ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

8 νέα μοντέλα για την Φρανκφούρτη

Η φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η οποία θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο, αναμένεται με ενδιαφέρον και εμείς επιλέξαμε και σας παραθέτουμε 8 «λόγους» για αυτό.
Η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης φημίζεται για τις εντυπωσιακές πρεμιέρες της και με τον Σεπτέμβριο να πλησιάζει, επιλέξαμε 8 από τις φετινές και σας τις παρουσιάζουμε.

Audi Sport Quattro

Μετά από σχεδόν 30 χρόνια που πρωτοεμφανίσθηκε το Audi Sport Quattro, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλησε να το επαναφέρει, γι αυτό λοιπόν θα το παρουσιάσει επίσημα στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το αμάξωμα του Quattro θα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, μαγνήσιο και ανθρακόνημα κι έτσι το συνολικό του βάρος δεν θα ξεπερνάει τα 1.300 κιλά. Το (τηρουμένων των αναλογιών) χαμηλό βάρος, καθώς κι η υψηλή ιπποδύναμη του θα «εκτοξεύουν» το Audi Quattro στα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα. 

Ταυτόχρονα, παρόλο που το πρωτότυπο Quattro το οποίο είχε παρουσιαστεί στο Παρίσι το 2010, εφοδιαζόταν με έναν turbo κινητήρα 2,5 λίτρων, το μοντέλο παραγωγής θα τροφοδοτείται από ένα 4,0 λτ. μοτέρ twin turbo, με 8 κυλίνδρους σε διάταξη V και την απόδοση του να αγγίζει το εντυπωσιακό νούμερο των 650 ίππων! 

BMW Σειρά 4

Η νέα BMW Σειρά 4 αποτελεί την κουπέ εκδοχή του μεσαίου μοντέλου της εταιρείας και διατηρεί πιο δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές σε σύγκριση με τη σεντάν έκδοση. 

Παρόλο που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα με τη σεντάν, η νέα Σειρά 4 είναι πιο χαμηλή και έχει διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση με χαμηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που της προσδίδει έναν πιο σπορ χαρακτήρα.

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστικές γραμμές δεν διαφοροποιούνται σε σύγκριση με την 3αρα και στο πίσω μέρος υπάρχουν δύο ανεξάρτητα καθίσματα. 

Στον τομέα των μηχανικών συνόλων τώρα, στην κορυφή τοποθετείται ένα μοτέρ βενζίνης 3,0 λίτρων TwinPower Turbo απόδοσης 306 ίππων (έκδοση 435i). 
Eπίσης, υπάρχει ακόμη ένας 2λιτρος κινητήρας βενζίνης με 245 άλογα (428i) και ένα diesel μοτέρ 2.000 κυβικών εκατοστών με ισχύ 184 άλογα (420d). Σε όλες τις εκδόσεις θα υπάρχει στάνταρ μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και προαιρετικά θα μπορούν να συνδυαστούν και με το 8αρι αυτοματο κιβώτιο της BMW. 


Mercedes-Benz GLA

Η νέα Mercedes GLA θα είναι μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες πρεμιέρες, αφού με το λανσάρισμα του μοντέλου αυτού η Mercedes θα μπει για πρώτη φορά στην κατηγορία των compact SUV.

Παρότι στο πρωτότυπο η Mercedes ντύνει το εσωτερικό της GLA με «φουτουριστικού» τύπου επενδύσεις και υλικά, στο μοντέλο παραγωγής η σχεδίαση του ταμπλό δεν αναμένεται να αλλάξει κατά πολύ σε σχέση με τα γνωστά μοτίβα της A-Class και ιδίως, της νεότερης Mercedes CLA. Αναμένουμε λοιπόν ένα άκρως ενδιαφέρον στιλιστικό αποτέλεσμα, με πολλές σπορτίφ λεπτομέρειες.

Η πρωτότυπη GLA που μας είχε δείξει η Mercedes στη Σαγκάη, διέθετε το 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα των A-Class και CLA, απόδοσης 211 ίππων, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT, αλλά και την τετρακίνηση 4MATIC. 

Παράλληλα αναμένονται και οι κινητήρες βενζίνης 1,6 turbo με 122 και 156 ίππους, αλλά και diesel μοτέρ από 1,8 λίτρα και άνω. Σίγουρες είναι επίσης και οι εκδόσεις με κίνηση μόνο στους εμπρόσθιους τροχούς, οι οποίες θα συνδυαστούν με τους 1,6 turbo και πιθανότατα και τους diesel. 


Mazda 3
Το νέο ιαπωνικό hatchback έκανε τελικά την εμφάνισή του, κλέβοντας τις εντυπώσεις, χάρη στην καλαίσθητη όσο και επιθετική του σχεδίαση. 

Επίσης, το αμάξωμα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο (αν και μόλις 1.190 κιλά) από την προηγούμενη γενιά, με το μήκος να φτάνει τα 4.465 χλστ. Μάλιστα, το μεταξόνιο των 2.700 χλστ.. φανερώνει ότι οι χώροι για τους επιβάτες είναι παραπάνω από ικανοποιητικοί. 

Από την άλλη στο εσωτερικό του, όπως αποκαλύπτουν οι πρώτες φωτογραφίες, το Mazda 3 διαθέτει μια νέα «τετραγωνισμένη» και λιτή κονσόλα, ενώ χαρακτηριστική είναι κι η οθόνη αφής. 

Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα, συναντάμε τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν diesel, οι οποίοι ενσωμάτουν την τεχνολογία SKYACTIV. Ο πιο σημαντικός είναι ο 1,5 λτ. κινητήρας βενζίνης, που αποδίδει 100 ίππους και 150 Nm ροπής, ενώ ακολουθεί  ο 2,0 λτ. με 120 ίππους και 210 Nm ροπής (ή 165 ίππους στη δεύτερη έκδοση του). 

Παράλληλα, διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λτ, απόδοσης 150 ίππων και 380 Nm ροπής. Όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό (ή προαιρετικά αυτόματο) κιβώτιο ταχυτήτων.


Nissan Qashqai
Η δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai, αναμένεται να «πατάει» στην καινούρια πλατφόρμα «CMF» (Common Module Family), η οποία αποτελεί προϊόν της συνεργασίας Renault και Nissan.

Το νέο Nissan Qashqai θα αποτελέσει το πρώτο σημαντικό μοντέλο που θα βασίζεται στην συγκεκριμένη πλατφόρμα, ενώ η αλματώδης πρόοδος του, θα αφορά στην ποιότητα και στην εικόνα του εσωτερικού. Έτσι, το νέο Qashqai θα είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που θα σκοράρει την κορυφαία επίδοση στην κλίμακα αξιολόγησης ποιότητας και φινιρίσματος που χρησιμοποιεί η ιαπωνική φίρμα. Παράλληλα, θα προσφέρει μεγαλύτερους χώρους και καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού.

Αναφορικά με τους κινητήρες θα εφοδιάζεται με τον νέο 1,2 τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού της Renault, που αποδίδει 115 ίππους με 190 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. και καταναλώνει περί τα 5,3 λτ./100 χλμ. (119 γρ. CO2 /χλμ. στο Megane). O εξαιρετικός 1,6 dCi των 130 ίππων θα διατηρηθεί φυσικά, μαζί με τον 1,5 dCi, με μικρές βελτιώσεις στην απόδοση και την κατανάλωση.


Peugeot 308
Το νέο Peugeot 308 είναι εντελώς διαφορετικό σε σύγκριση με το υπάρχον μοντέλο, καθώς έχει εξελιχθεί πάνω στην καινούργια και πιο ελαφριά πλατφόρμα EMP2, η οποία θα βοηθήσει στη μείωση του βάρους κατά 70 κιλά, προσφέροντας παράλληλα καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Παράλληλα «εισάγει» μια εντελώς νέα σχεδίαση και θα διαφοροποιείται σημαντικά από την υπάρχουσα γενιά, όντας επηρεασμένο από το πρωτότυπο Οnyx (που είδαμε στο Παρίσι το 2012) αλλά και από το κλασικό 504 Coupe. 

Την παράσταση κλέβει η χαρακτηριστική νέα μάσκα και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων και το μικρής διαμέτρου τιμόνι, ενώ τα πάντα κινούνται γύρω (και) από την μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες του νέου 308 αναμένεται να είναι περισσότερο αποδοτικοί και οικονομικοί, ενώ με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα μόλις 85 γρ. / χλμ., το ίδιο ισχύει και για την φιλικότητα του ως προς το περιβάλλον.


smart fortwo
Το λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του smart fortwo είναι από τα πλέον αναμενόμενα για το 2014, καθώς έρχεται πλήρως αλλαγμένο, αλλά με κοινή πισωκίνητη πλατφόρμα με αυτή του επόμενου Twingo.

Σε ότι αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση, στρογγυλεύει αρκετά, τα φώτα μεγαλώνουν, αλλά ο κλωβός ασφαλείας Tridion παραμένει. 

Στους κινητήρες, η smart δημιουργεί ένα πέπλο μυστηρίου, με πιο πιθανούς ωστόσο έναν νέο 2κύλινδρο βενζινοκινητήρα 64 ίππων, αλλά και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση. 

Στη γκάμα επίσης θα προστεθεί για πρώτη φορά και μια έκδοση «fortwo+2», με μακρύτερο μεταξόνιο, πίσω πόρτες και 2 σειρές καθισμάτων. Για αυτό το μοντέλο. αναμένονται πιο ισχυροί 3κύλινδροι turbo βενζινοκινητήρες.


VW e-up!
H VW θα λανσάρει την ηλεκτρική έκδοση του up! σε όλη την Ευρώπη και η επίσημη παρουσίασή του θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου τον Σεπτέμβριο, στη Φρανκφούρτη. Το e-up! θα διατίθεται σε 4θυρη εκδοχή και θα τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα μπαταριών λιθίου 18,7 kWh, ο οποίος θα αποδίδει 55 ίππους και ροπή 210 Nm. Η τελική του ταχύτητα θα είναι 130 χλμ./ώρα, ενώ τα 0-100 θα τα ολοκληρώνει σε 12,4 δλ.

Ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος κάτω από το πάτωμα του e-up! και το συνολικό του βάρος του αμαξώματος θα είναι στα 1.185 κιλά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αυτονομία που παρέχεται (με εργοστασιακές μετρήσεις) είναι 160 χλμ., ενώ με μια γρήγορη φόρτιση 30 λεπτών, οι μπαταρίες θα φορτίζουν κατά 80%, παρέχοντας αυτονομία 100 χλμ.

Παράλληλα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει και το VW Golf R, εντείνοντας περισσότερο την αναμονή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου