ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Το δώρο !


Το δώρο!

Εεεε και τι έχει να γίνει όταν περιμένει η κοπέλα σου να της πάρεις κάτι και εσύ της παίρνεις κάτι άλλο, ή ακόμα χειρότερα... το ξεχνάς!!
Ποιος είδε την frau κοπέλα σου και δεν την φοβήθηκε!!!!
Να λοιπόν κάποιες συμβουλές εάν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και όχι "σπασμένο"!
δώρο στην κοπέλα μου
Καταρχήν, θες να βάλεις reminder; Θες να το γράψεις κάπου; Το σίγουρο είναι ότι πρέπει ναθυμάσαι κάθε επέτειο, γενέθλια, Αγίου Βαλεντίνου κτλ κτλ! Εμένα πάντως μου έχει τύχει το εξής σενάριο: «Αγάπη μου σε 10 μέρες έχουμε επέτειο……» «Αγάπη μου σε 5 μέρες έχουμε επέτειο…» «Αγάπη μου σε 2 μέρες έχουμε επέτειο….» «Καλά δεν ντρέπεσαι;;; Ξέχασες την επέτειό μας;».
Ας πούμε λοιπόν ότι ξεπέρασες το εμπόδιο της μνήμης χρυσόψαρου και ερχόμαστε στο θέμα μας.

Το δώρο!

1. Μια βδομάδα πριν, έχε το νου σου γιατί τα "καρφιά" θα έρχονται το ένα πίσω από το άλλο. Θα σε περνάει δήθεν τυχαία από καμιά βιτρίνα, θα σου δείχνει δήθεν συμπτωματικά κάτι στον υπολογιστή, με κάποιο τρόπο θα προσπαθήσει να σου περάσει αυτό που θέλει και εσύ θα πρέπει να το καταλάβεις!
2. Στην απίθανη περίπτωση που η κοπέλα σου δεν σου ρίχνει καρφιά, θα πρέπει να μάθεις ναπαρατηρείς το στυλ της κοπέλας σου! Π.χ εάν η κοπέλα σου είναι τύπος που δεν αποχωρίζεται τα ψηλοτάκουνα της μην πας και της πάρεις αθλητικά! Θα ξεκινήσει τα «δεν με ξέρεις καθόλου» και «δεν με προσέχεις ποτέ» κτλ που κανένας άντρας δεν έχει όρεξη να τα ακούει αυτά!
3. Εάν ζείτε μαζί, ξέχνα το σκουπάκι, την σκούπα, την κατσαρόλα, την φριτέζα, την χύτρα, το τηγάνι και όλα τα σχετικά. Παρόλο που όλοι ξέρουμε ότι είναι χρήσιμα, πίστεψε με θα πάθει το σύνδρομο του «που ζούμε στο 1950; Δεν είμαι η υπηρέτριά σου!».
δώρο στην κοπέλα μου
4. Εάν της πάρεις ρούχα, μάθε το size της ή πάρε της κάτι μικρότερο, ποτέ μεγαλύτερο, με μια κάρτα αλλαγής! Καλύτερα να πιστεύει ότι έτσι την βλέπεις!
5. Εάν έχεις το budget για κόσμημα πάρε κάτι διακριτικό. Ένα μενταγιόν με μια καρδιά, η ένα δάκρυ ή μικρά σκουλαρίκια. Αυτά είναι τα πιο safe καθώς είναι σχεδιασμένα για να ταιριάζουν σε όλα τα γούστα.
Tip: Πάρε της ένα δώρο στο άσχετο, χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος, κάτι μικρό, έστω ένα λουλούδι, πίστεψε με θα την κάνει πολύ χαρούμενη! Και το σεξ που σε περιμένει μετά; Δεν φαντάζεσαι!
Βέβαια μπορεί και να βρεις και τον μπελά σου (γιατί μπορεί να νομίζει πως την "κεράτωσες") αλλά αυτό θα το αναλύσουμε σε άλλο επεισόδιο!!

 galsnguys

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου