Ο Γκάι Ρίτσι μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη μια από τις κλασσικότερες σειρές κατασκοπίας της αμερικάνικης τηλεόρασης. Δίπλα στους Χένρι Καβίλ και Άρμι Χάμερ θα δούμε τους Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι, Αλίσια Βικάντερ και Χιου Γκραντ.
Το «The Man from U.N.C.L.E», η διάσημη τηλεοπτική σειρά της δεκαετίας του '60 ετοιμάζεται για την κινηματογραφική της μεταφορά. Την ταινία σκηνοθετεί ο Γκάι Ρίτσι, ενώ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους θα δούμε τον Χένρι Καβίλ («Man of Steel»), στο ρόλο του Ναπόλεον Σόλο και τον ΆρμιΧάμερ («The Social Network»), ως τον Ίλια Κουριάκιν....
Με φόντο τις αρχές της δεκαετίας του '60, στην κορύφωση του Ψυχρού Πολέμου, η ταινία «Κωδικό Όνομα: U.N.C.L.E.» παρακολουθεί τη ζωή του Σόλο, πράκτορα της CIA και του Κουριάκιν, πράκτορα της KGB. Στο πλαίσιο μιας αποστολής, οι δύο άνδρες αφήνουν στην άκρη την επί μακρόν αντιπαλότητά τους, προκειμένου να σταματήσουν μια μυστηριώδη διεθνή εγκληματική οργάνωση, που έχει στόχο να αποσταθεροποιήσει την εύθραυστη ισορροπία μέσω των πυρηνικών όπλων και της τεχνολογίας. Το μόνο στοιχείο που έχουν στη διάθεσή τους είναι η κόρη ενός εξαφανισμένου Γερμανού επιστήμονα, μέσω της οποίας θα μπορέσουν να διεισδύσουν στους κόλπους της οργάνωσης. Οι δύο άνδρες θα πρέπει να δώσουν μάχη με τον χρόνο προκειμένου να αποτρέψουν μια παγκόσμια καταστροφή.
Στην ταινία συμπρωταγωνιστούν οι Αλίσια Βικάντερ («Anna Karenina»), Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι («The Great Gatsby»), Τζάρεντ Χάρις («Sherlock Holmes: Game of Shadows») και ο ΧιούΓκραντ στον ρόλο του Γουέιβερλι.
Το σενάριο είναι των Γκάι Ρίτσι και ΛάιονελΓουίγκραμ. Πρόκειται για την τρίτη συνεργασία τους μετά τις διασκευές των δύο μεγάλων κινηματογραφικά επιτυχημένων «Sherlock Holmes».
Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ
Η νέα ταινία του Γκάι Ρίτσι, είναι μια περιπέτεια γεμάτη ένταση, δράση, αισθησιασμό και στυλ, γυρισμένη με χιούμορ τόσο σε ό,τι αφορά την ταραχώδη σχέση των δύο υπερκατασκόπων, όσο και την αποστολή που πρέπει να φέρουν σε πέρας.
«Είναι συναρπαστική η δυναμική της διάδρασης των δύο χαρακτήρων» λέει ο Ρίτσι, που εκτός από τη σκηνοθεσία και την παραγωγή, συνυπογράφει και το σενάριο που βασίζεται στην ομώνυμη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά του '60.
Κατά την πρώτη συνάντησή τους, ο κορυφαίος πράκτορας της CIA και ο ομόλογός του από την KGB έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο. Και οι δύο έχουν σταλεί για τον ίδιο σκοπό πίσω από το Τείχος του Βερολίνου, στο απόγειο του Ψυχρού Πολέμου. Το να βγάλει από τη μέση ο ένας τον άλλο, είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα.
«Είναι συναρπαστική η δυναμική της διάδρασης των δύο χαρακτήρων» λέει ο Ρίτσι, που εκτός από τη σκηνοθεσία και την παραγωγή, συνυπογράφει και το σενάριο που βασίζεται στην ομώνυμη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά του '60.
Κατά την πρώτη συνάντησή τους, ο κορυφαίος πράκτορας της CIA και ο ομόλογός του από την KGB έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο. Και οι δύο έχουν σταλεί για τον ίδιο σκοπό πίσω από το Τείχος του Βερολίνου, στο απόγειο του Ψυχρού Πολέμου. Το να βγάλει από τη μέση ο ένας τον άλλο, είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα.
Μέρες αργότερα, κι αφού έχουν ενημερωθεί από τους προϊστάμενούς τους ότι θα πρέπει να συνεργαστούν, η αλληλοεξόντωση φεύγει προσωρινά από το τραπέζι, οδηγώντας τους δύο ορκισμένους αντίπαλους, να εκτονώσουν τον εθνικό και επαγγελματικό ανταγωνισμό τους σε μια ανεπίσημη μάχη εντυπώσεων, με σαφές, αμφίδρομο μήνυμα, ότι η συγκεκριμένη συνεργασία γίνεται παρά τη θέλησή τους. «Από μία άποψη είναι αυτό που θα λέγαμε buddy movie, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι ο ένας δεν συμπαθεί τον άλλο εξαρχής,» λέει ο Χένρι Καβίλ, που ενσαρκώνει τον Σόλο, τον γλυκύ και ενίοτε θρασύ Αμερικανό πράκτορα.
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ...
Για τις σκηνές δράσης επιστρατεύτηκε ο ειδικός επικίνδυνων σκηνών Πολ Τζένινγκς και ο ειδικός οπτικών εφέ ΝτόμινικΤουόχι. Ο Τζένινγκς ανέλαβε να εκπαιδεύσει τους πρωταγωνιστές στη μάχη σώμα με σώμα, στη χρήση όπλων, σε καταδιώξεις με μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα και εκρήξεις. Ο Χένρι Καβίλ και ο ΆρμιΧάμερ δεν δίστασαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, εκτελώντας οι ίδιοι τις περισσότερες επικίνδυνες σκηνές.
Ανταλλαγή πυρών στο Βερολίνο
Η ιστορία ξεκινά εκρηκτικά, καθώς η Γκάμπι και ο Σόλο, προσπαθούν με ένα vintageWartburg να ξεφύγουν από το Trabant του Κουριάκιν στους σκοτεινούς δρόμους του Ανατολικού Βερολίνου και να συναντήσουν τον σύνδεσμο του Σόλο στην άλλη πλευρά.
Και στα δύο αυτοκίνητα τοποθετήθηκε δεύτερο τιμόνι, πεντάλ και ταχύτητες στην οροφή απ' όπου επαγγελματίες οδηγοί κινούσαν τα οχήματα, με τους ηθοποιούς να επιβαίνουν σε αυτά. Τα δύο αυτοκίνητα ακολουθούσε ένα τρίτο που έφερε τις κάμερες.
Τα δύο αυτοκίνητα έπρεπε να είναι κοντά στις στροφές, συνεπώς κάναμε το ένα πολύ ελαφρύ και το συνδέσαμε με το άλλο. Μετά, σε green room, κατασκευάσαμε ένα υδραυλικό σύστημα ώστε να μπορούμε να τα μετακινούμε μπρος και πίσω, με τέτοιο τρόπο που να μοιάζει ότι το ένα μαζεύει την απόσταση από το άλλο. Τα οπτικά εφέ αποδείχθηκαν για ακόμη μια φορά αναντικατάστατα, καθώς χάρη σε αυτά οι δρόμοι του Γκρίνουιτς και του Τσάτχαμ μετατράπηκαν σε δρόμους του Ανατολικού Βερολίνου.
Η ιστορία ξεκινά εκρηκτικά, καθώς η Γκάμπι και ο Σόλο, προσπαθούν με ένα vintageWartburg να ξεφύγουν από το Trabant του Κουριάκιν στους σκοτεινούς δρόμους του Ανατολικού Βερολίνου και να συναντήσουν τον σύνδεσμο του Σόλο στην άλλη πλευρά.
Και στα δύο αυτοκίνητα τοποθετήθηκε δεύτερο τιμόνι, πεντάλ και ταχύτητες στην οροφή απ' όπου επαγγελματίες οδηγοί κινούσαν τα οχήματα, με τους ηθοποιούς να επιβαίνουν σε αυτά. Τα δύο αυτοκίνητα ακολουθούσε ένα τρίτο που έφερε τις κάμερες.
Τα δύο αυτοκίνητα έπρεπε να είναι κοντά στις στροφές, συνεπώς κάναμε το ένα πολύ ελαφρύ και το συνδέσαμε με το άλλο. Μετά, σε green room, κατασκευάσαμε ένα υδραυλικό σύστημα ώστε να μπορούμε να τα μετακινούμε μπρος και πίσω, με τέτοιο τρόπο που να μοιάζει ότι το ένα μαζεύει την απόσταση από το άλλο. Τα οπτικά εφέ αποδείχθηκαν για ακόμη μια φορά αναντικατάστατα, καθώς χάρη σε αυτά οι δρόμοι του Γκρίνουιτς και του Τσάτχαμ μετατράπηκαν σε δρόμους του Ανατολικού Βερολίνου.
Η Κρουαζιέρα
Η σκηνή στο λιμάνι απαιτούσε δεινή οδηγική ικανότητα. Μια δοκιμή με τον Άρμι, τους έπεισε ότι μπορούσε να γυρίσει μόνος του τη σκηνή. Οι προκλήσεις όμως, ήταν πολύ περισσότερες και μεγαλύτερες. Ο Τουόχι εξηγεί «όταν εκτοξεύεις ένα όχημα από ύψος με σκοπό να προσγειωθεί σε ένα σκάφος, οι δυνάμεις της φυσικής θα αναγκάσουν το σκάφος να μετακινηθεί». Για να ξεπεράσουν αυτό το πρόβλημα, κατασκεύασαν ένα ελαφρού τύπου φορτηγάκι το οποίο συνέδεσαν με έναν γερανό προκειμένου να προσγειωθεί στο κατάλληλο σημείο.
Η σκηνή στο λιμάνι απαιτούσε δεινή οδηγική ικανότητα. Μια δοκιμή με τον Άρμι, τους έπεισε ότι μπορούσε να γυρίσει μόνος του τη σκηνή. Οι προκλήσεις όμως, ήταν πολύ περισσότερες και μεγαλύτερες. Ο Τουόχι εξηγεί «όταν εκτοξεύεις ένα όχημα από ύψος με σκοπό να προσγειωθεί σε ένα σκάφος, οι δυνάμεις της φυσικής θα αναγκάσουν το σκάφος να μετακινηθεί». Για να ξεπεράσουν αυτό το πρόβλημα, κατασκεύασαν ένα ελαφρού τύπου φορτηγάκι το οποίο συνέδεσαν με έναν γερανό προκειμένου να προσγειωθεί στο κατάλληλο σημείο.
Καταδίωξη στο κτήμα των Βιντσιγκέρα
Η κλιμακούμενη καταδίωξη στο νησί των Βιντσιγκέρα απαιτούσε δυναμισμό και ευρηματικότητα καθώς ο καθένας επιλέγει διαφορετικό μέσο μετακίνησης.
Μεταξύ των οχημάτων που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μια μοτοσυκλέτα του 1960, ένα τροποποιημένο Land Rover και ένα κατά παραγγελία κατασκευασμένο ATV με τετρακίνηση.
Η μοτοσυκλέτα που χρησιμοποίησε ο Χάμερ ήταν μια συλλεκτική MétisseDesertRacer, ακριβές αντίγραφο της Mark III που σχεδίασε ο Στιβ ΜακΚουίν και ο Μπαντ Έκινς το 1960.
Επίσης, μεταξύ των συλλεκτικών οχημάτων που εμφανίζονται στην ταινία είναι ένα ελικόπτερο Hiller UH 12E4 του 1960 που έχει ξαναχρησιμοποιηθεί στον ‘Χρυσοδάχτυλο', των ταινιών James Bond.
Η κλιμακούμενη καταδίωξη στο νησί των Βιντσιγκέρα απαιτούσε δυναμισμό και ευρηματικότητα καθώς ο καθένας επιλέγει διαφορετικό μέσο μετακίνησης.
Μεταξύ των οχημάτων που χρησιμοποιήθηκαν ήταν μια μοτοσυκλέτα του 1960, ένα τροποποιημένο Land Rover και ένα κατά παραγγελία κατασκευασμένο ATV με τετρακίνηση.
Η μοτοσυκλέτα που χρησιμοποίησε ο Χάμερ ήταν μια συλλεκτική MétisseDesertRacer, ακριβές αντίγραφο της Mark III που σχεδίασε ο Στιβ ΜακΚουίν και ο Μπαντ Έκινς το 1960.
Επίσης, μεταξύ των συλλεκτικών οχημάτων που εμφανίζονται στην ταινία είναι ένα ελικόπτερο Hiller UH 12E4 του 1960 που έχει ξαναχρησιμοποιηθεί στον ‘Χρυσοδάχτυλο', των ταινιών James Bond.
Από 10 Σεπτεμβρίου στους κινηματογράφους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου