Το σχέδιο θα τεθεί σε εφαρμογή τον Ιούνιο του 2014
Ο όμιλος Fiat σχεδιάζει να κατασκευάζει ετησίως 280.000 μικρά SUV στο εργοστάσιό του στο Melfi της Ιταλίας με τα σήματα της Fiat και της Chrysler, ξεκινώντας από τον Ιούνιο του 2014.
O όμιλος Fiat στρέφεται στην κατασκευή, από τον Ιούνιο του 2014, compact αστικών SUV και crossovers, τα οποία φαίνεται να έχουν πλέον μεγάλη ζήτηση παγκοσμίως. Σε αυτό το πλαίσιο κινείται λοιπόν, προκειμένου να φτάσει τα 280.000 οχήματα ετησίως (η Jeep μέχρι 150.000 μονάδες κι η Fiat έως 130.000) για τα δύο νέα crossovers, δηλαδή της Chrysler (δεν έχει προσδιοριστεί το όνομα) και το 500X της Fiat.
Μάλιστα, η Fiat ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισ. ευρώ στο εργοστάσιό της στο Melfi για αυτό το σκοπό, ενώ επιδιώκει να αυξήσει τον αριθμό των παραγόμενων μοντέλων όλου του ομίλου στην Ευρώπη (Fiat, Alfa Romeo, Maserati) στα 2 εκατ. αυτοκίνητα (τον χρόνο) μέχρι το 2016. Παράλληλα, ο όμιλος Fiat θα αυξήσει τις δυνατότητες των εργοστασίων του τόσο τοπικά, όσο και στην Πολωνία και την Τουρκία, για να αυξήσει συνολικά την παραγωγή.
Από την άλλη πλευρά, η Chrysler προσδοκά ότι θα αυξήσει με το νέο «συμπαγές» SUV της, τις πωλήσεις στην Ευρώπη σε 500.000 μονάδες μέχρι το 2015 (από 155.000 που ήταν το 2012).
Τέλος, όπως αναφέρουν πηγές από τον όμιλο, το Fiat 500X, που θα αντικαταστήσει το Sedici, θα είναι επιθετικό, με νεανική σχεδίαση, προκειμένου να γίνει ελκυστικό και να καλύψει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Αμερική. Ταυτόχρονα, η εταιρεία θα επικεντρωθεί και στην ανάπτυξη πιο οικονομικών κινητήρων βενζίνης και diesel.
O όμιλος Fiat στρέφεται στην κατασκευή, από τον Ιούνιο του 2014, compact αστικών SUV και crossovers, τα οποία φαίνεται να έχουν πλέον μεγάλη ζήτηση παγκοσμίως. Σε αυτό το πλαίσιο κινείται λοιπόν, προκειμένου να φτάσει τα 280.000 οχήματα ετησίως (η Jeep μέχρι 150.000 μονάδες κι η Fiat έως 130.000) για τα δύο νέα crossovers, δηλαδή της Chrysler (δεν έχει προσδιοριστεί το όνομα) και το 500X της Fiat.
Μάλιστα, η Fiat ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισ. ευρώ στο εργοστάσιό της στο Melfi για αυτό το σκοπό, ενώ επιδιώκει να αυξήσει τον αριθμό των παραγόμενων μοντέλων όλου του ομίλου στην Ευρώπη (Fiat, Alfa Romeo, Maserati) στα 2 εκατ. αυτοκίνητα (τον χρόνο) μέχρι το 2016. Παράλληλα, ο όμιλος Fiat θα αυξήσει τις δυνατότητες των εργοστασίων του τόσο τοπικά, όσο και στην Πολωνία και την Τουρκία, για να αυξήσει συνολικά την παραγωγή.
Από την άλλη πλευρά, η Chrysler προσδοκά ότι θα αυξήσει με το νέο «συμπαγές» SUV της, τις πωλήσεις στην Ευρώπη σε 500.000 μονάδες μέχρι το 2015 (από 155.000 που ήταν το 2012).
Τέλος, όπως αναφέρουν πηγές από τον όμιλο, το Fiat 500X, που θα αντικαταστήσει το Sedici, θα είναι επιθετικό, με νεανική σχεδίαση, προκειμένου να γίνει ελκυστικό και να καλύψει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Αμερική. Ταυτόχρονα, η εταιρεία θα επικεντρωθεί και στην ανάπτυξη πιο οικονομικών κινητήρων βενζίνης και diesel.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου