Άφησαν το δικό τους στίγμα στη σύγχρονη ιστορία της αυτοκίνησης με τις ιπποδυνάμεις τους να προκαλούν ίλιγγο .......
.... 30 χρόνια πριν. Παρουσιάζουμε 7 μοντέλα που δημιούργησαν το δικό τους μύθο στα 90s.
BMW 8 Series
Έμεινε στην παραγωγή από το 1990 έως το 1999 και είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα που κατασκεύασε η BMW. H 8άρα της εποχής εντυπωσιάζει ακόμη και σήμερα με την επιβλητικής σχεδίαση. Ο V12 που βρίσκουμε κάτω από το καπό της με ισχύ που ξεπερνούσε ακόμη και τα 600 άλογα, προσέφερε επιδόσεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον ακόμη και σήμερα.
Nissan Skyline R32
Παρουσιάστηκε το 1989 και αποτελεί σημείο αναφοράς για τους απανταχού λάτρεις της ταχύτητας. Με μόνιμη τετρακίνηση, απεριόριστη πρόσφυση και κινητήρα τούρμπο 2,6 λίτρων με 276 άλογα, το Skyline R32 ήταν ο φόβος και ο τρόμος πολλών premium προτάσεων. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του αφορούσε δεξιοτίμονα μοντέλα που προορίζονταν για την Ιαπωνία και την Αυστραλία.
BMW M5 E39
Η BMW M5 E39 είναι μια από τις καλύτερες 5άρες «M» που έφτιαξαν οι Γερμανοί. Ο 5λιτρος V8 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας απέδιδε 400 άλογα, τιμή ρεκόρ για τα μεγάλα premium αυτοκίνητα της εποχής.
Nissan 300 ZX Twin Turbo
Το Nissan 300 ZX λανσαρίστηκε το 1990 και πωλούνταν μέχρι και το 1996. Η ισχυρότερη εκδοχή του ιαπωνικού κουπέ εφοδιαζόταν με 3λιτρο βενζινοκινητήρα V6 286 ίππων. Είχε επιτάχυνση 0-100 σε 5,5 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα.
Lotus Esprit S4 Sport
Το εν λόγω μοντέλο της Lotus συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας τη δεκαετία του 90 με την αεροδυναμική του σχεδίαση. Ο 3,5 λίτρων V8 βενζινοκινητήρας απέδιδε 350 άλογα και λόγω του χαμηλού βάρους οι επιδόσεις ήταν κάτι παραπάνω από καταιγιστικές.
Dodge Viper
Το Viper έκανε το ντεμπούτο του το 1992 και ήταν ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα της εποχής. Οι πλαϊνές απολήξεις της εξάτμισης και ο μπάσος ήχος του 8λιτρου V10 κινητήρα αποτελούν κάτι μοναδικό και σήμερα. Η πρώτη γενιά του μοντέλου είχε «κατηγορηθεί» για τις απότομες αντιδράσεις κάτω από πίεση.
Mitsubishi 3000 GT
Το 3000 GT έχει συνδυαστεί με την καλύτερη εποχή της Mitsubishi. Κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν 3λιτρο twin turbo βενζινοκινητήρα V6 ισχύος 300 ίππων. Η κίνηση περνούσε μόνιμα και στους 4 τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου.
Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων τα Νέα Καλά Μαντάτα είναι ένα blog με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα ,χρήσιμα και προ πάντων ευχάριστα προς ανάγνωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάτι ευχάριστο και ενδιαφέρον χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη παρέα σας!
Γίνετε φίλοι μας στο facebook https://www.facebook.com/NeaKalaMantata/ ή ακολουθήστε μας στο Twitter https://twitter.com/NeaKalaMantata. Σας ευχαριστούμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου