Συνδυάζοντας εκρηκτικές επιδόσεις και σπορ πισωκίνητη συμπεριφορά, η BMW M135i των 320 ίππων είναι ένας πραγματικός πειρασμός. Η 5θυρη εκδοχή μπορεί να δελεάσει και όσους γοητεύονται από την… πρακτικότητα!
Η πρόσφατη Μ Performance γκάμα της BMW περιλαμβάνει diesel και βενζινοκίνητα μοντέλα παραγωγής, που έχουν δεχθεί τις απαραίτητες περιποιήσεις, ώστε να τιμούν το πιο «καυτό» γράμμα της αυτοκίνησης. Η νέα M135i είναι το πρώτο μοντέλο βενζίνης, που προέκυψε από την παραπάνω διαδικασία. Πρόκειται για την κορυφαία Σειρά 1, που εφοδιάζεται με την ισχυρότερη εκδοχή των 320 ίππων του 3λιτρου 6κύλινδρου TwinPower Turbo της BMW.
Ξεχωρίζει...
Φυσικά η M135i διαθέτει όλες τις απαραίτητες αισθητικές και τεχνικές (ανάρτηση, πλαίσιο, φρένα) βελτιώσεις. Ο επιθετικός εμπρός προφυλακτήρας με τους μεγάλους αεραγωγούς, τα σηματάκια M, οι ζάντες των 18 ιντσών και κυρίως οι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος μπλε πολυπίστονες δαγκάνες φρένων και η διπλή μελωδική εξάτμιση στο πίσω μέρος, δίνουν το στίγμα της κατασκευής. Η 5θυρη έκδοση φυσικά που δοκιμάσαμε, εξυπηρετεί απόλυτα και όσους θέλουν στο παιχνίδι να υπάρχει και η πρακτικότητα.
Εσωτερικό-Χώροι: Με σπορτίφ πινελιές
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα ημιμπάκετ καθίσματα με σουέντ επένδυση και μπλε ραφές, το δερμάτινο τιμόνι M με paddles
για την αλλαγή των σχέσεων στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο,
η ψηφιακή αναγραφή M135i στο ταμπλό και φυσικά η έγχρωμη οθόνη του συστήματος infotainment. Η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή είναι κορυφαίου επιπέδου, όπως και η εργονομία άλλωστε. Η ευρυχωρία της καμπίνας δεν έχει μεταβληθεί φυσικά παραμένοντας σε καλά επίπεδα για την φιλοξενία 4 ενηλίκων. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 360 λτ.
Στο δρόμο: Καταιγιστική…
Mε το καλημέρα νιώθεις να «φοράς» το πλαίσιο και με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια σου, η M135i σε καλεί να χορέψεις μαζί της με υπόκρουση το πνιχτό ουρλιαχτό των 6κυλίνδρων. Το ακριβές τιμόνι με την παχιά στεφάνη, το οποίο θα θέλαμε λίγο πιο βαρύ, βοηθά στον έλεγχο της ουράς, που πλαγιολισθαίνει μεγαλοπρεπώς σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό ADB-
Sport. Αν θες το κεφάλι σου ήσυχο, αφήνεις ενεργοποιημένο το DSC και «ακουμπάς» στο στιβαρό και ζυγισμένο πλαίσιο. Σε συνεργασία με τις καλοκουρδισμένες, αλλά όχι σκληροπυρηνικές αναρτήσεις, η M135i προσφέρει υψηλού επιπέδου ποιότητας κύλισης και αρκετή άνεση.
Δεν είναι η μικρή Μ3/Μ4, αλλά αν ξέρεις και το λέει η καρδιά σου πατάς το κουμπί Sport+ του Driving Experience Control (που ρυθμίζει τις βασικές λειτουργίες με επιλογές ακόμα για Sport, Comfort και Eco Pro) αφήνεις φαρδιές-πλατιές υπογραφές από τα 245/40 R18 πίσω ελαστικά και εύκολα γίνεσαι ο βασιλιάς της πλαγιολίσθησης. Το καλό είναι πως, αν την οδηγήσεις με γραμμές, η «μπέμπα» θα σε ανταμείψει με γερό κράτημα. Ωστόσο, η ποιότητα της ελληνικής ασφάλτου θα σε κάνει να ψάξεις την τετρακίνηση. Σε κάθε περίπτωση τα πανίσχυρα και υψηλών προσδιαγραφών φρένα ακινητοποιούν την M135i με συγκλονιστικό τρόπο.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Εδάφους-εδάφους
Ο 3λιτρος, 6κύλινδρος σε σειρά, κινητήρας άμεσου ψεκασμού διαθέτει τούρμπο twin-scroll και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να αποδώσει 320 ίππους και 450 Nm ροπής από τις 1.300-4.500 σ.α.λ. Με άμεση απόκριση χωρίς υποψία υστέρησης, ροπή με το τσουβάλι, πολιτισμένη λειτουργία και μελωδικό ήχο, το μοτέρ συνδυάζεται αριστοτεχνικά με το κορυφαίο 8άρι αυτόματο κιβώτιο της BMW προσφέροντας επιδόσεις… πυραύλου.
Με μετρημένα 4,9 δλ. για τα 0-100 και 2,7 και 2,9 δλ για τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα, η M135i έχει τον τρόπο να σου κόβει την ανάσα όταν επιταχύνει. Ωστόσο το ίδιο κάνει και η κατανάλωση, όταν οδηγάς γρήγορα…
Συμπέρασμα
Οι M-Perfomance περιποιήσεις έπιασαν τόπο και δημιούργησαν ένα καυτό premium μικρομεσαίο σαν την M135i. Mε 320 ίππους και επιδόσεις πυραύλου, η πισωκίνητη M135i προσφέρει γερές δόσεις οδηγικής απόλαυσης είτε με τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα, είτε όχι. Με 50.400 ευρώ και μεγάλα φορολογικά βάρη δεν απευθύνεται φυσικά στον καθένα. Αυτό όμως δεν μειώνει την αξία του αυτοκινήτου...
Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 50.400 ευρώ
• Είναι 3,0 τούρμπο με 320 PS
• 0-100 σε 4,9 δλ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου