ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Single on Valentine’s Day

    valentines day, αγιου βαλεντινου, 14η φεβρουαριου, την ημέρα του αγιου βαλεντινου, γιορτη του αγιου βαλεντινου, anti valentines day, δεν ειμαι ερωτευμενος

Εφόσον διανύουμε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δεν θα μπορούσε το θέμα «ΕΡΩΤΑΣ» να μου περάσει απαρατήρητο. Που και να ήθελα δηλαδή δεν γίνεται καλέ μου άνθρωπε, λίγο τα
ζαχαροπλαστεία, λίγο τα ανθοπωλεία, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί φωνάζουν με κάθε τρόπο ότι ο ΕΡΩΤΑΣ είναι εδώ για αυτό τον μήνα.
Για τον επόμενο δεν ξέρουμε.
Κάτσε μην γκρινιάζεις να μην κινηθεί λίγο η αγορά; Μια μέρα είναι θα περάσει, ζήσε και εσύ στο ροζ συννεφάκι με τις κόκκινες καρδούλες, τα χνουδωτά αρκουδάκια και τα γευστικότατα σοκολατάκια (αυτά είναι τα καλύτερα). Τιιιιιιιιιι;;;;;;;
Δεν είσαι ερωτευμένος και είσαι single;
Κακό του κεφαλιού σου φιλαράκι. Μαύρη μέρα η 14η Φεβρουαρίου. Και όχι μόνο, γιατί αν νομίζετε ότι γιορτάζεται μόνο ο Έρωτας απατάστε οικτρά. Οι φίλοι μας οι Ιάπωνες στις 14 Απριλίου γιορτάζουν οι χωρισμένοι, οπότε κάντε υπομονή καμάρια μου. Σε δυο μήνες θα είναι η δική σας μέρα.
Για δες το λίγο καλύτερα άνοιξε τα όμορφα ματάκια σου, μπας και προλαβαίνεις να ερωτευθείς. Πώς θα την παλέψεις με τόσο ΕΡΩΤΑ εκεί έξω;
Ζευγαράκια πιασμένα από το χέρι θα πηγαίνουν τρισευτυχισμένοι να γιορτάσουν τον έρωτά τους (ναι αυτόν που δεν έχεις εσύ). Κατακαημένε μπάκουρα σε λυπάμαι! Μια μέρα ύμνος στην αγάπη και εσύ το μόνο κοντινό σε αυτό, έχεις μια μισοτελειωμένη LACTA στο ψυγείο σου.
Παράλληλα θέλεις να θανατωθούν όλοι οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί που επιλέγουν να παίξουν από Πάριο, Πλούταρχο, Ρέμο μέχρι Luz Casal ή οποιοδήποτε καψουροτράγουδο σας θυμίζει το πρώην αγαπάκι σας. Που ποιο καψουροτράγουδο δηλαδή και το «Ντάρι ντάρι στο γιαλό πετούν οι γλάροι» να ακούσετε, θα κάνετε τον λάθος συνειρμό.
Φέτος πέφτει και Παρασκευή και είναι ακόμα πιο δύσκολα γιατί αν έπεφτε μεσοβδόμαδα εντάξει θα το πέρναγες πιο χαλαρά, η αυριανή θα έλεγες είναι εργάσιμη και σχέση να είχα δεν θα έκανα τίποτα (παρηγοριά στον άρρωστο). Επίσης όταν είσαι single δεν πιστεύεις στον Άγιο Βαλεντίνο, ενώ όταν είσαι σε σχέση περιμένεις να κάνει ο άλλος την κίνηση mat, να σε εκπλήξει το ζουζουνάκι σου και να σε πάρει ρομαντζάδα υπό το φως των κεριών, εκεί θα σου κάνει ερωτική εξομολόγηση, θα σου πει ότι δε ζει χωρίς εσένα και εσύ καλή μου θα λιώνεις σα γρανίτα σε καύσωνα τον Ιούλιο και θα είσαι σίγουρη ότι η αγάπη αυτή θα κρατήσει για πάντα ότι και να γίνει (μακάρι στο ευχόμαστε – άντε και στα δικά μας).
Μεταξύ μας δεν πιστεύω στον Άγιο Βαλεντίνο, προτιμώ τον Άγιο Φανούριο.
valentines day, αγιου βαλεντινου, 14η φεβρουαριου, την ημέρα του αγιου βαλεντινου, γιορτη του αγιου βαλεντινου, anti valentines day, δεν ειμαι ερωτευμενος
Είναι πιο ειλικρινής και αμφίδρομη η σχέση με τον Άγιο Φανούριο. Χάνεις κάτι, τάζεις Φανουρόπιτα, ζητάς αυτό που θες και να στο εμφανίζει. Απλά τα πράγματα! Εμένα τουλάχιστον μου τα εμφανίζει πάντα, όλα τα χαμένα. Εκτός από το iPhone της κολλητής μου, αλλά όπως λέει και το Γιουλάκι εγώ η ίδια ευθύνομαι αποκλειστικά, γιατί αντί για μαγειρική σόδα έβαλα αλάτι και βγήκε λάθος η συνταγή. Λεπτομέρειες….
Δεν είναι ότι τα έχω πάρει κρανίο γιατί η αγάπη άργησε μια μέρα (και μήνες μη σας πω), είναι ότι θεωρώ ότι ο έρωτας πρέπει να γιορτάζεται κάθε μέρα. Δεν πιστεύω στη μέρα που όλοι θα τρέξουν να ουρλιάξουν για τον έρωτά τους, είναι γιατί βλέπω ότι λείπει από την καθημερινότητά μας. Τι να το κάνεις το χλιδάτο dinner όταν σε τρώει η μιζέρια όλο τον υπόλοιπο χρόνο, γιατί να μη μου φέρεις το λουλουδικό μια απρόσμενη στιγμή γυρνώντας από τη δουλειά, τι να μου πει το κατά τα άλλα πανέμορφο αρκουδάκι όταν έχεις χάσει την παιδικότητά σου από καιρό;
Από την άλλη πλευρά τι να πει σε έναν άντρα ότι του μαγείρεψες ένα βράδυ μόνο και όλο το χρόνο τον έχεις ταράξει στο delivery. Όταν δεν του λες μια γλυκιά κουβέντα, όταν δεν του έφτιαξες ένα πρωινό, όταν δεν ήσουν εκεί να μοιραστεί τα άγχη και τις αγωνίες του. Τι να λέει κουκλίτσα μου το sexy εσωρουχάκι σου όταν το πάθος σου για αυτόν δε φαίνεται στα μάτια σου. Βλέπετε πόσο αντικειμενική είμαι διακρίνω τα λάθη και από τις δυο πλευρές.
Το να μένεις μόνος έχει ένα καλό, σου αλλάζει την οπτική των πραγμάτων. Απομακρύνεσαι και βλέπεις και τα δικά σου λάθη, ναι καλέ δεν το ξέρατε; Σε μια σχέση ευθύνονται και οι δυο. Τόσο για τα καλά όσο και για τα άσχημα.
valentines day, αγιου βαλεντινου, 14η φεβρουαριου, την ημέρα του αγιου βαλεντινου, γιορτη του αγιου βαλεντινου, anti valentines day, δεν ειμαι ερωτευμενος
Το ερώτημα είναι το εξής πόσο πολύ θέλεις έναν άνθρωπο στη ζωή σου. Και δεν αναφέρομαι όταν έχεις φάει το πατατράκ του έρωτα που όλα τα βλέπεις τέλεια και ζεις στν κόσμο σου (μαζί με το φανταστικό – τέλειο- ιδανικό σου αγόρι – κορίτσι) μιλάω για μετά που θα περάσει το καρδιοχτύπι το μεγάλο, τότε που όλα αρχίζουν να σε ενοχλούν. Θυμήσου όμως πως όλα αυτά που σε ενοχλούν ήταν αυτά που σε οδήγησαν σε αυτό τον άνθρωπο.
Πού χάθηκε αλήθεια η μαγεία του Παραμυθιού, γιατί ο πρίγκιπας έγινε βάτραχος και εσύ από ρομαντική νεανίδα σε κυνικό κρυόπλασμα;
Όχι δεν θα σας κάνω τη χάρη να απαντήσω εγώ, γιατί στα δικά μου θέματα έχω πλέον τις απαντήσεις. Εσείς όμως; Σταματήστε να ζητάτε εξηγήσεις από τρίτους, οι απαντήσεις είναι μέσα μας. 
Μην σας παίρνει από κάτω, η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια ακόμα ευλογημένη μέρα και έχετε το περιθώριο να την περάσετε όπως επιθυμείτε χωρίς ψυχαναγκασμούς. Αρκεί ότι κάνετε να το κάνετε με την καρδιά σας. Είτε είστε σε σχέση, είτε είστε single μπορείτε να περάσετε εξίσου καλά. Είναι μια μέρα που μπορείτε να εκμεταλλευθείτε και να πείτε όλα όσα αισθάνεστε στον άνθρωπο που κάνει την καρδιά σας να χτυπά ξέφρενα και το μυαλό σας να ονειρεύεται.
Να θυμάστε μόνο το εξής για τον καθένα από εμάς υπάρχει κάποιος μου μας σκέφτεται και μας θέλει στη ζωή του έτσι όπως είμαστε!
Ανοίχτε τις καρδιές σας λοιπόν και βρείτε τον.
valentines day, αγιου βαλεντινου, 14η φεβρουαριου, την ημέρα του αγιου βαλεντινου, γιορτη του αγιου βαλεντινου, anti valentines day, δεν ειμαι ερωτευμενος
Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από τον απόλυτο ΕΡΩΤΑ. Ζήστε τον!


 galsnguys

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου