ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Μια δεύτερη γνώμη στην δική σου ιστορία!


Αποτέλεσμα εικόνας για γιαγια


Καλησπέρα σας , είμαι 45 χρονών και εδώ και μια εβδομάδα ο δίδυμος αδελφός μου έχει διαγνωσθεί με καρκίνο στο κεφάλι. Είμαστε και οι δυο αγαπημένοι και αχώριστοι. Εγώ  ελεύθερος εκείνος .....
..... έχει χάσει πριν 3 χρόνια την γυναίκα του επίσης από καρκίνο και έχει δυο παιδάκια 8 και 12 ετών. Έχω χάσει τη γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν μπορώ ούτε στα μάτια να τον κυτάξω. Δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη προς εκείνον. Είμαι σε αδιέξοδο . Δεν ξέρω τι να του πω , ούτε στον αδελφό μου ούτε στα ανιψάκια μου. Δεν ξέρω τι θα με συμβουλεύσετε  αλλά δεν βλέπω να γλιτώνω τον ψυχολόγο. 




Γράψτε μας άφοβα και ανώνυμα την δική σας ιστορία στο neakalamantata@gmail.com  . σύντομα θα λάβετε απάντηση μέσω mail με την δική μας γνώμη και ταυτόχρονα η ιστορία σας δημοσιεύεται στο ΝΕΑ ΚΑΛΑ ΜΑΝΤΑΤΑ και στο ΝΕΑ ΚΑΛΑ ΜΑΝΤΑΤΑ/F  ανώνυμα και μπορείτε να παρακολουθείτε αθόρυβα και ανώνυμα τα σχόλια των αναγνωστών. Σε περίπτωση που δεν θέλετε η ιστορία σας να δημοσιευτεί παρακαλώ να το ζητάτε στο τέλος της ιστορίας σας. Ιστορίες πορνό ή ιστορίες που προσβάλουν τρίτους κατ' οποιονδήποτε τρόπο δεν θα δημοσιεύονται και θα διαγράφονται αυτομάτως. Περιμένουμε τις δικές σας αληθινές ιστορίες που χρειάζονται μια δεύτερη γνώμη. Σας ευχαριστούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου