ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Συστρατεύσου με την Προσβάσιμη Πόλη πρίν η Ιστορία αρχίσει να βαδίζει προς τα πίσω!



Οι νόμοι και οι κανονισμοί αρκούν για μια δίκαιη κοινωνία;
Το θηρίο μέσα στον κάθε άνθρωπο δεν καταλαβαίνει από νόμους. Μόνο την απληστία αναγνωρίζει. Η πλουτοκρατία ήταν
και θα είναι ο άρχοντας του κόσμου. Αυτή γεννά την αδικία και τρέφει την διαφθορά, αυτή φθείρει την κοινωνία. Τους νόμους και τα μέτρα τα κάνουν οι χορτάτοι που συνήθως γίνονται και πολιτικοί. Κάποτε στα χώματα τούτα την πολιτική την διαμόρφωνε η πόλη και οι αληθινές της ανάγκες. Η γνώμη του φτωχού και του πλουσίου είχαν την ίδια αξία και οι ηγέτες φοβόταν και ντρέπονταν ακόμη και τον τελευταίο πολίτη. Οι χορτάτοι όμως έκαναν την πολιτική επάγγελμα και μανδύα των παθών τους. Η αργία του σώματος τους γέννησε την πενία της ψυχής τους. Η πενία της ψυχής έτεκεν την απληστία της γαστέρας. Η απληστία της γαστέρας παρήγαγε την αχαλίνωτη όρεξη. Η όρεξη γέννησε την αυθαιρεσία. Η αυθαιρεσία γέννησε την ληστεία. Η ληστεία γέννησε την πολιτική. Αυτή  είναι η αυθεντική καταγωγή του τέρατος αυτού που η Προσβάσιμη Πόλη υπό τον Ηλία Ζαρκάδα θα εξαφανίσει. Η Προσβάσιμη Πόλη και ο Ηλίας Ζαρκάδας  έρχονται ακριβώς την σωστή και κρίσιμη στιγμή όπου η Ιστορία αρχίζει να βαδίζει προς τα πίσω και καλεί τον απλό Δημότη  να βοηθήσει ώστε τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα. 



giorgos syris-karta
Ονομάζομαι Γιώργος Συρίης, του Ευστάθιου και της Ελένης.
Το αναφέρω διότι είμαι περήφανος για τους γονείς μου και για την καταγωγη μου. Αν και γεννήθηκα στην Αθήνα, στις 23/04/1974, λόγω καταγωγής της οικογένειάς μου, έζησα και μεγάλωσα στο Χόρτο Αργαλαστής από το 1977 και στην πόλη του Βόλου από το 1998. Τελειώνοντας το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο στην Αργαλαστή, έφυγα για να υπηρετήσω τη θητεία μου στον Ελληνικό Στρατό. Παρουσιάστηκα στον Αυλώνα και μετατέθηκα στο Διδυμότειχο ως το τέλος της θητείας μου, μετά από 15 μήνες. Με την επιστροφή μου στο Βόλο, έδωσα εξετάσεις και πέρασα το 1999 στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, όπου και αποφοίτησα το 2003, με βαθμό απολυτηρίου 7,62 στο 4ο έτος των σπουδών μου. Έκτοτε, εργάστηκα 2 χρόνια σε Σχολείο Ειδικής Αγωγής στη Λάρισα, ενώ εργάζομαι τα τελευταία 3 χρόνια σε σχολεία στο Βόλο, πάντα ως Αναπληρωτής. Είμαι ιδρυτικό μέλος του Συλλόγου Ατόμων με Κινητικές Αναπηρίες <<Ο Ιππόκαμπος>>, από το 2009, ενώ διετέλεσα πρόεδρος της Ελεγκτικής Επιτροπής για 4 έτη. Αυτή τη περίοδο είμαι Αντιπρόεδρος στον Αθλητικό Σύλλογο ΑΜΕΑ << Οι Αργοναύτες>>, όπου και έχω διακριθεί στις Ρίψεις στο Στίβου, σε Πανελλήνιο επίπεδο. Με τη θεατρική ομάδα ΑΜΕΑ, << Η Έκφραση>>, έχω συμμετάσχει σε παραστάσεις με έργα Ελλήνων συγγραφέων, σε τοπικά θέατρα του Βόλου. Συμμετείχα επίσης, μετά από πρόσκληση του Δήμου Κεφαλονιάς, σε παράσταση που δόθηκε σε τοπικό θέατρο της Κεφαλονιάς, πάλι με την ίδια θεατρική ομάδα. Πέρα από τα παραπάνω, απολαμβάνω να παρακολουθώ μουσικές εκδηλώσεις καθώς και κινηματογραφικές προβολές, ενώ η ενασχόλησή μου με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τα social media μου άνοιξαν νέους ορίζοντες στην προσπάθειά μου να γνωρίσω περισσότερους συμπολίτες μου και όχι μόνο. Ως ενεργό μέλος της κοινωνίας, επέλεξα να συμμετάσχω στα κοινά της πόλης μου, ώστε να βοηθήσω και εγώ με το μέγιστο των δυνάμεών μου. 
Γιώργος Συρίης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Απλός Πολίτης Ειδικός Παιδαγωγός
Μπορείτε να με βρείτε:
Τηλέφωνο 6977 506 164

Kakavasκαρτα

Ονομάζομαι Απόστολος Κακαβάς, του Δημητρίου και της Αθανασίας.
Γεννήθηκα στις Αλυκές Βόλου, στις 7/1/1981 και προέρχομαι από πολύτεκνη οικογένεια. Είμαστε συνολικά 5 αδέλφια.
Τελειώνοντας το Γυμνάσιο το 1995, ξεκίνησα να εργάζομαι στην οικογενειακή επιχείρηση - εστιατόριο Λίμνη Άλσους, κάτω από την καθοδήγηση του πατέρα μου, μέχρι το 2000 όπου και κλήθηκα να υπηρετήσω τη στρατιωτική μου θητεία.
Παρουσιάστηκα στον Αυλώνα και μετά τη βασική εκπαίδευση, ολοκλήρωσα τη θητεία μου στη Λήμνο, στα Τεθωρακισμένα.
Επέστρεψα στο Βόλο, όπου ζω έκτοτε, ενώ ανέλαβα εξ ολοκλήρου τη διεύθυνση της οικογενειακής επιχείρησης, μετά το θάνατο του πατέρα μου.
Κύρια ασχολία μου είναι η επιχείρησή μου και το εμπόριο, αλλά στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με κοινωνικές πρωτοβουλίες καθώς και με ταξίδια, όσο είναι εφικτό.  
Απόστολος  Δημ. Κακαβάς  
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, Απλός Πολίτης, Επιχειρηματίας
 Μπορείτε να με βρείτε:
Τηλέφωνο 6936 771 439

Δεληγιαννης
Eίμαι ο Δημήτρης Δεληγιάννης .
Γονείς μου ήταν ο Αναστάσιος και η Ελένη Δεληγιάννη.
Γεννήθηκα στο Βόλο, στις 13/04/1977. Μεγάλωσα στην περιοχή της Νέας Δημητριάδας.
Τα τελευταία χρόνια μένω στο Διμήνι με την οικογένειά μου. Είμαι παντρεμένος με την Μαρία Δεληγιάννη και έχουμε 3 παιδιά, δύο κορίτσια 10 ετών η μεγαλύτερη και 1,5 ετών η μικρότερη, καθώς και ένα αγόρι 4 ετών. 
Τελειώνοντας το 8ο Γυμνάσιο Βόλου, συνέχισα την εκπαίδευσή μου στην Τεχνική Σχολή του ΟΑΕΔ και πήρα το πτυχίο μου ως Μηχανικός Αυτοκινήτων.
Υπηρέτησατη στρατιωτική μου θητεία στο Πεζικό, στην Καστοριά.
Επέστρεψα στην πόλη μου και εργάστηκα σε εταιρία πώλησης σιδηρικών και εργαλείων, έως πριν 1 χρόνο.
Άνεργος πλέον, αφιερώνω τον χρόνο μου στα 3 παιδιά μου, βλέποντας τα να μεγαλώνουν, βοηθώντας τα στην καθημερινότητά τους, υποστηρίζοντας τα στα σχολικά τους μαθήματα ή στις εξωσχολικές τους δραστηριότητες.
Ακόμα, αφιερώνω χρόνο και στο ερασιτεχνικό ψάρεμα, αφού είναι κάτι που απολαμβάνω.
Ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, θέλω να σας βεβαιώσω πως θα θέσω όλες μου τις δυνάμεις στην υπηρεσία των συμπολιτών μου, ώστε να καταφέρουμε όλοι μαζί να ξαναφτιάξουμε τον Βόλο όπως τον ονειρευόμαστε.
Να προοδεύσουμε και εμείς μαζί με την πόλη μας, για να έχουν τα παιδιά μας ένα καλύτερο μέλλον.

Δημήτρης Δεληγιάννης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, Απλός Πολίτης, Μηχανικός Αυτοκινήτων
Μπορείτε να με βρείτε:

Τηλέφωνο 6975 517 896

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου