ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ένα δώρο που δεν θα πεις όχι , γιατί ποδαρικό με παλιό παπούτσι είναι γρουσουζιά!!!

ΓΙΑ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ

Δεν είναι η πρώτη φορά που το θέμα μας είναι παπούτσια του πάρτυ. Όμως μου είναι αδύνατο να αντισταθώ σε μερικά ζευγάρια που συναντάω στο διαδίκτυο. Με αυτά τα παπούτσια δεν νιώθεις ότι τα χαζεύεις σε βιτρίνες καταστημάτων αλλά σε μουσεία σαν εκθέματα υψηλής αισθητικής. Μου κλείνουν το μάτι, τους το κλείνω και εγώ και η σχέση μας σταματάει εκεί. Η αγάπη μου όμως ραγδαία εξελίσεται. Πως θα γινόταν αλλιώς με παπούτσια σαν και αυτά;


013260 shs
Στολισμένα με πέτρες αυτά τα πέδιλα του βρετανού Antonio Berardi.

023260 shs
Giuseppe Zanotti φτιαγμένα από suede και στολισμένα με κρύσταλλα. 

033260 shs
Πέδιλα Alaïa από απαλό suede.

043260 shs
Ε, ναι. Αν είναι να πληρώσεις κάτι ακριβά, αυτό αξίζει σίγουρα. Ο μιλανέζος Gianvito Rossi μπορεί να μου κλέψει την καρδιά μόνο με αυτό το ζευγάρι.

053260 shs
Γκλίτερ και δέρμα για αυτά τα Jimmy Choo πέδιλα.

063260 shs
Αυτό το κορίτσι σχεδιάζει αγγέλους. Charlotte Olympia.

073260 shs
Ωωωω μαγικές γόβες αυτές οι Jimmy Choo.

093260 shs
Πέδιλα René Caovilla με κρύσταλα Swarovski και γκλίτερ. 

083260 shs
Αγάπη μου εσύ. Gianvito Rossi. Ντελικάτο και δυναμικό ταυτόχρονα.


marymary

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου