Το 1190RX είναι βασισμένο στο 1190RS, αλλά πρόκειται για ένα πιο οικονομικό μοντέλο, το οποίο, βέβαια, έχει sport χαρακτηριστικά και ιδιαίτερα προσεγμένο εξοπλισμό. Ο V2 κινητήρας του αποδίδει 185 ίππους και 14 kgm ροπής, ενώ το βάρος του δεν ξεπερνά τα 190 κιλά, όταν είναι άδειο. Στον εξοπλισμό του ξεχωρίζει το σύστημα traction control με 21 (!) επιλογές, αλλά και οι επιλογές στις αναρτήσεις.
Το πιρούνι του 1190RX είναι το Big Piston της Showa, ενώ η ίδια εταιρεία είναι υπεύθυνη και για το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ στο πίσω μέρος. Στα φρένα, από την άλλη, συναντάμε τον τεράστιο μονό δίσκο, ο οποίος αποτελεί σήμα κατατεθέν των μοτοσικλετών του Eric Buell, με μια εντυπωσιακή... 8πίστονη δαγκάνα.
Επιπλέον, στο 1190RX συναντάμε και φανάρια αποτελούμενα αποκλειστικά από LED και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η τιμή του, σύμφωνα με την εταιρεία, θα αγγίζει τα18.995 δολάρια (περίπου 13.950 ευρώ), ένα ποσό ιδιαίτερα οικονομικό για τα δεδομένα της Erik Buell Racing.
Update: εντυπωσιακή η μοτοσικλέτα του Erik, όμως ακόμα εντυπωσιακότερη είναι η δήλωση του πως η EBR θα τρέξει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK του 2014!!!
Κινητήρας
|
Τύπος
|
ET-V2: 72 ° V-Twin, υγρόψυκτος, τετράχρονος
|
Bore x Stroke
|
4.17 ίντσες χ 2.66in. (106 Χ 67,5 mm)
|
Εκτόπισμα
|
72,6 cu ίντσες (1190cc)
|
Λόγος συμπίεσης
|
13.4: 1
|
Παροχή καυσίμου
|
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου με 2 μπεκ λιμάνι και 2 μπεκ ντους
|
Εξάτμιση
|
Πρωτοβάθμια Δευτεροβάθμια +
|
Η μέγιστη ροπή
|
101.6 ft-lbs. @ 8200 rpm (137,8 Nm @ 8200 rpm)
|
Μέγιστη Ιπποδύναμη
|
185 hp @ 10,600 rpm
|
|
Σύστημα Μετάδοσης
|
Πρωτοβάθμια Drive
|
Γρανάζι 36/65
|
Τελική μετάδοση
|
520 Z-ring αλυσίδα, 16/41
|
Συμπλέκτης
|
Υδραυλική ενεργοποίηση, που λειτουργούν υπό κενό παντόφλα
|
Σχέσεις μετάδοσης:
| |
1ο
|
2.46
|
2ο
|
1.75
|
3ο
|
1.38
|
4ο
|
1.17
|
5η
|
1.04
|
6ο
|
0.96
|
|
Διαστάσεις
|
Συνολικό μήκος
|
80.3in. (2040mm.)
|
Συνολικό πλάτος
|
29.0in. (737 χιλιοστά)
|
Συνολικό Ύψος
|
43.7in. (1.110 χιλιοστά)
|
Ύψος σέλας
|
32.5in. (826 χιλιοστά)
|
Απόσταση από το έδαφος
|
4.7in. (120mm) και
|
Τσουγκράνα
|
22.4 °
|
Μονοπάτι
|
3.80in. (96,5 χιλιοστά)
|
Γωνία κλίσης
|
55 °
|
Εμπρός ελαστικό
|
Pirelli Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR-17
|
Πίσω ελαστικό
|
Pirelli Diablo Rosso Corsa 190/55 ZR-17
|
Χωρητικότητα καυσίμου
|
4.5 gal (17.lL)
|
Βάρος (Wet, δεν καυσίμων)
|
£ 419. (190kg)
|
Χωρητικότητα φορτίων
|
£ 375. (170kg)
|
|
Σασί
|
Πλαίσιο
|
Πλαίσιο αλουμινίου με ενσωματωμένη δεξαμενή καυσίμου
|
Ψαλίδι
|
Βελτιστοποιημένη αλουμινίου ακαμψίας
|
Εμπρός ανάρτηση
|
Showa, ανεστραμμένα πιρούνια μεγάλο εμπρόσθιο έμβολο
|
Πίσω ανάρτηση
|
Showa, μονό αμορτισέρ χωρίς σύνδεση
|
Front Wheel
|
17 x 3,5 Αλουμινίου
|
Πίσω τροχός
|
17 x 6,0 Αλουμινίου
|
Front Brake
|
386 χιλιοστά (15.19in.) Μονού στροφείου περιμέτρου, 8 έμβολο μέσα-έξω δαγκάνα
|
Πίσω φρένο
|
220 χιλιοστά (8.66in.) Δίσκος, 2 εμβόλων Hayes Performance φρένα δαγκάνα
|
|
|
2014 EBR 1190RX
|
MSRP
|
$ 18,995
|
Χρώματα Σώματος
|
Απεργία Κίτρινο
|
|
Racing Κόκκινο
|
|
Galactic μαύρο
|
Δευτεροβάθμιο χρώμα σώματος
|
Κάρβουνο
|
Color Engine
|
Gunsmoke
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου