ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Πως να διορθώσετε τα σφάλματα του Google Play Store!


Mακριά από μας αλλά σίγουρα θα σας τύχει αν δεν έχει συμβεί ήδη. Το Play Store που χρησιμοποιούμε όλοι μας καθημερινά έβγαλε σφάλμα. Κανένα πρόβλημα! Δίνουμε παρακάτω τους κωδικούς των σφαλμάτων μαζί βέβαια με το τι φταίει και τις λύσεις τους! Κρατήστε το κάπου, θα σας χρειαστεί!

ΣΦΑΛΜΑ 491

Πρόβλημα

Δεν μπορούν να γίνουν λήψεις και ενημερώσεις


Λύση

Καταργήστε τον Google λογαριασμό σας πηγαίνοντας ρυθμίσεις, λογαριασμοί και μετά google και κατάργηση λογαριασμού. Επανεκκινήστε την Android συσκευή σας και προσθέστε πάλι το λογαριασμό σας. Στη συνέχεια πηγαίνετε ρυθμίσεις, εφαρμογές, και κάνετε swipe για να βρείτε όλες οι εφαρμογές. Μετακινηθείτε προς τα κάτω για να βρείτε τις υπηρεσίες Google , μετά εκκαθάριση δεδομένων και τέλος αναγκαστική διακοπή.

ΣΦΑΛΜΑ 498

Πρόβλημα

Τα downloads από το Play Store διακόπτονται


Λύση

Η μνήμη cache της συσκευής σας είναι πλήρης. Διαγράψτε τις άχρηστες εφαρμογές και αρχεία. Επανεκκινήστε τη συσκευή σας σε recovery mode αν είστε root ή πατώντας συνδυασμό πλήκτρων ( power + κουμπί έντασης φωνής + home αν έχετε samsung ή power + κουμπί έντασης αν έχετε άλλες συσκευές ). Επιλέξτε να κάνετε wipe το partition της cache. Eπιβεβαιώστε με το πλήκτρο power.

ΣΦΑΛΜΑ 919

Πρόβλημα

Το download των apps δουλεύει αλλά δεν ανοίγει τα ανοίγει μόλις τα κατεβάσει


Λύση

Απλά δεν έχετε άλλο ελεύθερο χώρο στη συσκευή σας. Σβήστε ότι περιττό έχετε, μουσική, βίντεο ή μεγάλες εφαρμογές.

ΣΦΑΛΜΑ 923

Πρόβλημα

Η λήψη είναι αδύνατη. Σφάλμα κατά το συγχρονισμό του λογαριασμού σας στο Google ή δεν επαρκεί η μνήμη cache


Λύση

Καταργήστε τον Google λογαριασμό σας και διαγράψτε τυχόν άχρηστες εφαρμογές που απλώς πιάνουν χώρο. Επανεκκινήστε τη συσκευή σας σε recovery και καθαρίστε όπως στο σφάλμα 498 τη μνήμη cache. Mην φοβάστε, ΔΕΝ θα διαγραφούν τα προσωπικά σας δεδομένα. Ξαναρυθμίστε τον λογαριασμό σας.

ΣΦΑΛΜΑ 921

Πρόβλημα

Δεν μπορείτε να κατεβάστε μια εφαρμογή


Λύση

Δοκιμάστε να διαγράψετε την προσωρινή μνήμη της εφαρμογής google store. Εάν αυτό δεν λειτουργήσει, να διαγράψετε όλα τα δεδομένα της εφαρμογής Play Store, αλλά θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι αυτό, κατά συνέπεια, θα διαγράψει όλες τις ρυθμίσεις που έχετε ήδη κάνει.Ως τελευταία λύση, καταργήσετε το λογαριασμό σας Google, κάντε επανεκκίνηση της συσκευής και εισάγετε ξανά το λογαριασμό σας.


ΣΦΑΛΜΑ 492

Πρόβλημα

Είναι αδύνατο να εγκαταστήσετε μια εφαρμογή λόγω της Dalvik cache.


Λύση

Πηγαίνετε ξανά στις υπηρεσίες Google και κάντε εκκαθάριση δεδομένων και αναγκαστική διακοπή. Κάντε το ίδιο για την εφαρμογή Play Store. Σημείωση: Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, δοκιμάστε να διαγράψετε τη μνήμη cache Dalvik. Για να το κάνετε αυτό, μπείτε στην προσαρμοσμένη λειτουργία ανάκτησης (custom recovery mode), μόνο αν είστε root. Μια άλλη λύση είναι να κάνετε επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων. Η επιλογή αυτή ισχύει για όλους τους χρήστες και μπορεί να γίνει σε λειτουργία recovery. Προσοχή, πριν διαγράψετε τα δεδομένα σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για ότι θέλετε να κρατήσετε.

ΣΦΑΛΜΑ 495

Πρόβλημα

Ενώ κατεβαίνουν οι εφαρμογές από το Play Store διακόπτεται το download


Λύση

Ή καθαρίζετε την cache και τα δεδομένα από τις υπηρεσίες Google Play με τους τρόπους που περιγράψαμε παραπάνω ή αφαιρέστε τον Google λογαριασμό σας και τον ξαναπροσθέτετε.

ΣΦΑΛΜΑ 101

Πρόβλημα

Δεν μπορείτε να κατεβάσετε τίποτα από το Play Store


Λύση

Διαγράψτε τα άχρηστα προγράμματα και μεταφέρετε τις εφαρμογές από το τηλέφωνο στην sd κάρτα, ή καθαρίστε τα δεδομένα του Play Store, αφαιρέστε το λογαριασμό σας και ξαναπεράστε τον.

ΣΦΑΛΜΑ 911

Πρόβλημα

Δεν μπορεί να κατέβει κανένα app από το Play Store.


Λύση

Μέθοδος 1: Διαγραφή των δεδομένων του Google Play Store.

Μέθοδος 2: Εάν χρησιμοποιείτε μια σύνδεση Wi-Fi που απαιτεί μια σύνδεση ιστοσελίδας, τότε η πιστοποίησή σας μάλλον έχει λήξει. Συνδεθείτε με το APN και πάλι μέσω του android browser σας.Ανοίξτε το Play Store και εκτελέστε ξανά την ενημέρωση app. Αν αυτό δεν λειτουργήσει, το πρόβλημα είναι με το ίδιο το δίκτυο Wi-Fi.

Μέθοδος 3: Απλά μεταβείτε σε άλλο δίκτυο Wi-Fi και να εκτελέσετε την ενημέρωση. Το σφάλμα 911 θα πρέπει να εξαφανιστεί όταν μπείτε σε νέο δίκτυο Wi-Fi.

Μέθοδος 4: Χρήση των υπηρεσιών δεδομένων του δικτύου του κινητού σας αντί του wifi.Κλείστε το wifi και στη συνέχεια ενεργοποιήστε τα δεδομένα σας στο τηλεφωνο, ανοίξτε το Play Store και κατεβάστε ή ενημερώστε τις εφαρμογές ή τα παιχνίδια σας. Ωστόσο, αυτή η μέθοδος είναι κατάλληλη μόνο για τις εφαρμογές και τα παιχνίδια που είναι μικρού μεγέθους.Για μεγαλύτερες ενημερώσεις θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Wi-Fi δίκτυό σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου