ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Τι σκέφτονται οι άντρες όταν ακούν από τις γυναίκες το «μίλα μου βρώμικα»

Τι σκέφτονται οι άντρες όταν ακούν από τις γυναίκες το «μίλα μου βρώμικα»


Κατά τη διάρκεια του σεξ, οι γυναίκες πολλές φορές... αγριεύουν την κατάσταση και ζητούν από τους άντρες να τους μιλήσουν βρώμικα.

Πως αντιδρούν οι άντρες σε κάτι τέτοιο; Είναι διεγερτικό ή μήπως ξενερωτικό;

Ας δούμε τι σκέφτονται οι άντρες όταν η γυναίκα τους πει «μίλα μου βρώμικα»:

1. Κάποιες φορές μπορεί να πω κάτι, αλλά τη στιγμή που βγαίνει από το στόμα μου και το ακούω μου έρχεται να γελάσω. Μερικές φορές κάποιες σκέψεις είναι καλύτερα να μένουν στο κεφάλι μας! Το ίδιο ισχύει και για αυτά που λένε οι γυναίκες. Σταύρος, 33 ετών.

2. Το χειρότερό μου είναι να κάνω μια ερώτηση όπως... «σου αρέσει αυτό που σου κάνω;" να περάσει ώρα και να μην μου απαντήσει ποτέ! Τίποτα χειρότερο από έναν σιωπηλό ακροατή! Κώστας, 29 ετών.

3. Αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι να έχουμε ξεκινήσει με την παρτενέρ μου το dirty talking και κάποια στιγμή να μου πει πως δεν νιώθει άνετα με αυτά που της λέω! Για να ξέρετε δεν τα εννοούμε όλα όσα λέμε και σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να σας προσβάλλουμε! Ηλίας, 35 ετών.

4. Για μένα δεν υπάρχει «μιλά μου βρώμικα» αν δεν μου κάνει αρκετά κομπλιμέντα για τις επιδόσεις μου ή τουλάχιστον για ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματός μου! Και όσο πιο πολλές λέξεις χρησιμοποιεί η σύντροφος μου τόσο καλύτερα! Κορίτσια, οι άντρες λατρεύουμε να μας ανεβάζεις το ηθικό κατά τη διάρκεια του σεξ! Νίκος, 37 ετών.

5. Μου έχει τύχει μια κοπέλα να είναι τόσο ευφάνταστη στις λέξεις που χρησιμοποιούσε, που κάποια στιγμή σταμάτησα να διεγείρομαι και ήθελα να γελάσω! Υπάρχει μια λεπτή γραμμή στο τι ακούγεται σέξι και στο τι είναι υπερβολικά ψεύτικο! Σταύρος, 27 ετών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου