Μήπως πιστεύεις ότι οι άντρες δεν μιλάνε μεταξύ τους για μας όσο εμείς για αυτούς; Ναι, ε; Την έχεις πατήσει πολύ χοντρά λέμε! Μετά από πρόσφατη μυστική αποστολή μου σε παρέα φίλων μου αντρών έχω να σου πω ότι τρώμε θάψιμο σαν να μην υπάρχει αύριο, ειδικά όταν είμαστε μέλη της κατηγορίας «γκόμενα που μόλις γνώρισα»! Εντάξει το υποψιαζόμασταν ότι και αυτοί δεν μπορεί, θα το λένε το κατιτίς τους, αλλά η πραγματικότητα, φίλη μου, είναι...
πέρα από κάθε φαντασία!
Το «κομμωτήριο» είναι λίγο για να περιγράψει την κατάσταση! Για να καταλάβεις έχουνε και ειδικές γκομενοκατηγορίες για τις γυναίκες που θεωρούνε τις χειρότερες! Για τσέκαρε μήπως είσαι και εσύ πουθενά εκεί μέσα και έχουμε άλλα……
- Η «τα ξέρω όλα».Έχεις καταλάβει σωστά ότι δεν θέλει να είσαι μια γλάστρα που ασχολείται μόνο με τα νύχια ή τα μαλλιά της και ότι θεωρεί πολύ σημαντικό το να μπορεί να κάνει και ο ίδιος μια σοβαρή κουβέντα μαζί σου αλλά και το να ξέρει ότι μπορείς να ανταποκριθείς και κοινωνικά όταν είστε μαζί. Αυτό που έχεις καταλάβει λάθος είναι ότι το θεωρεί μεγάλη πρόκληση το να του πηγαίνεις κόντρα ή να τον διορθώνεις κάθε φορά που συμμετέχεις σε μια συζήτηση. Στην πραγματικότητα έχουν μια φυσική σχεδόν απέχθεια για τις γυναίκες που συνεχώς φέρνουν αντίρρηση για να κάνουν αισθητή την παρουσία τους γιατί τις βρίσκουν «μίζερες, ανασφαλείς και κομπλεξικές». Στα μεταφέρω αυτολεξεί.
- Η «ψάχνω χορηγό». Να είσαι σίγουρη ότι μπορεί να καταλάβει πολύ καλά στη συμπεριφορά σου πότε πρόκειται απλώς για τη τάση σου για καλοπέραση και άνεση και πότε για συμφέρον. Δεν θεωρεί πρόβλημα το να σου κάνει ένα ωραίο δώρο ή το να κάνετε πού και πού κάτι ξεχωριστό αλλά θεωρεί απαράδεκτη την όποια προσπάθεια σου να βρεις ένα χορηγό που θα σε βολέψει!
- Η «ψάχνω ένα καλό παιδί». Προφανώς δεν χρειάζεται να σου πω ότι ειδικά τη σημερινή εποχή αυτή η νοοτροπία που θέλει τη γυναίκα να ονειρεύεται από πέντε χρόνων να ντυθεί νυφούλα και να περπατήσει με τούλια, πέπλο και ένα τσούρμο παρανυφάκια και τον άντρα να τρέχει πανικόβλητος και μόνο στο άκουσμα της λέξης γάμος είναι ένα πολύ μεγάλο κλισέ…Αλλά (!) δεν είναι καθόλου κλισέ το να ξεπερνάει είτε ο ένας εκ των δύο τα προσωπικά όρια του άλλου καταλήγοντας να τον καταπιέζει.
Ακόμα και αν κίνητρο σου είναι ότι έχεις πάθει μεγάλο έρωτα, δεν δικαιολογείσαι σε καμία περίπτωση να εκβιάζεις με το στανιό ένα μεγαλύτερο βαθμό οικειότητας ή δέσμευσης από αυτόν που με φυσικό τρόπο προκύπτει από τη μεταξύ σας επαφή. Είναι ζήτημα χρόνου να την κοπανήσει ο…γαμπρός στο λέω! - Η «δεν έχω δική μου ζωή». Είναι η κλασσική περίπτωση γυναίκας που πέφτει με τα μούτρα στον άλλον, κανονίζει όλη της τη ζωή γύρω από αυτόν, εξαφανίζεται από φίλους και παρέες δικές της και λυσσάει να τηλεφωνεί κάθε 10 λεπτά στον καλό της. Αυτό είναι το πρώτο στάδιο γιατί συνήθως ακολουθούν αμέσως μετά τρελές σκηνές ζηλοτυπίας, παρεμβάσεις στο σπίτι και στη ζωή του και γκρίνια, ατελείωτη γκρίνια γιατί από την ώρα που ανοίγει τα μάτια της το πρωί μέχρι που κοιμάται το βράδυ δεν ασχολείται με τίποτα άλλο! Θέλω να συ πω ότι την κατηγορά αυτή τη θεωρούν από τις πιο βαριές περιπτώσεις γατί και φοβιστική είναι και δεν ξέρεις τι να κάνεις μετά για να την ξεφορτωθείς ! Ναι ,ναι τέτοια λένε….
- Η «ψάχνω καβάντζα». Του το δείχνεις με χίλιους τρόπους ότι δεν σκίζεις και το μαγιό σου να είσαι κανονικά μαζί του και να είναι ο επίσημος αγαπημένος σου. Του το λένε και οι φίλοι του εξάλλου! Μπορεί να νομίζεις ότι είναι η απόλυτη φαντασίωση κάθε άντρα το να έχει σεξ χωρίς δεσμεύσεις, αλλά θέλω να σου πω ότι αυτό τους αρέσει όταν είναι δική τους επιλογή και μόνο. Αν καταλαβαίνει ότι τον αντιμετωπίζεις ως γκόμενο – γιαούρτι ,που έχει δηλαδή ημερομηνία λήξης και μάλιστα σύντομη, το πιθανότερο είναι να ξενερώσει, να αισθανθεί θιγμένος και τελικά να αντιδράσει φεύγοντας ή υιοθετώντας άσχημες συμπεριφορές απέναντι σου. Τι να κάνεις ; Γίνε πιο κομψή, πιο κομψή με την καβάντζα σου πουλάκι μου!
Οι μυστικές μου αποστολές στον κόσμο της τεστοστερόνης θα συνεχιστούν οπωσδήποτε γιατί μερικά πράγματα τα έχουμε καταλάβει πολύ λάθος για τα αγόρια αγαπημένη μου και προβλέπω ότι θα εκτεθούμε πολύ χοντρά καμιά ώρα!
marymary
marymary
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου