ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Η Πρωτομαγιά δεν είναι αργία. Είναι απεργία.

 λουλούδια στο σπίτι,πρωτομαγιά,πρωτομαγιά ιδεες,στεφάνια από λουλούδια,διακόσμηση με λουλούδια,στο σπιτι λουλουδια,λουλουδια στο μπαλκονι,ιδεες για λουλουδια
Αυτό το ξέρουμε όλοι. Παρόλα αυτά, η Πρωτομαγιά ήταν ανέκαθεν και μια μέρα που όλοι ένιωθαν παντού την άνοιξη. Ακόμα και εκείνοι που αρνούνταν να πιστέψουν πως έχει έρθει, αναγκάζονταν να το κάνουν γιατί όλοι γύρω τους έπλεκαν στεφάνια και κυλιόντουσαν στα λιβάδια.
Λουλούδια στο σπίτι,πρωτομαγιά,στεφάνια από λουλούδια,διακόσμηση με λουλούδια,galsnguys,gals and guys
Αυτό θυμάμαι και εγώ από την παιδική μου ηλικία. Να σηκώνομαι πρωί, να τρέχω στο κήπο, να γεμίζω αγκαλιές με λουλούδια και να τα ανεβάζω πάνω στη μάνα μου για να τα πλέξει στεφάνι. Δε ξέρω από πού έχει προκύψει αυτό το έθιμο αλλά στη πορεία της ζωής μου, το στεφάνι μου έφερνε στο μυαλό μου θλιβερές καταστάσεις γι’ αυτό και είπα να αλλάξω λίγο το story και να τοφέρω στα μέτρα μου. Έτσι, αντί να πλέκω τα λουλούδια τα στόλιζα παντού στο σπίτι. Ναι, δυστυχώς, ανήκω στη κατηγορία των ανθρώπων που τους αρέσουν και τα κομμένα άνθη. Και πιστεύω πως δεν είναι κακό να υπάρχουν βάζα ή αυτοσχέδια βάζα μέσα σε ένα σπίτι.
Έτσι, κάθε Πρωτομαγιά κάνω δύο δουλειές: αρχικά επισκέπτομαι το φυτώριο μου ή κάποια ανθοκομική έκθεση και αγοράζω νέες γλάστρες για το μπαλκόνι μου και μετά φέρνω με κάθε τρόπο την άνοιξη στο εσωτερικό του σπιτιού μου.

Έτσι:

- Μικρά μπουκαλάκια από λεμονάδες επιστρατεύονται για να γεμίσουν άφθονο φρέσκο νερό και να φιλοξενήσουν αγριολούλουδα.
- Τα παλιά σερβίτσια του καφέ της γιαγιάς αποκτούν νέα χρήση και γίνονται ιδανικά για τη  δημιουργία ανθοσυνθέσεων πάνω στο coffee table
- Πάνω σε στεφάνια από λυγαριά στερεώνονται μικρά μπουκάλια ή ποτήρια με κορδέλες. Σε άλλα βάζω φρέσκα λουλούδια και σε άλλα ρεσό. Έτσι, δημιουργούνται κρεμαστά κηροπήγια που μοσχοβολάνε και όλο το σπίτι αποκτά μια μαγεία.
Λουλούδια στο σπίτι,πρωτομαγιά,στεφάνια από λουλούδια,διακόσμηση με λουλούδια,galsnguys,gals and guys
- Διακοσμητικά κλουβιά παίρνουν θέση πάνω σε τραπεζάκια και γεμίζουν κισσούς που τρέχουν από τα καγκελάκια τους. (Είπαμε, ο παράδεισος δε μπορεί να περιμένει πάντα!)
- Μπουκέτα φτιάχνονται με λουλούδια σε διάφορα χρώματα και γεμίζουν γωνιές του σπιτιού που παλιότερα νόμιζε κανείς ότι το φως τις είχε ξεχάσει.
- Καρέκλες βγαίνουν από τη τραπεζαρία και υποδέχονται παλιά ποτιστήρια γεμισμένα από πρασινάδα και μεγάλα τριαντάφυλλα.
Όλα γίνονται πολύχρωμα και μαγικά. Όλα είναι ανθισμένα, γεμάτα ζωή και ελπίδα. Η Πρωτομαγιά γίνεται αφορμή για μια γιορτή γεμάτη άρωμα. Τα θετικά vibes πλημμυρίζουν τον τόπο. Ναι, μπορώ για μια μέρα να είμαι όσο περισσότερο floral γίνεται και να το απολαμβάνω!
Λουλούδια στο σπίτι,πρωτομαγιά,στεφάνια από λουλούδια,διακόσμηση με λουλούδια,galsnguys,gals and guys
Ψάξε και εσύ τα ντουλάπια σου και ανακάλυψε μπουκάλια, ποτήρια, μπολ και ό,τι άλλο μπορεί να γεμίσει νερό για να κάνεις τις δικές σου ανθοσυνθέσεις. Βάλε φαντασία και όλα θα πάνε καλά. Και αν πάλι, θέλεις ντε και καλά ένα στεφάνι πάρε σπάγκο και λουλούδια με μεγάλο κοτσάνι και άρχισε να το πλέκεις με αγάπη. Δεν είναι δύσκολο να γεμίζει το σπίτι μας ομορφιά. Και μερικές φορές δεν είναι τόσο κακό να κόβεις μερικά λουλούδι.
Αρκεί να το κάνεις με το σωστό τρόπο για να μη πληγώνεις το φυτό και να μην εμποδίζεις την ανάπτυξη του.
πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου