ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Το T7 είναι ο νέος απόγονος του θρυλικού Ténéré της Yamaha!


Η Yamaha ετοιμάζεται να αναβιώσει το ιστορικότερο μοντέλο Ράλλυ

Παράλληλα με την αναβίωση των Scramble, δειλά-δειλά ανασταίνονται και τα μοντέλα Ράλλυ. Η απέχθεια για την εποχή μας καλλιεργεί τη νοσταλγία πιο αθώων χρόνων. Η δε νοσταλγία αποτελεί το ........
.......  καταλληλότερο έδαφος για να ξαναβλαστίσει το πνεύμα των Μοτοσυκλετιστικών Μαραθώνιων.
Από τους πρωτοπόρους των Ραλλύ, με αγωνιστικές αλλά και πολιτικές περγαμηνές επιτυχίας η Yamaha, ετοιμάζεται να αναβιώσει το ιστορικότερο όνομα της κατηγορίας: το Tenere.
Με την ευκαιρία της έκθεσης του Μιλάνου, η Yamaha παρουσίασε μεταξύ άλλων και το Concept T7, ένα ελπιδοφόρο πρωτότυπο λίγα μόλις βήματα από την παραγωγή. Και από ό,τι βλέπουμε, το «αρχαίο πνεύμα αθάνατο» του πρώτου 600 Tenere όχι μόνον δεν έχει τρυπώσει να κρυφτεί σε κάποιο λυχνάρι, αλλά σφριγηλό και ολοζώντανο ετοιμάζεται να υλοποιήσει πάλι όνειρα φυγής σε απάτητες διαδρομές.
myamten2
Θυμίζουμε πως η XT600Z Ténéré έπαψε να παράγεται. Μέσα στο 2017 θα πουληθεί ό,τι στοκ υπάρχει. Μετά στο κενό που η ίδια η Yamaha δημιούργησε θα έρθει να στρογγυλοκαθίσει ένα νέο Ténéré με τον δικύλινδρο ροπάτο εν σειρά κινητήρα των Yamaha MT-07 με τον crossplane στρόφαλο και τα άνισα διάκενα αναφλέξεων (270 μοίρες).
Ο κινητήρας αυτός τοποθετήθηκε σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο, κατάλληλο για on-Off οδήγηση. Από όσο μπορούμε να αντιληφθούμε, η μοτοσυκλέτα ναι μεν θα είναι διπλού χαρακτήρα, όμως ο προσανατολισμός της θα είναι σαφώς προς τους μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους αυτού του κόσμου. Εξ ου και οι τροχοί 21" μπροστά και 18 πίσω.
myamten4
Ένα άγνωστο ζητούμενο είναι το αν και ποια ηλεκτρονικά βοηθήματα θα φορά το νέο Τ7 (Τ εκ του Ténéré, 7 εκ του κινητήρα των 700 κ.εκ.) --αφού μακριά από τους καλοστρωμένους δρόμους και τα εξοπλισμένα συνεργεία του δυτικού κόσμου, τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά αντιμετωπίζουν ένα εχθρικό περιβάλλον.
Εικάζουμε λοιπόν πως θα είναι το μίνιμουμ απαιτούμενο, ευχάριστη διαφοροποίηση για όσους βρίσκουν πως τα σύγχρονα Adventure έχουν πουλήσει την ψυχή τους στον «ψηφιακό» διάβολο.
myamten3
Στην εξέλιξη του νέου Ténéré συμμετέχουν η εργοστασιακή Ομάδα Ραλλύ της Γαλλίας, το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης της Yamaha στην Ιταλία και η ολλανδική GK Design. Η συνέργεια αυτή μαρτυρά το πόση βαρύτητα δίνει η Yamaha στην επιτυχία του νέου μοντέλου.
Από τα πιο ελκυστικά εμφανή χαρακτηριστικά του πρωτοτύπου είναι το αλουμινένιο ρεζερβουάρ, που θεωρείται απίθανο να ποεράσει στην παραγωγή λόγω κόστους, οι τέσσερις προβολείς LED, το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, το φέρινγκ και η ποδιά από ανθρακονήματα και η πρωτότυπη εξάτμιση της Akrapovič.
myamten9
Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα δείχνουν πως η μοτοσυκλέτα διανύει το τελευταίο στάδιο ελέγχων πριν μπει στην παραγωγή σαν μοντέλο 2018.
Η Yamaha βέβαια επιμένει πως πρόκειται μόνον για ένα πρωτότυπο, αλλά ας είμαστε σοβαροί: ποιος δεν θα ήθελε ένα δικύλινδρο Adventure μεσαίου κυβισμού με βάρος που δεν ξεπερνά τα 180 κιλά και απόδοση κινητήρα γύρω στους 75 ίππους;
Δείτε και το σχετικό βίντεο καθώς κι άλλες φωτογραφίες με την αύρα της ερήμου...
myamten5myamten6myamten7myamten8myamten10myamten11myamten12myamten13myamten14myamten15myamten16myamten17
Θανάσης Χούντρας

Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων τα Νέα Καλά Μαντάτα είναι ένα blog με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα ,χρήσιμα και προ πάντων ευχάριστα προς ανάγνωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάτι ευχάριστο και ενδιαφέρον χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη παρέα σας!

Γίνετε φίλοι μας στο facebook https://www.facebook.com/NeaKalaMantata/ ή ακολουθήστε μας στο Twitter https://twitter.com/NeaKalaMantata. Σας ευχαριστούμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου