ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Γιατί αλλάζουν στυλ τα δίκαννα!


Αποτέλεσμα εικόνας για Κυνήγι

Καθολική αποδοχή από τους μεγάλους οπλοκατασκευαστές έχει πλέον το πλαγιόκαννο με ολόκληρες φωτιές και κυρτή βάση. Η αλλαγή αυτή δεν αποτελεί απόπειρα αισθητικής αναβάθμισης του πλαγιόκαννου, αλλά έχει και πρακτικό αποτέλεσμα......

Το κυρτό σχήμα στη βάση του πλαγιόκαννου δεν είναι νέο. Η κραταιά Holland and Holland προσέφερε το μοντέλο Dominion με κυρτή βάση από τις αρχές του 20ού αιώνα. Η επίσης διάσημη Boss παρήγαγε το μοντέλο με κυρτή βάση, το γνωστό Round Body, και αυτό από τις αρχές του περασμένου αιώνα. Προς τι λοιπόν η στροφή προς το κυρτό σχήμα;
Οπως και να το κάνουμε, όμως, το κυρτό σχήμα δείχνει πιο μοντέρνο, πιο «in», παρά τα χρόνια του, από το κλασικό σχήμα της βάσης με τις κόγχες και τα τετράγωνα σχήματα και αυτό ισχύει τόσο για το πλαγιόκαννο όσο και για το σουπερποζέ. Δεν είναι καθόλου τυχαία η σταθερή παραγωγή σουπερποζέ με κυρτό σχήμα από την B. Rizzini.
Νέο σχήμα
Η καινοτομία δεν βρίσκεται στην κύρτωση της βάσης, αλλά στην προσφορά ενός εξεζητημένου σχήματος από μια εταιρεία που παράγει όπλα σειράς. Το νέο σχήμα κατέχει την πρωτοκαθεδρία στην γκάμα μοντέλων της Rizzini, και βέβαια είναι το πιο ακριβό. Ομως με τον καιρό μάλλον θα ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές και οι τιμές μοιραία θα κατέβουν. Η ιδέα της κυρτής βάσης στο «styling» δεν είναι νέα. Ηδη από τη δεκαετία του 1970 ο αξέχαστος Γκαφ Τόμας περιέγραψε τη διαμόρφωση ενός πιο όμορφου και, σημαντικό αυτό, πιο ισχυρού δίκαννου. Η βάση του Τόμας είναι κατά τέσσερα χιλιοστά πιο πλατιά και κυρτώνει καθώς κατεβαίνει. Είναι περίπου η συνταγή που βλέπουμε σε όπλα με μισές και ολόκληρες φωτιές.

Τεχνική υπεροχή
Γιατί αλλάζουν στυλ τα δίκαννα
Η έκπληξη δεν είναι στην υιοθέτηση των ιδεών του Τόμας, αλλά στην καθυστέρηση 30 ετών στην παραγωγή τους. Είναι προφανές ότι οι εταιρείες που κατασκευάζουν κυνηγετικά όπλα, ακόμη και αυτές που ασχολούνται με τα «χειροποίητα» κατά παραγγελίαν όπλα, δεν παρακολουθούν τον παλμό της αγοράς. Επίσης είναι προφανές ότι οι «μαρκετίστες» των μεγάλων εταιρειών μάλλον δεν διαβάζουν άρθρα και βιβλία μελετητών, όπως ο Τόμας και ο Μπουθρόιντ. Ετσι αντί να αποκτήσουμε κυρτές βάσεις με πραγματική αισθητική και τεχνική υπεροχή πριν δεκαετίες, έχουμε ανόητα φινιρίσματα με εξωτικά μέταλλα και εμαγιέ (!!!!) ένθετα σε ψεύτικες πλάκες πάνω σε βάσεις που σχεδιάστηκαν το 1950 και έμειναν αβελτίωτες από τότε.
Η στασιμότητα στη σχεδίαση δεν είναι θέμα κόστους. Στοιχίζει περισσότερα η προσφορά ένθετων από εμαγιέ (συγχωρήστε την εμμονή, αλλά η ιδέα διακόσμησης με φινίρισμα κατσαρόλας μου έχει κολλήσει!) από την κύρτωση της βάσης. Απλά πρόκειται για «κόλλημα» των παιδιών του μάρκετινγκ που νομίζουν ότι η αποφοίτηση με μεταπτυχιακά από μια σχολή αντικαθιστά την άμεση γνώση των γούστων και προτιμήσεων του πελάτη.

Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων τα Νέα Καλά Μαντάτα είναι ένα blog με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα ,χρήσιμα και προ πάντων ευχάριστα προς ανάγνωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάτι ευχάριστο και ενδιαφέρον χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη παρέα σας!
Γίνετε φίλοι μας στο facebook //www.facebook.com/NeaKalaMantata?ref=hl ή ακολουθήστε μας στο Twitterhttps://twitter.com/NeaKalaMantata . Σας ευχαριστούμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου