ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Μια δεύτερη γνώμη στην δική σου ιστορία!

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες να δίνουν με το σχόλιο τους μια γνώμη στην φίλη μας που μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα: 

Αγαπητά νέα καλά μαντάτα , είμαι 42 χρονών γιατρός και επιτέλους ......
.... μετά από χρόνια σπουδών βρέθηκε μια εξαιρετική θέση εργασίας στο εξωτερικό με πάρα πολύ πλούσιες αντααμοιβές. Έχω έρθει σε μεγάλο δίλημμα για το αν θα πρέπει να αποδεχθώ τη θέση ή όχι. Αφορμή ο εραστής της ζωής μου. Ένας άντρας που δεν είμαι ερωτευμένη μαζί του απλά έχει αγγίξει τις ευαίσθητες γυναικείες χορδές μου (καταλαβαίνεται τι εννοώ). Το δίλημμά μου λοιπόν είναι: αρπάζω την επαγγελματική ευκαιρία που μου προσφέρεται ή εξακολουθώ και απολαμβάνω τις στιγμές μου με τον σύντροφο μου; Σημειωτέον δεν υπάρχει δυνατότητα να έχω και την θέση εργασίας και τον εραστή μου διότι έχει την δουλειά του στην Ελλάδα και δεν υπάρχει περίπτωση να την εγκαταλείψει.

Σας ευχαριστώ
 Έφη




Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες; Εάν ναι βοήθησε μας με το να το κοινοποιήσεις στους φίλους σου.Σε μια εποχή που το μυαλό μας δέχεται βροχή γκρίζων και ίσως μαύρων ειδήσεων τα Νέα Καλά Μαντάτα είναι ένα blog με χιλιάδες άρθρα ενδιαφέροντα ,χρήσιμα και προ πάντων ευχάριστα προς ανάγνωση. Κάνοντας απλώς ένα κλικ διαβάζεις κάτι ευχάριστο και ενδιαφέρον χωρίς να κατευθύνεσαι σε ένα λαβύρινθο παραθύρων! Απλά δοκιμάστε μας και σίγουρα θα γίνουμε καθημερινή σας συνήθεια και η ευχάριστη παρέα σας!
Γίνετε φίλοι μας στο facebook https://www.facebook.com/NeaKalaMantata/ ή ακολουθήστε μας στο Twitter https://twitter.com/NeaKalaMantata. Σας ευχαριστούμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου