ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Ποιον ήθελε να δει ο Λ. Γαβαλάς στη φυλακή και η ψυχανάλυση της Ν. Μπουλέ



Η είδηση του θανάτου του Νίκου Φώσκολου κυριάρχησε την εβδομάδα που μας πέρασε. Σε άλλα νέα και πιο χαρμόσυνα, μπαμπάς για πρώτη φορά έγινε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.
Ο Νίκος Φώσκολος πέθανε σε ηλικία 87 ετών αφήνοντας πίσω του δεκάδες έργα θεατρικά, κινηματογραφικά και τηλεοπτικά. Η κηδεία του έγινε την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου στο Κοιμητήριο Ηλιούπολης.
Αρκετά θλιμμένη, εμφανίστηκε στην εκπομπή "Το Πρωινό" η Λάουρα Νάργες δύο εβδομάδες μετά την εσπευσμένη αναχώρησή της για Γερμανία ύστερα από τον θάνατο του πατέρα της. Η Φαίη Σκορδά την καλωσόρισε με ένα φιλί και όταν ο Γιώργος Λιάγκας τη συλλυπήθηκε εκείνη με δυσκολία συγκράτησε τη συγκίνησή της.
Και πάμε σε κάτι ευχάριστο. Μπαμπάς έγινε ο Γρήγορης Αρναούτογλου καθώς η Κατερίνα Κόκλα έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι βάρους 3.200 γραμμάριων.
Ο Νίκος Κουρκούλης, μίλησε στο Cosmo.gr για το ξεκινήματά του, τον δίσκο που είχε τρία εξώφυλλα και απαντά στην ερώτηση για το αν θα έφευγε από την Ελλάδα λόγω κρίσης.
Στεναχωρημένη αποχώρησε η Κωνσταντίνα από το DWTS4, πικραμένη από την εκπομπή "Το Πρωινό". Ο λόγος; Δεν της άρεσε η φιλοξενία της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα. "Αν ήταν σοβαροί, όταν με καλούσαν, θα έδειχναν το βίντεό μου, τις κριτικές που έλαβα, τη βαθμολογία. Θα έπρεπε να δώσουν βάση στον καλεσμένο τους, να δουν πώς έφυγε. Έπεσαν σε κουτσομπολίστικες και δεύτερες καταστάσεις. Γι’ αυτό εκνευρίστηκα", σχολίασε η τραγουδίστρια.
Για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε πρόσφατα όταν δεν μπορούσε να πληρώσει τις επεμβάσεις που έκανε, μίλησε η Κατερίνα Ζαρίφη. "Φέτος πήρα τη μαμά μου για να μου στείλει λεφτά, κάτι που είχα να κάνω από τότε που πήγαινα σχολείο. Δεν έχω ιδιωτική ασφάλιση και το ταμείο καλύπτει ένα πολύ μικρό μέρος. Γελάμε τώρα, αλλά είναι 'νταρκίλα' όλο αυτό. Δεν είχα λεφτά να πληρώσω τα χειρουργεία μου. Που νομίζεις ότι ανήκω; Στο μεροκαματιάτη ανήκω. Στον άνθρωπο με τα 1000 ευρώ".

Στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, ο Λάκης Γαβαλάς, δήλωσε πώς τον μόνο που θα ήθελε να δει όταν ήταν φυλακισμένος, ήταν ο Γιώργος Μαζωνάκης. "Να σου πω την αλήθεια, Ναταλία, ο Γιώργος ήταν το μόνο άτομο από τους διάσημους που ήθελα να δω στη φυλακή. Δεν ήθελα να βλέπω τον κόσμο. Εκεί δεν ήταν ο Μαζωνάκης, τον είχα σαν αδελφό μου, παιδί μου", εξήγησε.
Η Ελένη Μενεγάκη πριν από λίγες μέρες έκλεισε τα 44 χρόνια. Τι και αν δεν ήθελε τούρτες και λουλούδια; Οι συνεργάτες της, της επιφύλαξαν έκπληξη με τούρτα σε γεύση σοκολάτα - φράουλα και λουλούδια από τον συνεργάτη της, Γρηγόρη Γκουντάρα. 

Τα γενέθλια της Ελένης Μενεγάκη στο πλατό της... από funked00

Τυχερός που ζει δήλωσε ότι είναι ο Δημήτρης Σκαρμούτσος. Βασικά ότι τα πάντα ήταν θέμα τύχης. "Όλα στη ζωή μου ήρθαν τυχαία, χωρίς συνταγή. Τυχαία έγινα μάγειρας, τυχαία έγινα ζωντανός - γιατί λόγω της εξάρτησής μου από τα ναρκωτικά και το αλκοόλ κινδύνεψα πολλές φορές να πεθάνω - τυχαία έγινα αναγνωρίσιμος, γιατί είναι κάτι που δεν επιδίωξα ποτέ, και τυχαία είμαι αυτήν την περίοδο στην Αθήνα. Δεν υπάρχει πρόγραμμα στη ζωή μου και μου αρέσει αυτό", είπε.
Τέλος, ψυχανάλυση παραδέχτηκε πως κάνει η Νάντια Μπουλέ καθώς αναζητούσε από όλους την αποδοχή. "Κάνω εδώ και περίπου 3 χρόνια. Με βοήθησε να καταλάβω ότι ειναι μεγάλη δυστυχία να κυνηγάω την αποδοχή και να αποδεχτώ ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να φύγουν από τη ζωή μου και αυτό δεν είναι το τέλος του κόσμου, είναι απλά το τέλος μιας σχέσης. Γιατί εγώ το ζούσα δραματικά", αποκάλυψε.


cosmo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου