«Όταν ο Θεός δεν ακούει και οι πελάτες κεντάνε»!
ΝΑΙ! Το παραδέχομαι... υπήρξα agent για 7 ολόκληρα χρόνια ...και ΝΑΙ! Ευτυχώς γλίτωσα τονψυχίατρο στο τσακ! Όσοι δουλέψατε ή ακόμα δουλεύετε σε τηλεφωνικά κέντρα, ξέρετε τησκληρή και (ευτυχώς) κάποιες φορές, ξεκαρδιστική πραγματικότητα της επαφής με τους πελάτες. Η ζωή ενός agent μπορεί να προσφέρει άφθονο υλικό για βιβλία, τόμους, εγκυκλοπαίδιες (ναι, ναι !).
Ας ανοίξουμε την κρύπτη κι ας μιλήσουμε για αυτόν τον άμοιρο που είχε την τύχη (ugh?) να είναι AGENT.. και ποια είδη πελάτη αντιμετωπίζει!
Η ζωή στη βάρδια... Αμάν, Αμάν
Όλα είναι παραμυθένια! Δεν υπάρχει πίεση, οι συνάδελφοι είναι πολύ καλοί και... πσσστ! Και μετά ξυπνήσαμε... Όλα είναι καλά μέχρι να αρχίσουν οι αναμονές. Τότε ο υπέυθυνος θα σηκωθεί και με νοήματα που θυμίζουν τον νεάντερταλ στις πρώτες προσπάθειες να συννενοηθεί, θα σε πιέσει να κάνεις πιο γρήγορα γιατί ήδη τον έχουν ξεχέσει οι ανώτεροι.
Το αυτάκι μου ιδρώνει, το αυτάκι μου πονεί!
Δεν είναι τίποτα φοβερό να ακούς τις τσιρίδες του καθενός ούτε να μην προλαβαίνεις να βγάλεις το ακουστικό να πάρουν αέρα τα ώτα σου!! Άλλωστε είναι «η δουλειά σου».
(Μεγάλες δηλώσεις από ανώτερούς σου, που δεν έβαλαν ακουστικό ποτέ στη ζωή τους).
«Κατουριέμαι, μάλλον να το ξεχάσω ε;;;» Τί, θες κατούρημα, εν ώρα αιχμής και η εταιρία σε πληρώνει, όταν έκανες συνολικά 5 λεπτά διακοπή στο οκτάωρο για να πας στην τουαλέτα;;; Βλέπετε ακρίβεια τα συστήματα μέτρησης των εταιριών;; Και μετά φταίει ο agent...
«Δεν πήρες πολλές κλήσεις, δε θα πάρεις μπόνους». Το ότι, μπορεί να μην ήταν ώρα αιχμής ή ότι ήμουν σε εκπαίδευση, δε μετράει!!! Για όλα φταίει ο εργαζόμενος..
Χαιρετίσματα στην εξουσία βρε!
«Έλα ρε, κάνε καμμιά υπερωρία παραπάνω! Έχουμε ανάγκες». Το ότι μετά από 8 ώρες σαδισμούκαι κακοποίησης, συνεχούς ομιλίας και εγκεφαλικής κόπωσης, είναι αδύνατον να υποστώ άλλο μαρτύριο, δεν είναι θέμα! Κι αν πω όχι, τσακ, εξασφαλίζω και μια θεσούλα στη μαύρη λίστα. Αυτή η δικαιοσύνη... δε λέγεται!
«Να ακολουθείς τις διαδικασίες κατά γράμμα, ακόμα κι αν μιλάς με το Θεό!». Αυτό κάνω ο άνθρωπος, μέχρι τη στιγμή που ο πρόεδρος ή οι μανατζαραίοι που δεν έχουν ιδέα τι τους γίνεται, θα κάνουν τα ρουσφετάκια τους στον πελάτη που πριν λίγο μου έβρισε τη μάνα και τον πατέρα κι ύστερα αυτός θα στείλει και email ότι δεν κάνω σωστά τη δουλειά μου! Και το αποκορύφωμα, η τυπική σύσταση (φτιαχτή και καλά) για τα μάτια του κόσμου μωρέ!
Τα είδη πελάτη (!)
«Ναι γεια σαςςςςς!! Δεν έχω ίντερνετ,γιατί μου το χαλάσατεεεεε». ΩΩΩ, ναι πάντα φταίει οπάροχος και ποτέ ο πελάτης κι εκτός αυτού σε εκατομμύρια πληθυσμού, πως να μη βρούμε εσάς αποκλειστικά να σας το κόψουμε! Ναι, ναι, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο κι όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, τόσο πιο καλά θα μάθουμε να ελισσόμεθα με το απάλευτο αυτό είδος (συμβουλή απο την παλιά!).
«Μωρή μαλα...μένη , φτιάξε μου το ιντερνετ μην σε γ...σω, ηλίθια που σε πλερώνω να μου κάνεις δουλειά κι εσύ τα ξύνεις!» ή «Ρε παπάρα, βλάκα... βρες μου τον αριθμό που ζητάω.. είπαμε.. κομμωτήριο στο Περιστέρι...δεν ξέρω το όνομα, για αυτό σε πλερώνω για να το βρεις άχρηστε!!!». ‘Καλώς ήρθατε στον κόσμο του υβριστικού πελάτη, «παρακαλώ χρησιμοποιήστε το μπαλάκι για τα νεύρα που βρίσκεται στο πρώτο συρτάρι αριστερά, ευχαριστώ».
Και βέβαια τα παραπάνω «Χριστιανικά» λόγια μπορεί να βγουν κι από αντρικά κι από γυναικεία στοματάκια... από τον πελάτη που εκτός ότι είναι αθηρόστομος, έχει και την ψευδαίσθηση ότι μας «πλερώνει» αυτός! Να μην ξεχνάτε ποτέ. Δεν βρίζει εσάς, αλλά μέσα από εσάς εκφράζει την οργή του, γιατί είναι τραγικότατο να μην έχει ίντερνετ ο άνθρωπος!!!!
Πίο τραγικό κι από την συντέλεια του κόσμου λέμε!
Η μαγκιά, είναι να σου ζητήσει συγγνώμη, όχι γιατί το έφτιαξες, αλλά γιατί τον έφερες εκεί που έπρεπε...(Μη εφικτό σε περιπτώσεις ανεπίδεκτων μαθήσεως).
«Δεν ξέρω τι έγινε, δεν έχω ιδέα τι να κάνω, help please!». Ο συνηδειτοποιημένος πελάτης που απλά ο άνθρωπος δεν ξέρει και θέλει την απόλυτη βοήθειά σου. Αν είσαι σωστός θα τον βοηθήσεις σωστά. Αν δε σε νοιάζει γιατί έχεις τα δικά σου, απλά δεν θα κάνεις το καλό εκεί που αξίζει πραγματικά να το κάνεις...
«Εγώ είμαι τεχνικός και ξέρω!». Ο ψώνιο-πελάτης, που νομίζει οτι είναι τεχνικός ή είναι αλλά δεν ξέρει και γι’αυτό σε κάλεσε! Όχι δεν είναι ντροπή να καλέσεις και να μάθεις κάτι που σου διαφεύγει ή δεν ήξερες. Μόνο που ο δεύτερος το θεωρεί ρεζιλίκι... Εδώ πολύ απλά δεν έχεις παρά να συνδυάσεις τις γνώσεις σου με τις δικές του και να τον αφήσεις να πέσει στην παγίδα της άγνοιας... ή της γνώσης.
«Δεν μπορώ να κάνω αυτά που θέλετε». Ο μη συνεργάσιμος πελάτης που τα θέλει μονά-ζυγά δικά του . Επί το πλείστον Κυρίες, με συγχωρείτε αλλά η αλήθεια να λέγεται! Ο συγκεκριμένος πελάτης θα μιλάει με την κλασσική απάθεια του στυλ «μασάω τστστσίχλα», θα σου σπάσει τα νεύρα με τα 100 ΟΧΙ που θα σου πεί και για το πιό εύκολο πράγμα. Ψυχραιμία!
Η ζωή είναι ωραία... μην το ξεχνάς!
«Θέλω υπεύθυνο τώρα!». Ο προϊσταμενόφιλος πελάτης που τη βρίσκει να μιλάει με τον υπεύθυνο βάρδιας μόνο κι αν είναι εφικτό με τον Πρόεδρο της εταιρίας. Αν δεν μπορείς να το αποφύγεις απόλαυσέ το.
«ΜΜΜ... τι ωραία φωνούλα, θα’θελα να σε ... (Μπιιμπ)!!». Ο πέφτουλας –πελάτης που θα την πέσει στην κοπελιά που τον εξυπηρετεί, γιατί είναι 2 η ώρα το βράδυ και βέβαια... ούτε συζήτηση να είναι εκεί η γυναίκα του γιατί εξυπηρετεί πληροφορίες καταλόγου, ξεκλείδωμα καρτών, δορυφορική!! Κάποια «φάβα έχει ο λάκκος»... χμμμ... μάλλον στριπτιτζού θα’ναι...
Ιστορίες από την κρύπτη ενός Agent -τεχνικού...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Γιατί δεν έχω ίντερνετ;
AGENT: Το ρούτερ που το έχετε;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Στο τραπεζάκι του σαλονιού, στο κουτί του κυρά μου!
(Γιατί όμως δεν έχει ίντερνετ, τελικά...)
ΠΕΛΑΤΗΣ: Για πείτε μου τώρα, το ιντερνέτ έρχεται από τον τοίχο, ή απ’έξω απ’την κολώνα;
AGENT: ...
AGENT: Το ρούτερ που το έχετε;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Στο τραπεζάκι του σαλονιού, στο κουτί του κυρά μου!
(Γιατί όμως δεν έχει ίντερνετ, τελικά...)
ΠΕΛΑΤΗΣ: Για πείτε μου τώρα, το ιντερνέτ έρχεται από τον τοίχο, ή απ’έξω απ’την κολώνα;
AGENT: ...
(Google it!)
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΤΙ θα γίνει επιτέλους με την εταιρία σας;; Κάθε φορά που θα έχει διακοπή η ΔΕΗ, δε θα έχουμε ίντερνετ;;
AGENT:..
AGENT:..
(Ποιός είπε οτι το ίντερνετ δουλεύει με ρεύμα;; Κακοήθεια)
AGENT: Πείτε μου ποιά λαμπάκια ανάβουν στο Ρούτερ...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Δε γίνεται γιατί το έχω στα κεραμίδια.
ΠΕΛΑΤΗΣ: Δε γίνεται γιατί το έχω στα κεραμίδια.
(Με την προοπτική να πιάνει καλύτερα το ασύρματο;)
AGENT: έχετε εισάγει τα στοιχεία πρόσβασης μέσα στο ρούτερ;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Άνοιξα από κάτω με κατσαβίδι και έβαλα το χαρτί με τα στοιχεία μέσα, αλλά δεν έχω ίντερνετ γιατί κάτι πατήσατε από κει!
ΠΕΛΑΤΗΣ: Άνοιξα από κάτω με κατσαβίδι και έβαλα το χαρτί με τα στοιχεία μέσα, αλλά δεν έχω ίντερνετ γιατί κάτι πατήσατε από κει!
(...)
ΠΕΛΑΤΗΣ (Κυρία): Εγώ έφερα τους τεχνικούς και μου κάνανε ping-pong και είδανε οτί είναι 300 τα μπαλάκια, ενώ θα έπρεπε να είναι 3!
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Έκανε ping και είχε απόκριση με καθυστέρηση 300 ms, ενώ θα έπρεπε να είναι 3.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Έκανε ping και είχε απόκριση με καθυστέρηση 300 ms, ενώ θα έπρεπε να είναι 3.
«Τεχνικός»: Πήραμε block των δεκαέξι IP’S και δεν μπορώ να στήσω τα 16 PC σε δίκτυο (;;)..άσε που η πρώτη και η τελευταία IP είναι δεσμευμένες!!Γιατί αυτό!(;;;)
(Όποιος διέδωσε ότι η πρώτη και τελευταία IP δεσμεύονται, βάση των νόμων του δικτύου για broadcasting και ότι άλλη μία δεσμεύεται για το ρούτερ... πρέπει να φυλακισθεί για συκοφαντική δυσφήμιση!)
ΠΕΛΑΤΗΣ: Θα μου πείτε πως να σπάσω το wi-fi του γείτονα ή θα γίνει της πουτ@ν@ς;;;
(Θα πάρω τη βοήθεια του κοινού...)
ΠΕΛΑΤΗΣ: Εγώ Κυρία μου, είμαι ολόκληρος πολιτικός μηχανικός! Δε θα μου μάθετε εσείς πως δουλεύει το διαδίκτυο!!
(Ούτε εμένα πώς να χτίζω πυραμίδες)!
ΠΕΛΑΤΗΣ (Δορυφορικής): Εγώ πλερώνω κι έξω βρέχει!! Και δεν έχω σήμα... να πείτε να μη βρέχει αλλιώς θα διακόψω!
(Πιο εύκολα τα βάζεις με τη φύση, παρά με τον πελάτη)
ΠΕΛΑΤΗΣ (Δορυφορικής): Δε έχετε υπότιτλους σε κάποιες ταινίες στα κανάλια ενηλίκων και χάνω το νόημα δεσποινίς.
(Κι εγώ αυτά που ξέρω...)
Aχ... Agent... Agent... είσαι εδώ;;;
Η ζωή στο τηλεφωνικό κέντρο θέλει γερά νεύρα και μεγάλη υπομονή φίλοι μου. Κάποιοι πελάτες ήταν γλυκύτατοι και αξέχαστοι... κάποιοι αγενείς και υβριστικοί... όπως και να’χει, ο agent, είναι περισσότερο ψυχίατρος, παρά εργαζόμενος σε τηλεφωνικό κέντρο! Κουράγιο σε όλους εσάς που είστε ακόμα εκεί.. όλοι εσείς οι μικροί και αφανείς ήρωες της καθημερινότητας.
Μια agent του παρελθόντος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου