ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

ΕΨΑ ...ΜΙΑ ΛΕ,ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ






ΕΨΑ: μια ιστορία δροσιάς


Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχαν τα "λεμονατζίδικα". Πριν πολλές δεκαετίες, σχεδόν κάθε πόλη της Ελλάδας είχε αρκετές βιοτεχνίες που συσκεύαζαν αναψυκτικά: λεμονάδες, πορτοκαλάδες και γκαζόζες. Εν έτει 2012, την εποχή του Facebook και του mobile Internet, οι ασπρόμαυρες
εικόνες με τα ξύλινα κιβώτια και τα γυάλινα μπουκάλια με τη μπίλια μοιάζουν σαν αποκύημα φαντασίας.

             

 Και όμως, υπάρχουν ακόμη κάποιες εταιρείες που επιμένουν στην παράδοση και εξακολουθούν να παράγουν αναψυκτικά διατηρώντας αναλλοίωτη τη συνταγή των παλιών χρόνων. Μια από αυτές είναι η ΕΨΑ που βρίσκεται στην Αγριά του Βόλου.



Η ιστορία της ΕΨΑ ξεκινάει από το 1924, όταν η περιοχή του Πηλίου είχε πλεόνασμα λεμονιών. Εκείνη την εποχή, οι αδερφοί Κοσμαδόπουλοι, αργυραμοιβοί στο επάγγελμα, παρατηρώντας την αύξηση του αριθμού των λεμονατζίδικων και τη διακίνηση παραδοσιακής λεμονάδας από πλανόδιους μικροπωλητές, θέτουν σαν στόχο τη δημιουργία εργοστασίου παραγωγής αναψυκτικών.


Ένας Γερμανός χημικός μηχανικός, εν ονόματι Όττο, προσκλήθηκε για να βοηθήσει στην παραγωγή της λεμονάδας. Από τότε γεννήθηκε η μυστική συνταγή που διατηρείται μέχρι σήμερα. Έτσι, η Εταιρεία Ψυγείων Αγριάς, μετέπειτα ΕΨΑ, άλλαξε αντικείμενο και από τη λειτουργία ψυγείων για διατήρηση φρούτων έγινε εταιρεία παραγωγής αναψυκτικών. Παράλληλα, τροφοδοτούσε με ρεύμα  όλη τη γύρω περιοχή.


Στις σχεδόν εννέα δεκαετίες που πέρασαν από τότε έγιναν πολλά. Το 1937 η ΕΨΑ βραβεύεται με το "Χρυσούν Βραβείον Ποιότητος" στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Το 1940 σχεδιάζεται το χαρακτηριστικό γυάλινο μπουκάλι που έμελλε να γίνει σήμα κατατεθέν της Βολιώτικής βιομηχανίας αναψυκτικών. Ενδιάμεσα, η εταιρεία έχει περάσει στην ιδιοκτησία της Εθνικής Τράπεζας και το 1969 εξαγοράζεται από του αδερφούς Μοσκαχλαϊδή και τον Νίκο Τσαούτο.



Σήμερα η ΕΨΑ παραμένει εγκατεστημένη στον ίδιο χώρο στην Αγριά του Βόλου, διαθέτοντας σύγχρονες γραμμές παραγωγής αναψυκτικών. Το κτίριο που τη στεγάζει είναι φτιαγμένο σε παραδοσιακό πηλιορείτικο ρυθμό και χάνεται ανάμεσα στα υπόλοιπα σπίτια της περιοχής.
                     
Το νερό που χρησιμοποιεί είναι πάντα το νερό της Αγριάς. Εφαρμόζει συστήματα ελέγχου ποιότητας ISO 9001:2008, ISO 22000 ενώ έχει πιστοποίηση IFS για να είναι σίγουρη για τα προϊόντα της. Τα τελευταία χρόνια, δίπλα στις κλασικές πορτοκαλάδες, λεμονάδες, γκαζόζες και σόδες, έχουν προστεθεί πολλά προϊόντα: η βυσσινάδα, το τόνικ, το παγωμένο τσάι λάϊτ με στέβια σε τρεις γεύσεις, η βιολογική πορτοκαλάδα και λεμονάδα, η λάϊτ αεριούχος λεμονάδα, η λάϊτ αεριούχος πορτοκαλάδα και η Lemon Cola light με γλυκαντικό από το φυτό στέβια και το λάϊτ drops (γλυκαντικό από το φυτό στέβια σε υγρή μορφή). Τα αναψυκτικά της ΕΨΑ διατίθενται σε γυάλινο μπουκάλι, αλουμινένιο κουτάκι και πλαστικό μπουκάλι ΡΕΤ. Τη γκάμα συμπληρώνουν οι χυμοί σε συσκευασία TetraPak.




Βραβεία


                                                        

1937 Η λεμονάδα ΕΨΑ κερδίζει το Χρυσούν Βραβείο Ποιότητας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
2004 Η ΕΨΑ Βυσσινάδα κερδίζει διπλή διάκριση για τη συσκευασία και την αποτελεσματικότητά της στην αγορά
2006 Οι “Τρεις Δροσοφύλακες” της ΕΨΑ κερδίζουν διάκριση δημιουργικότητας για τον τρόπο που μαθαίνουν τα παιδιά να κάνουν ανακύκλωση.
2008 Η TUV HELLAS μας απονέμει ειδική τιμητική διάκριση για τη διαχείριση της ποιότητας.
2008 Η συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή EQUAL (Προωθητικό Πρόγραμμα) διακρίνεται ως η καλύτερη πρακτική συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και παρουσιάζεται στις Βρυξέλλες.
2010 Strongest Companies 2011.
2011 Gold Label Award (συσκευασίες τσάι της ΕΨΑ).
2011 Strongest Companies 2011.

2012 Προϊόν της Χρονιάς (bio Λεμονάδα).
2012 Corporate Superbrands Greece 2011-12.
2012 Self Service Excellence Awards - Κατηγορία: Παραδοσιακή Ελληνική Εταιρία.

2012 iTQi Πράσινο Τσάι με Ρόδι και Βύσσινο, 1 χρυσό αστέρι.
2012 iTQi Βιολογική λεμονάδα ΕΨΑ, 2 χρυσά αστέρια.
2012 Πρόταση για συμμετοχή στα καινοτόμα προϊόντα στη Sial d’ Or 2012 - Πορτοκαλάδα bio ΕΨΑ.
2012 Δεύτερη θέση στα Famous Brands 2012.
2012 Χρυσό βραβείο για τα 88 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά.

2012 Βραβείο Best Launches 2012, ΕΨΑ λεμονάδα λάϊτ με στέβια & ΕΨΑ αεριούχος πορτοκαλάδα λάϊτ με στέβια.
2012 Environmental Awards 2013 - Βέλτιστη πρακτική στην κατηγορία Water Stewardship-Water Conservation.
2013 iTQi Lemon Cola light με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, δυο χρυσά αστέρια.
iTQi λεμονάδα λάϊτ με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, δυο χρυσά αστέρια.
Η πρώτη Ελληνική cola έγινε
καλύτερη και λάϊτ.


Το 1987 η ΕΨΑ κυκλοφόρησε την πρώτη ΕΨΑ Cola στην Ελληνική αγορά. Από τότε το προϊόν άλλαξε μια φορά χαρακτήρα, αφού το 
1996 προστέθηκε το λεμόνι για 
να την κάνει πραγματικά ξεχωριστή. Η ΕΨΑ Lemon Cola απέκτησε φανατικούς φίλους που την προτιμούν για την ιδιαίτερη γεύση της έναντι άλλων προϊόντων τύπου κόλα που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά. Το 2013 η ΕΨΑ συνεχίζει την καινοτόμα σειρά προϊόντων
λάϊτ και αλλάζει ακόμα μια 
φορά, προς το καλύτερο, τη συνταγή της ΕΨΑ colaπαρουσιάζοντας την πρώτη 
ελληνική κόλα με γλυκαντικό από το φυτό στέβια που περιέχει μια μόνο θερμίδα σε κάθε
κουτί των 330ml! 

Το λανσάρισμα της νέας μοναδικής cola συνοδεύεται από μια νέα καμπάνια με σλόγκαν «ΕΨΑ LEMON COLA LIGHT, Καμία 
άλλη». Η ΕΨΑ δίνει έμφαση στην πίστη που δείχνουν 
οι καταναλωτές στο όνομα και τα προϊόντα της. Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι «ίδια» η ΕΨΑ Cola, μέσα από το πρόσωπο μίας νέας κοπέλας, ανεξάρτητης, ιδιαίτερης, που ακολουθεί τα ιδανικά της. Με το ύφος ενός video clip, το TV spot αποκαλύπτει κομμάτια του χαρακτήρα της. Η πρωταγωνίστρια-ΕΨΑ Colaπαραμένει πιστή στις επιλογές της, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή της ζωής, χαράζοντας τον δικό της δρόμο. Τη βλέπουμε να περπατά στην πόλη, να οδηγεί μηχανή, να συναντά τους φίλους της και να λατρεύει να περνά χρόνο με τον εαυτό της. Μέσα στο πέρασμα του χρόνου παραμένει αναλλοίωτη, με δύναμη και αυτοπεποίθηση. Η ΕΨΑ Lemon Cola Light δημιουργήθηκε με φυσικά γλυκαντικά αντί για ζάχαρη, με υπέροχη γεύση, με μια ξεχωριστή, αυθεντική  καμπάνια με τον τρόπο που μόνο η ΕΨΑ μπορεί να κάνει την παράδοση να φαίνεται μοντέρνα και απολαυστική.
«Ήμουν πάντα ασυνήθιστη και θα μείνω. Αυτή. ΕΨΑ LEMON COLA LIGHT. Καμία
άλλη.»



 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου