ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Το "όγδοο θαύμα" του κόσμου προ των πυλών! Θαυμάστε!


Τα βυθισμένα σωλήνες θα σταθεροποιηθεί με το να συνδέονται με προβλήτες στην επιφάνεια της θάλασσας.
Το αδύνατο δυνατό θα επιχειρήσουν να κάνουν οι Νορβηγοί, κατασκευάζοντας έναν οδικό άξονα που δεν μπορεί να συλλάβει ανθρώπινος νους!

Το ......
..... οδικό δίκτυο της σκανδιναβικής αυτής χώρας θεωρείται ένα από τα καλύτερα του κόσμου, προσφέροντας τα βέλτιστα επίπεδα ασφάλειας στους οδηγούς. Η Νορβηγία, είναι επίσης, ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός. Τα φιορδ της είναι μαγικά, τα μικρά νησάκια με την πυκνή τους βλάστηση και τα απότομα βράχια που καταλήγουν στα παγωμένα νερά δημιουργούν ένα απίστευτο σκηνικό, με τα βουνά και τις εκατοντάδες λίμνες να συναρπάζουν τον ταξιδιώτη. 
Υποβρύχιες σήραγγες θα μπορούσε να τεθεί σε εφαρμογή σε όλη την φιόρδ από Κρίστιανσαντ στο νότιο τμήμα της Νορβηγίας προς Τρόντχαϊμ στο βορρά.
Μια επίσκεψη στη Νορβηγία και πιο συγκεκριμένα στο Όσλο, τα νησιά Lofoten, το Geirangerfjord, το Preikestolen, το σχεδόν πολικό αρχιπέλαγος Svalbard και το Βόρειο Ακρωτήρι, αποτελεί όνειρο. Οι φυσικές ομορφιές αυτού του τόπου είναι ανεξάντλητές. Ωστόσο, υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα. Για να μετακινηθείς από το ένα σημείο στο άλλο και να επισκεφτείς τα υπέροχα φιορδ, τις πόλεις και τα δαντελωτά χωριά, δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές. Τα πλοιάρια είναι η μόνη λύση. 
Δεν πλωτή υποθαλάσσια σήραγγα όπως αυτό έχει ποτέ κατασκευαστεί πριν.
Για να βάλουν ένα τέλος σε αυτό, οι αρμόδιοι φορείς της σκανδιναβικής χώρας σκέφτηκαν κάτι πρωτοποριακό. Να ενώσουν όλη την ηπειρωτική χώρα με υποθαλάσσια τούνελ τα οποία όμως θα είναι κρεμαστά στο νερό! Η πρόκληση για τους κατασκευαστές είναι τεράστια, καθώς ουσιαστικά, πρόκειται για σήραγγες που θα βυθίζονται ελεγχόμενα έως τα 30 μέτρα, αναλόγως του σημείου. 
Σύμφωνα με το πλάνο, τα τούνελ θα έχουν δύο λωρίδες κυκλοφορίες και το κάθε ρεύμα θα διαχωρίζεται από το άλλο για λόγους ασφαλείας.
Οι σήραγγες θα εισέλθουν στο βραχώδες υπόστρωμα κάτω από το φιόρδ σε κάθε πλευρά.
Για τη στήριξή τους θα κατασκευαστούν τεχνητές προβλήτες που επιπλέουν στην επιφάνεια του νερού και συνδέονται μεταξύ τους. Οι μηχανικοί που έχουν αναλάβει την εκπόνηση του φιλόδοξου έργου έχουν υπολογίσει μεταξύ άλλων η κατασκευή να μην επηρεάζει την ομαλή διέλευση των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων. Παράλληλα, οι προδιαγραφές θα είναι τόσο υψηλές που οι σήραγγες δεν θα επηρεάζονται από τα θαλάσσια ρεύματα και τα κύματα.
Θα πρέπει να υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των προβλήτες για να επιτρέψει πορθμεία να περάσει μέσα.
Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, το εκπληκτικό δημιούργημα των Νορβηγών αναμένεται να παραδοθεί το 2035. Όσο για το κόστος, υπολογίζεται μεταξύ 20-25 δις ευρώ, με την κυβέρνηση να έχει ήδη δεσμεύσει το ποσό.



Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων τα Νέα Καλά Μαντάτα είναι ένα blog με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα ,χρήσιμα και προ πάντων ευχάριστα προς ανάγνωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάτι ευχάριστο και ενδιαφέρον χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη παρέα σας! Γίνετε φίλοι μας στο facebook //www.facebook.com/NeaKalaMantata?ref=hl ή ακολουθήστε μας στο Twitterhttps://twitter.com/NeaKalaMantata . Σας ευχαριστούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου