ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Μία ωραία Ελένη είναι η "agapoula" των Spiritual Rez


Η λέξη αγαπούλα έγινε διεθνής. Και αυτό το οφείλουμε σε μία μπάντα από την Αμερική και μία Ελένη.
Ο φίλος Πάνος μου έστειλε ένα βίντεο με τίτλο "Agapoula mou". Στην αρχή το θεώρησα απλό τρολάρισμα. Όταν όμως πάτησα play και είδα μία πάρα πολύ ωραία παραγωγή, σκέφτηκα ότι αυτή η "αγαπούλα" δεν ήταν απλή υπόθεση. Και σίγουρα έκρυβε ένα ωραίο στόρι το οποίο θα άξιζε να ψάξω λίγο παραπάνω. Όπως και έκανα.

Το εύκολο θα ήταν να μιλήσω με την μπάντα των Spiritual Rez. Να βρω τον όποιον manager τους και να τους ζητήσω δηλώσεις. Οι Spiritual Rez είναι μία reggae funk dance "εμπειρία", όπως αποκαλούν οι ίδιοι την μπάντα στη σελίδα τους. Έξι τύποι που γυρνούν την Αμερική κάνοντας live εμφανίσεις και γυρίζοντας βίντεο για τα τραγούδια τους.

Αυτό όμως που έκανα εγώ ήταν να βρω την Ελένη του βίντεο. Εκείνη η οποία πρωταγωνίστησε στο βίντεο κλιπ του "Agapoula mou" όντας το κορίτσι του πόθου του τραγουδιστή. Κι όπως θα καταλάβεις και από τις απαντήσεις που έδωσε στις ερωτήσεις μου, μόνο τυχαίο δεν είναι το ότι πρωταγωνίστησε στο βίντεο κλιπ αφού είναι η γυναίκα του τραγουδιστή Toft Willingham.
Το τραγούδι περιγράφει ουσιαστικά την σχέση των δύο. Το στόρι καταλήγει με έναν γάμο στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ. Έναν γάμο που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του κλιπ των Spiritual Rez.
Πάμε όμως λίγο να δούμε τι μάθαμε από την Ελένη Μπεριστιάνου Willingham.
Πες μας ότι κρύβεται κάποιο ειδύλλιο πίσω από αυτή τη συμμετοχή στο video clip και ότι δεν σε επέλεξαν τυχαία να είσαι η agapoula.
Το ότι εγώ πρωταγωνιστώ ως αγαπούλα δεν είναι καθόλου τυχαίο. Δεν είναι ένα σενάριο για ηθοποιούς, το όλο βίντεο κλιπ είναι πραγματικότητα, είναι η ζωή μας. Το τραγούδι μιλάει για το πώς γνωρίστηκαμε, ερωτευτήκαμε και τώρα είμαστε μαζί για πάντα με τον σύζυγό μου τον Toft. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων παντρευτήκαμε στην ίδια παραλία που βλέπετε και στο κλιπ, κάτω από έναν φοίνικα. Τα γυρίσματα έγιναν στη Florida μιας και ο Toft είναι από τη Florida και το συγκρότημα κάνει Florida tour τουλάχιστον 3 με 4 φορές το χρόνο. Εκεί θα κάναμε σίγουρα το γύρισμα για το βίντεο.

Πώς και πότε γνωρίστηκες εσύ με το συγκρότημα;
Ήμουν ήδη Νέα Υόρκη για 6 μήνες κάνοντας Master σε Fine Arts, όταν τον Φεβρουάριο του 2011 πήγαμε με μερικούς φίλους για snowboard στο Βερμόντ. Χίλιες συμπτώσεις τα έφεραν έτσι και καταλήξαμε σε ένα bar όπου είχαν show οι Spiritual Rez. Κοιτιόμασταν με τον Toft όλη την ώρα. Με το που τελείωσε το show, ήρθε κατευθείαν σε εμένα και το πρώτο πράγμα που μου είπε ήταν "Do you have a boyfriend?". Όταν γέλασα και είπα "no" εκείνος απάντησε "you 're coming with me". Το συγκρότημα είχε βάση τη Βοστώνη και εγώ ήμουν στη Νέα Υόρκη οπότε μία εκείνος και μία εγώ ταξιδέυαμε από τη μία πόλη στην άλλη αλλά μόλις αποφοίτησα ήρθα Βοστώνη και μείναμε μαζί.
Πόση ώρα πέρασες στα γυρίσματα να προσπαθείς να τους πεις πώς να προφέρουν σωστά το αγαπούλα;
Ομολογώ ότι το "agapoula" ήταν λίγο tricky στην προφορά αλλά πιστεύω έκανε καλή δουλειά.

Δεν παραξενεύει λίγο τον κόσμο εκεί και τους φίλους σας σε ένα κομμάτι με αγγλικό στίχο να ακούν ξαφνικά τη λέξη αγαπούλα;
Ακούγοντας "αγαπούλα μου" εδώ στην Αμερική, όλοι θέλουν να μάθουν τι σημαίνει, οπότε έχει δημιουργήσει ένα hype. Και όταν οι fans μαθαίνουν το στόρι και τι σημαίνει, νιώθουν ότι ξέρουν κάτι μυστικό.
Άλλα ελληνικά έχει μάθει ο σύζυγός σου ή μόνο το agapoula;
Πρέπει να αναγνωρίσω ότι ο Toft είναι φοβερός μαθητής Ελληνικών. Τον έχω μάθει και μιλάει κανονικά, κλείνει ρήματα σε όλους τους χρόνους. Αλλά το καλύτερο είναι ότι κάνει ακόμα και δικές του λέξεις.
Θα υπάρχει και συνέχεια στον ελληνικό στίχο των Spiritual Rez;
Σχετικά με τον Ελληνικό στίχο, πιστεύω ότι είναι πια βαθιά ριζωμένος στη ζωή του Toft και στη συνέχεια των Spiritual Rez. Παντρεύτηκε Ελληνίδα και μιλάει Ελληνικά κάθε μέρα. Του χρόνου το καλοκαίρι θα έρθει Ελλάδα για πρώτη φορά για το Big Fat Greek Wedding που θα κάνουμε για όλους που δεν μπόρεσαν να έρθουν στο γάμο στην Αμερική.

Με τι ασχολείσαι εσύ κανονικά στη ζωή σου;
Εγώ ασχολούμαι με χίλια πράγματα. Πρώτον ασχολούμαι με το κόσμημα, σχεδιάζω και δημιουργώ κοσμήματα, τα Eleni Jewelry. Επίσης ζωγραφίζω. Μπορεί όποιος θέλει να δει έργα στη σελίδα μου. Και τέλος φτιάχνω βίντεο. Ο Toft κι εγώ δημιουργήσαμε την Kuli Productions γιατί είμαστε φοβερό δίδυμο στην παραγωγή. Εμείς τραβάμε, μοντάρουμε και παράγουμε τα βίντεο. Το κλιπ του "Agapoula mou" είναι ένα από τα βίντεο που έχουμε κάνει.
Έχεις ασχοληθεί καθόλου με το modeling; Είναι κάτι που το έχεις σκεφτεί;
Με το μόντελινγκ δεν έχω ασχοληθεί ποτέ επαγγελματικά αλλά κάνω το μοντέλο στις δικές μου δουλειές, στα βίντεο της Kuli Productions και όπου αλλού χρειαστεί να βάλω το χέρι μου.
Θα σε δούμε και σε άλλα video clip των Spiritual Rez;
Πολύ πιθανόν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου