ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Honda CTX1300



Με τον V4 του Paneuropean στα σωθικά του και έμφαση στα υψηλά επίπεδα άνεσης αλλά και την ξεχωριστή «bagger» αισθητική το CTX1300 είναι μια ομολογουμένως ξεχωριστή cruiser-touring.
Με μια ματιά
-Νέο bagger cruiser
-Με τον V4 του Paneuropean 
-Με ABS και Traction Control
-Προαιρετικό ηχοσύστημα

Η CTX1300, η «μικρή αδερφή» της Gold Wing F6B, είναι βέβαια μια Touring μοτοσικλέτα με τα αμερικάνικα πρότυπα καθώς πρόκειται ουσιαστικά για ένα cruiser μοντέλο το οποίο έρχεται έτοιμο από τη Honda για πάσης φύσεως χαλαρά ταξίδια. Αυτή είναι η δεύτερη νέα μοτοσικλέτα που φέρει το ακρωνύμιο CTX, μετά τα 700άρια, το οποίο αντιστοιχεί σε Comfort Technology eXperience (¶νεση, Τεχνολογία, Εμπειρία), σε ελεύθερη μετάφραση την εμπειρία που μπορεί να βιώσει κανείς μέσω της άνεσης και της τεχνολογίας.
Κινητήρας: Έμφαση στη ροπή και την αίσθηση
Ο μεγάλος 8βάλβιδος V4 των 1.261 κ.εκ. προέρχεται από το Paneuropean και έχει ρυθμιστεί εκ νέου με έμφαση στην ακόμη μεγαλύτερη απόδοση της ροπής στο χαμηλό φάσμα λειτουργίας και για αυτό το σκοπό φέρει νέους εκκεντροφόρους αλλά και νέα σώματα για τον ηλεκτρονικό ψεκασμό, ενώ καινούρια είναι και η 4-2-2 εξάτμιση με την Honda να έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην «ακουστική» της.

Η ισχύς του ανέρχεται στους 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή των 10,8 kgm αποδίδεται στις 4.500 σ.α.λ. η οποίες φτάνουν στον πίσω τροχό μέσω άξονα μετάδοσης και ενός μακριά γραναζωμένου κιβωτίου πέντε σχέσεων. Στον εξοπλισμό ασφάλειας της μοτοσικλέτας υπάρχει και σύστημα πρόσφυσης του πίσω τροχού (TCS).
Πλαίσιο: Aνεση και σταθερότητα
Το πλαίσιο του CTX1300 είναι ολοκαίνουριο. Είναι ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς με γεωμετρικά χαρακτηριστικά που ταιριάζουν τόσο στη touring όσο και στην cruiser κατηγορία-περισσότερο στη δεύτερη-με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 1.645 χλστ., την κάστερ στις 28 μοίρες και 30 λεπτά και το ίχνος στα 118 χλστ. Το ψαλίδι με το μεγάλο μήκος των 690 χλστ. είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και αναρτάται από δύο αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση, ενώ μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. Τα πάντα στοχεύουν στην σταθερότητα και την άνεση κάτι που φαίνεται και από την επιλογή των τροχών με τον εμπρός να έχει διάμετρο 18 ίντσες και ελαστικό 130/70, ενώ ο πίσω είναι 17άρης με ελαστικό 200/50. Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα μόλις 735 χλστ., ενώ για να χαμηλώσει ακόμη περισσότερο το κέντρο βάρος το ρεζερβουάρ των 19,5 λίτρων έχει τοποθετηθεί κάτω από τη σέλα. Το βάρος του μεγάλου CTX, πλήρες υγρών, ανέρχεται στα 338 κιλά.

Τα φρένα της μοτοσικλέτας αποτελούνται από δύο δίσκος 310 χλστ. εμπρός οι οποίοι φέρουν τριπίστονες δαγκάνες και εργάζονται συνδυαστικά με τον πίσω (CBS) διαμέτρου 316 χλστ. ο οποίος φέρει επίσης δαγκάνα τριών εμβόλων. Στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας περιλαμβάνεται και το ABS.
Η μοτοσικλέτα θα είναι διαθέσιμη σε λευκό, κόκκινο και μαύρο, όλα μεταλλικά. 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, V4, Υ/Ψ, 1.261 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 83/6.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 10,8/4.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 19,5
Βάρος (κιλά, πλήρες): 338
Ύψος σέλας (χλστ.): 735



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου