου , ποιος; Εγώ που ήμουν το αφεντικό, τώρα έγινα δούλος. Ποιος; Εγώ που είχα περιουσία , τώρα φτωχός κι απέραντος. Ποιος ; Εγώ που όλοι με είχανε φίλο και ήθελαν να είναι μαζί μου. Τώρα μόνος. Μόνος με τα γουρούνια για συντροφιά. Μα να και πάλι ακούω αυτή τη φωνή να μου λέει ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. Να κάνω τη μεγάλη στροφή , προς τα που να πάω; Είναι δυνατόν να με δεχτεί πίσω ο πατέρας μου που τον έχω πληγώσει τόσο; Ξανά η φωνή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ , τι να απαντήσω; Εάν πω όχι γνωρίζω ποιο είναι το τέλος μου , θάνατος. Εάν πω ναι; Σε ποιον; Σε αυτόν που μου μιλάει;Ποιος είναι; Δεν τον ξέρω , πρώτη φορά τον ακούω , δεν γνωρίζω αυτή τη φωνή.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ,έλα είμαι ο εαυτός σου , μήπως τώρα με αναγνωρίζεις;Τόσα χρόνια με είχες ξεχάσει , δεν μου μιλούσες. Πίστευες πως είχα πεθάνει με τόσα που μου έκανες, μα είμαι εδώ , με κουβαλάς μαζί σου τόσα χρόνια.Ποτέ δεν με άφησες να σου μιλήσω , πάντα βιαζόσουν να κάνεις αυτό που ήθελες εσύ ,χωρίς να με ρωτήσεις αν αυτό ήταν και το σωστό.Δεν ήθελες να με ξέρεις αλλά εγώ ήμουν μαζί σου,δίπλα σου,πάνω απο κάθε στιγμή της ζωής σου.
Τώρα έμεινες μόνος,γι' αυτό μπορείς να με ακούσεις,χωρίς τίποτε να σε βαραίνει.Τώρα είναι η στιγμή να αποφασίσεις.Τώρα που γνωρίζεις ποιος είσαι πάρε την σωστή απόφαση αφού γύρισες σε εμένα , στον εαυτό σου.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. Όχι σε αυτά που είσουν.Όχι στα παλιά.Όχι στα πλούτη του πατέρα σου.Αλλά επιστροφή στην αγάπη, στην αγκαλιά του Πατέρα.Στην ταπεινή αγάπη.Στην καρδιά που πυρακτώνεται απο αγάπη.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ. Δηλαδή αγάπη.Τη Θεϊκή αγάπη που ξέρει να ξαναδημιουργεί τον πεσμένο άνθρωπο , τον άνθρωπο της φθοράς και της αμαρτίας.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, δηλαδή Ανάσταση.Την κατάργηση του θανάτου και την απόκτηση της αιώνιας ζωής.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ,δηλαδήτην πραγματική ελευθερία που πλημμυρίζει τον άνθρωπο απο το Άγιο Πνεύμα.
Για να κάνεις πράξη στη ζωή σου κατά την ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ πρέπει να επιστρέψεις πρώτα στον εαυτό σου, στη συνείδηση σου, στο βάθος της καρδιάς σου , για να δείς πρώτα ποιος πραγματικά είσαι, να ταπεινωθείς , να κλάψεις , να μετανοήσεις. Στη ζωή μας έχουμε φίλους, ανθρώπους που μας αγαπούν, που μας στηρίζουν,που μας βοηθούν στις δύσκολες στιγμές μας. Αλλά έρχεται πάντα η στιγμή της μοναξιάς, ίσως λίγο πριν το θάνατο. Αυτή είναι η έσχατη στιγμή για να βρείς τον εαυτό σου, για να γυρίσεις σε σένα.Όμως μην περιμένεις την τελευταία στιγμή , ίσως δεν προλάβεις και φύγεις χωρίς να συναντηθείς με τον Θεό. Γιατί αυτός που επιστρέφει στον εαυτό του, τον Θεό τον γνωρίζει, τον Θεό τον συναντά , αφού του έχει μοιάσει κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση.
Επιστροφή στον Θεό Πατέρα. Το δρόμο τον βρίσκει ο καθένας μόνος του μέσα απο τον ίδιο του τον εαυτό.ένας είναι αυτός που οδηγεί στο πατρικό σπίτι του Θεού.Αυτός που πήρε ο Άσωτος υιός.Όμως υπάρχουν πολλοί τρόποι που καλούμαστε να επιλέξουμε.
Καλούμαστε να επιλέξουμε ελεύθερα.
ΝΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ
ΝΑΙ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΩ
ΝΑΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ
ΝΑΙ ΘΑ ΓΟΝΑΤΙΣΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
ΝΑΙ ΘΑ ΠΩ ΗΜΑΡΤΟΝ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΕΝΩΠΙΟΝ ΣΟΥ
ΝΑΙ ΚΑΝΕ ΜΕ ΜΑΘΗΤΗ ΣΟΥ
ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ.



ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου