ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Η τηλεόραση... πεθαίνει

                            Η τηλεόραση... πεθαίνει
Η τηλεόραση και όλη η βιομηχανία που συνδέεται με την παραγωγή τηλεοπτικού προγράμματος, πέρασε τη χειρότερη της χρονιά (3ο τρίμηνο 2012-3ο τρίμηνο 2013).
Οι αναλυτές έχουν καταλήξει: η τηλεόραση πεθαίνει. Και τα στατιστικά και οι αριθμοί συνηγορούν σε αυτό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Citi Research, αν εξαιρέσουμε την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, όλοι μα όλοι οι δείκτες (τηλεθέαση, αγορά συνδρομών για τηλεόραση, πωλήσεις τηλεοράσεων κ.ό.κ.) έχουν αρνητικό πρόσημο σε σχέση με μόλις 2 χρόνια πριν.
Ειδικότερα η συνδρομητική τηλεόραση είχε τη χειρότερη χρονιά στην ιστορία της.
5.000.000 άνθρωποι διέκοψαν κάθε συνδρομή τους σε συνδρομητική ή καλωδιακή τηλεόραση.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία:
  • Όλο και λιγότεροι άνθρωποι βλέπουν τηλεόραση χρόνο με το χρόνο.
Tηλεθέαση στις ΗΠΑ (οριζόντιος άξονας: εκατομμύρια θεατές)
  • Για πρώτη φορά, διπλάσιοι άνθρωποι έχουν ίντερνετ από αυτούς που έχουν πρόσβαση σε τηλεοπτικό πρόγραμμα (π.χ. συνδρομητική τηλεόραση ή κεραία ή πιάτο για δορυφορική ή επίγεια τηλεοπτική λήψη).
  • Λιγότερα σπίτια έχουν τηλεόραση σε σχέση με 2 χρόνια πριν...
  • και αυτό γιατί προτιμούν να παρακολουθούν τηλεοπτικό πρόγραμμα σε κινητές συσκευές (κινητά, tablets κ.ό.κ.)
  • Όλο και περισσότεροι παραγωγοί ασχολούνται με την παραγωγή οπτικού υλικού για κινητές συσκευές (αναμενόμενο μάλλον βάσει των παραπάνω τάσεων).
Παραγωγή οπτικού υλικού για κινητές συσκευές (οριζόντιος άξονας: εκατομμύρια terabytes)
  • Το 40% των χρηστών που μπαίνουν στο YouTube μπαίνουν από smartphones ή tablets.
  • Ακόμη και στη ζώνη prime time, που παραδοσιακά ήταν αφιερωμένη στην τηλεόραση, οι άνθρωποι κοιτούν τις οθόνες των tablets τους. Υπάρχει μάλιστα ένας νέος όρος πλέον: μέσα-βρυκόλακες, καθώς φαίνεται ότι η χρήση αυτών των συσκευών αυξάνεται τη νύχτα.
Συσκευές που χρησιμοποιούνται για παρακολούθηση τηλεοπτικού προγράμματος κατά την prime time zone
  • Παρ' όλα αυτά οι εταιρείες παροχών συνδρομητικής τηλεόρασης αυξάνουν το κόστος των συνδρομών τους (κάπως αυτοκτονικό δεν είναι αυτό; - αναρωτιόμαστε εμείς)
  • Εκτός από την... πρίζα της τηλεόρασης, πολλοί άνθρωποι τραβούν και το καλώδιο της ευρυζωνικής τους σύνδεσης και συνδέονται με δωρεάν wifi δίκτυα.
  • Η Facebook και η Cisco προσφέρουν δωρεάν wifi σε όποια εταιρεία κάνει εταιρικό προφίλ στο Facebook (στις ΗΠΑ). 
Πηγή: Business Intelligence


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου