Το τρίτο κατά σειρά μοντέλο που βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του Gold Wing παρουσίασε η Honda. Το μεγάλο cruiser της ιαπωνικής εταιρίας είναι 70 κιλά ελαφρύτερο από το «βασικό» μοντέλο!
|
Ένα ακόμη πιο γυμνό Gold Wing, σε σχέση με το F6B που είδαμε πέρσι στην EICMA, είναι το F6C το οποίο βασίζεται πάνω στο super tourer της ιαπωνικής εταιρίας, όπως έκανε το 1996 το εξίσου εντυπωσιακό Valkyrie που βασιζόταν στο Gold Wing των 1.500 κ.εκ. εκείνης της εποχής.
Το αλουμινένιο πλαίσιο των δύο δοκών και ο flat six των 1.832 κ.εκ. δεν έχουν δεχτεί σημαντικές αλλαγές. Το πρώτο παρουσιάζει μικρές διαφορές σε σχέση με εκείνο του F6B με το ίχνος να έχει αυξηθεί κατά 5 χλστ. στα 114, η κάστερ βρίσκεται πλέον στις 29 μοίρες και 50 λεπτά- από 29 και 15-και το μεταξόνιο στα 1.707 χλστ., από 1.690.
Νέο είναι το υποπλαίσιο που μειώνει και το ύψος της ουράς, ενώ η απόσταση της σέλας από το έδαφος ανέρχεται στα 734 χλστ. Στον τομέα των αναρτήσεων αλλαγές έχουμε μόνο στις ρυθμίσεις τους ώστε να λειτουργούν σωστότερα με το μειωμένο βέρος με το πιρούνι των 45 χλστ. και το μονό πίσω αμορτισέρ να διατηρούνται. Τέλος με την αφαίρεση τόσων κιλών διαφορετική είναι και η κατανομή του βάρους της μοτοσικλέτας μεταξύ των δύο τροχών η οποία ανέρχεται πλέον στο 49,9/50,1, ενώ ο εμπρός τροχός είναι πλέον 19 ιντσών από 18.
Για την βελτίωση των επιδόσεων φροντίζουν τα 70 λιγότερα κιλά του F6C σε σχέση με το «κανονικό» Gold Wing (44 σε σχέση με το F6B) αφού στο μοτέρ τα μόνα που έχουν αλλάξει επίσημα είναι το νέο φιλτροκούτι των 6,6 λίτρων μαζί με το φίλτρο αέρα και το σύστημα εξαγωγής. Η ισχύς του ανέρχεται στους 114 ίππους (μειωμένη κατά 3 περίπου ίππους) και η ροπή στα 17 kgm στις 5.500 και 4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το υδραυλικό σύστημα του συμπλέκτη αναθεωρήθηκεώστε η μανέτα να γίνει ακόμη πιο ελαφριά στο τράβηγμα. Το κιβώτιο παραμένει 5 σχέσεων με την τελευταία να είναι overdrive.
Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε από τη Honda στην ακουστική του κινητήρα. Η ιαπωνική εταιρία τονίζει το συγκεκριμένο τομέα λέγοντας ότι δοκιμάστηκαν περισσότερα από 10 διαφορετικά συστήματα εξαγωγής μέχρι να βρεθεί εκείνο που θα έδινε τον σωστό ήχο! Να σημειωθεί εδώ ότι το αριστερό τελικό έχει λίγο μεγαλύτερο όγκο από το δεξί, 3,8 λίτρα έναντι 3,3 προφανώς για αυτόν τον λόγο.
|
Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013
Νέο Honda Gold Wing F6C
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου