ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

Εβδομαδιαίες Προβλέψεις για όλα τα Ζώδια




Προβλέψεις Εβδομάδας από 16 έως 22 Αυγούστου - Γράφει η Σμάρω Σωτηράκη

ΚΡΙΟΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Με το δίδυμο του έρωτα, την Αφροδίτη (ανάδρομη) και τον Άρη αλλά και με τον Ήλιο στον Λέοντα, το ζώδιο που σχετίζεται με τους έρωτές σου, το βέβαιο είναι ότι όλο και κάτι θα συμβαίνει που θα ταράζει τα λιμνάζοντα ύδατα της αισθηματικής σου ζωής. Είναι πιθανό να επιστρέψουν οι σύντροφοι του παρελθόντος. Σε κάθε......
περίπτωση, θα μπαίνεις στο παιχνίδι με τον αέρα του νικητή, θα παίρνεις επιβεβαιώσεις, θα φλερτάρεις, θα ανανεωθείς, θα ικανοποιήσεις τις ανάγκες και τις επιθυμίες σου.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Αν και η περίοδος προσφέρεται για διακοπές, στην περίπτωση που παραμείνεις στη δουλειά, θα υπάρχει πρόσφορο έδαφος για να προωθήσεις δημιουργικές ιδέες και να βελτιώσεις τις συνθήκες της καθημερινότητάς σου. Ωστόσο, μην πιέζεις τον εαυτό σου γιατί ο Σεπτέμβρης έρχεται με άγριες διαθέσεις...
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Αυτή την περίοδο θα υπάρξουν πολλές ευκαιρίες να αξιοποιήσω τα καλλιτεχνικά μου ταλέντα ώστε να αυξήσω τα έσοδά μου, κάνοντας αυτό που αγαπώ.

ΤΑΥΡΟΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Ο Δίας βρίσκεται στην Παρθένο, το περιβάλλον που σχετίζεται με τους έρωτές σου, παρέα με τον Ερμή και σε βάζουν στο παιχνίδι. Το έδαφος θα είναι πρόσφορο για να κάνεις καινούργιες γνωριμίες, να διασκεδάσεις, να φλερτάρεις, να παίξεις παιχνίδια έρωτα και μη, να ταξιδέψεις.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Με τον Άρη στον Λέοντα, θα δέχεσαι πιέσεις από όλες τις πλευρές και πρέπει να προσέχεις τους πάντες και τα πάντα. Δεν αποκλείεται να ενσκήψουν προβλήματα επαγγελματικού χαρακτήρα, να υποστείς τον αθέμιτο ανταγωνισμό των συναδέλφων σου και να αναγκαστείς να αναλάβεις υποχρεώσεις – αγγαρείες που θα σε κάνουν νευρικό/η. Ευτυχώς τα πράγματα διορθώνονται λίγο από τον Ήλιο που βρίσκεται στο ίδιο περιβάλλον.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Κάποια οικογενειακά προβλήματα ή ζημιές στο σπίτι μπορεί να μου προκαλέσουν δυσθυμία γι αυτό ας είμαι σε ετοιμότητα να τα αντιμετωπίσω. Με την ανάδρομη Αφροδίτη στον τέταρτο οίκο της ηλιακής μου οικοθεσίας, μπορεί να ξαναέρθουν στο προσκήνιο οικογενειακές ή επαγγελματικές υποθέσεις που με είχαν απασχολήσει στο παρελθόν.

ΔΙΔΥΜΟΙ
ΕΡΩΤΑΣ: Ο Άρης, ο Ήλιος και η ανάδρομη Αφροδίτη που βρίσκονται στο ευνοϊκό για το ζώδιό σου περιβάλλον του Λέοντα, υπόσχονται ταξίδια και φλερτ, καλοκαιρινές χαρές και περιπέτειες, καινούργιες παρέες και συγκινήσεις. Τώρα είναι πιθανό να σε προσεγγίσουν και πάλι άτομα του παρελθόντος σου και δεν αποκλείεται να σε βάλουν σε διλήμματα. Σε κάθε περίπτωση, η περίοδος είναι καλή για τις αισθηματικές σου υποθέσεις καθώς, ακόμη κι αν δεν συμβεί κάτι σημαντικό, τουλάχιστον θα πάρεις τις επιβεβαιώσεις σου.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Αυτή η περίοδος είναι ιδανική για διακοπές. Αν, ωστόσο, δεν μπορείς να πάρεις την άδειά σου, θα πρέπει να βαδίσεις με σταθερά βήματα και εστιασμένος/η στους στόχους σου χωρίς παρεκκλίσεις.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Αυτή την περίοδο, με την ανάδρομη Αφροδίτη στον Λέοντα, είναι πολύ πιθανό να ξαναβρεθώ με ένα συγγενικό μου πρόσωπο που έχω καιρό να συναντήσω ή να επανασυνδεθώ με κάποιο άτομο που είχα σε απόσταση μετά από αμοιβαίες εξηγήσεις και ουσιαστική συζήτηση.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Αν και το κύριο βάρος σου αυτή την περίοδο τείνει να πέσει στα επαγγελματικά και οικονομικά σου θέματα, με τον Δία και τον Ερμή στην Παρθένο όλο και κάτι θα κινείται που θα σε βάζει στο παιχνίδι. ζωή. Η αλήθεια είναι ότι δεν διαφαίνεται κάτι φαντασμαγορικό για τους έρωτές σου (εκτός αν ο προσωπικός σου χάρτης λέει τα αντίθετα) αλλά το σημαντικό είναι ότι θα φτιάξει η διάθεσή σου και θα νιώθεις καλά.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Η πολυαστρία στον Λέοντα δείχνει ότι πρέπει να περιμένεις αντιφατικές καταστάσεις στον οικονομικό τομέα. Αν θέλεις να αξιοποιήσεις την ανάδρομη Αφροδίτη, φρόντισε να διεκδικήσεις χρήματα που σου χρωστούν ή να διεκπεραιώσεις οικονομικές υποθέσεις που εκκρεμούν εδώ και αρκετό καιρό. Η παρουσία του Ήλιου στον τομέα των οικονομικών σου ευνοεί τις εισπράξεις σου ενώ του Άρη δεν εγκυμονεί έκτακτα έξοδα.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Ο συνδυασμός ταξιδιού και δουλειάς μου πάει αυτή την περίοδο.

ΛΕΩΝ
ΕΡΩΤΑΣ: Με τον Ήλιο, τον Άρη και την Αφροδίτη (έστω και ανάδρομη) στο ζώδιό σου, παίρνεις επάξια τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον έρωτα. Τώρα δεν αποκλείεται να επιστρέψει στη ζωή σου κάποιο άτομο του παρελθόντος και να σε βάλει σε διλήμματα. Παράλληλα, θα περάσεις καλά, θα πας διακοπές, θα χαρείς, θα φλερτάρεις, θα ανανεωθείς. Ακόμη κι αν δεν γίνει κάτι φανταχτερό, το βέβαιο είναι θα επιβεβαιωθείς και θα διασκεδάσεις.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Μακράν η καλύτερη επιλογή και γι αυτή την εβδομάδα είναι οι διακοπές. Αν δεν μπορείς να ξεφύγεις από τη δουλειά, να θυμάσαι ότι η περίοδος προσφέρεται για να κάνεις συμφωνίες, επαφές, δημόσιες σχέσεις. Πιθανές είναι κάποιες ανταγωνιστικές συμπεριφορές αλλά θα τις θέσεις υπό έλεγχο.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Ας αξιοποιήσω τα καλλιτεχνικά μου ταλέντα πιο παραγωγικά γιατί έχω πολλές πιθανότητες να αυξήσω τα έσοδά μου.

ΠΑΡΘΕΝΟΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Ο Δίας και ο Ερμής βρίσκονται στο ζώδιό σου, αλλάζει η διάθεσή σου, γίνεται πιο εξωστρεφής και μπαίνεις στο παιχνίδι, στα φλερτ, στις παρέες με άλλον αέρα, με περισσότερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση. Η περίοδος είναι πολύ καλή για να πάρεις την άδειά σου, να διασκεδάσεις, να πας διακοπές, να ξεκουραστείς, να περάσεις καλά και να ευχαριστηθείς τις καλοκαιρινές χαρές.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Μακράν η καλύτερη επιλογή είναι οι διακοπές καθώς τις έχεις ανάγκη επειδή σε περιμένει ένας πολύ δύσκολος και κουραστικός χειμώνας. Αν παραμείνεις στη δουλειά, το ευχάριστο είναι ότι θα δρέψεις τους καρπούς των κόπων σου και δεν θα έχεις θυσιάσει άσκοπα τις καλοκαιρινές χαρές.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Ας φυλάω τα νώτα μου από τους άσπονδους φίλους. Επίσης ας προσέχω την υγεία μου κι ας μην κάνω καταχρήσεις στο ποτό και στο φαγητό που θα μπορούσαν να με βλάψουν.


ΖΥΓΟΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Ο Ήλιος, ο Άρης και η Αφροδίτη που κινείται ανάδρομα, βρίσκονται στον Λέοντα, ζώδιο που «βλέπει» με ευνοϊκή γωνία το δικό σου γι αυτό υπάρχει πιο πρόσφορο έδαφος για να απολαύσεις τον έρωτα, να περάσεις καλά σε φιλικά περιβάλλοντα ενώ δεν αποκλείεται μία φιλία σου να προαχθεί σε μεγάλο έρωτα ή κάποιο νυν φιλαράκι και πρώην σχέση να θελήσει και πάλι να κατακτήσει τη θέση του έρωτά σου στη ζωή σου.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Με την πολυαστρία και, κυρίως, την ανάδρομη Αφροδίτη στο ζώδιο που αντιπροσωπεύει τους στόχους σου, πιθανώς να αναθεωρήσεις τα σχέδιά σου, να συνειδητοποιήσεις τι σε συμφέρει περισσότερο. Γενικότερα, αν τα γεγονότα σε εξωθούν στο να αλλάξεις πορεία πλεύσης, ακολούθησε τη ροή και μη διστάσεις να προωθήσεις τις πιο ριζοσπαστικές και δημιουργικές ιδέες σου ή να βρεις συμμάχους που θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις επαγγελματικά τα καλλιτεχνικά σου ταλέντα ή να θυμηθείς τέχνη που είχες αφήσει και να την ξαναπιάσεις, προκειμένου να αυξήσεις τα έσοδά σου.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Η περίοδος προσφέρεται για να ασχοληθώ με τις συλλογικές μου δραστηριότητες.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Ο Ερμής και ο Δίας που βρίσκονται στην Παρθένο, θα σου δίνουν κάποιες ευκαιρίες για φλερτ, διασκέδαση, ταξίδια, συναντήσεις σε φιλικά περιβάλλοντα αλλά, ωστόσο, δεν αποτελούν τους αστρολογικούς παράγοντες που θα επιφέρουν σημαντικές εξελίξεις στον αισθηματικό σου τομέα εκτός αν ο προσωπικός σου χάρτης δέχεται φαντασμαγορικές επιδράσεις.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Η πολυαστρία στον Λέοντα, περιβάλλον που σχετίζεται με την καριέρα σου, καταδεικνύει ότι θα αναγκαστείς να αναλάβεις ένα πλήθος ευθυνών (πιθανώς να βιώνεις ότι είσαι αδικημένος/η λόγω του γεγονότος ότι η δουλειά θα σου φαίνεται σαν αγγαρεία) και δεν αποκλείουν τις εντάσεις με τους συνεργάτες σου, τον αθέμιτο ανταγωνισμό, τις παρεξηγήσεις. Πάντως, αξίζει να γνωρίζεις ότι όσες δυσκολίες και να αντιμετωπίσεις, τελικά οι κόποι σου δεν θα πάνε χαμένοι.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Αυτές οι μέρες είναι αρκετά καλές για να πάρω τις διακοπές μου και να φορτίσω τις μπαταρίες μου.

ΤΟΞΟΤΗΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Ο Ήλιος, ο Άρης και η Αφροδίτη σε ανάδρομη πορεία βρίσκονται στον Λέοντα, δημιουργώντας τις ιδανικότερες συνθήκες για το ταμπεραμέντο σου καθώς όλο και κάτι θα γίνεται που θα ταράζει τα λιμνάζοντα ύδατα και θα σε βάζει στα καλοκαιρινά παιχνίδια. Αν ο χάρτης σου δεν προσβάλλεται από άλλες όψεις, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ταξιδέψεις, θα διασκεδάσεις, θα φλερτάρεις, θα κάνεις καινούργιες γνωριμίες, θα εμπλακείς σε περιπέτειες ή θα επιδιώξεις ανανεωτικές καταστάσεις με το ταίρι σου, ανάλογα με τις επιθυμίες σου.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Αυτή η περίοδος ενδείκνυται για διακοπές. Αν, ωστόσο, δεν μπορείς να πάρεις την άδειά σου, ο Ερμής και ο Δίας από την Παρθένο ναι μεν θα σου δημιουργούν νευρικότητα αλλά θα είναι βοηθητικοί για να κάνεις κάποιες συναντήσεις και να ανακαλύψεις την ευκαιρία σου.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Τα άστρα πριμοδοτούν τις επαφές μου με το εξωτερικό, ιδιαίτερα αυτές που είχα ξεκινήσει από την άνοιξη. Επίσης, επανέρχονται στο προσκήνιο θέματα εκπαίδευσης ή μετεκπαίδευσης, επιμόρφωσης, επικοινωνίας. Ευνοούνται όσοι απασχολούνται σε αυτούς τους τομείς.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Με τον Ερμή και τον Δία στην ευνοϊκή για το ζώδιό σου Παρθένο, υπάρχουν πιο πρόσφορες συνθήκες για ταξίδια, διακοπές, καινούργιες γνωριμίες, ερωτικά παιχνίδια, παρέες, διασκέδαση. Από την άλλη, ο Ήλιος, ο Άρης και η ανάδρομη Αφροδίτη στον Λέοντα από τη μια ανεβάζουν τη λίμπιντό σου αναλογικά με τις καλοκαιρινές θερμοκρασίες και σε εξωθούν στο να επιδιώκεις την ικανοποίηση των παθών σου αλλά, από την άλλη, βγάζουν στην επιφάνεια τα απωθημένα και τα ψυχολογικά προβλήματα.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Οι οικονομικές σου υποχρεώσεις σου προκαλούν αναστάτωση καθώς τώρα θα είναι απαραίτητο να διεκπεραιώσεις εκκρεμότητες με δημόσιο, τράπεζες, ασφάλειες, κληρονομικά, διατροφές.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Θα έχω πολλά ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα, θα είμαι νευρικός/η, δύσθυμος/η, προβληματισμένος/η. Αν μπορώ να ξεφύγω, έστω και για λίγο, από τη ρουτίνα, ας το κάνω. Αλλιώς, ας προσέχω για να μην πληγώσω αγαπημένα μου πρόσωπα με τις συνεχείς εναλλαγές της διάθεσής μου.


ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Με την πολυαστρία στο ζώδιο των σχέσεών σου, τον Λέοντα, όλα είναι πιθανά: η ανάδρομη Αφροδίτη μπορεί να επαναφέρει στο προσκήνιο κάποια σχέση του παρελθόντος, ένα άτομο που θα ζητάει και πάλι τον θρόνο της καρδιάς σου. Ο Άρης είναι επικίνδυνος γιατί μπορεί να κηρύξει πόλεμο και να δημιουργηθούν εντάσεις, ανταγωνιστικές συμπεριφορές και έντονα πάθη. Ο Ήλιος ρίχνει φως στις σχέσεις σου και ενισχύει τα θετικά συναισθήματα και την ανάγκη για επικοινωνία.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Η συμβουλή μου είναι να κάνεις τις διακοπές σου τώρα που η περίοδος είναι η ιδανική για να ξεκουραστείς, να περάσεις καλά, να νιώσεις όμορφα. Αν δεν μπορείς, προσπάθησε να αναθερμάνεις μια παλιά σου συνεργασία ή να συνάψεις μία καινούργια. Η περίοδος είναι καλή για να κλείσεις συμφέρουσες συμφωνίες.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Με τον Ερμή και τον Δία στην Παρθένο, υπάρχει πιο πρόσφορο έδαφος για να τακτοποιήσω υποθέσεις μου που σχετίζονται με τράπεζες, δημόσιο, ασφάλειες, κληρονομικά, διατροφές, κλπ.

ΙΧΘΥΕΣ
ΕΡΩΤΑΣ: Με τον Ερμή και τον Δία στην Παρθένο, θα υπάρχει πιο πρόσφορο έδαφος για να πάρεις τις διακοπές σου, να διασκεδάσεις, να κάνεις καινούργιες γνωριμίες, να φλερτάρεις, να εμπλακείς σε καλοκαιρινά παιχνίδια του γούστου σου.
ΚΑΡΙΕΡΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ: Ο Ήλιος, ο Άρης και η Αφροδίτη που κινείται ανάδρομα, βρίσκονται στον Λέοντα, το ζώδιο που σχετίζεται με την καθημερινότητα, τη δουλειά σου, την υγεία σου. Φαίνεται ότι αν δεν αποδράσεις, θα αναγκαστείς να αναλάβεις ένα πλήθος ευθυνών που θα σου δημιουργήσουν νεύρα και υπερένταση. Παράλληλα, υποθέσεις που συζητούσες τους προηγούμενους μήνες, έρχονται και πάλι στο προσκήνιο και δεν αποκλείεται να βρεθεί κάποιος τρόπος για να τις προωθήσεις.
ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ: Πρέπει να προσέχω την υγεία μου περισσότερο. Καλό θα ήταν να περιορίσω τις καταχρήσεις στο ποτό και στο φαγητό, να ξεκουράζομαι και να λαμβάνω τις προφυλάξεις μου όταν εκτίθεμαι στον ήλιο.


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου