ΑΣ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ


powered by Agones.gr - Stoixima

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Δοκιμάζουμε πρώτοι: Νέο Audi A3 Sport Sedan 1,4 TFSI

                  


Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η οικογένεια Α3 αποκτά και σεντάν αμάξωμα. Δοκιμάζουμε το νέο μοντέλο της Audi, με τον κινητήρα 1,4 TFSI των 140 ίππων που διαθέτει το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων CoD (Cylinder on Demand).
Το premium μοντέλο της Audi τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το χάτσμπακ Α3, όντας 15 εκ. μακρύτερο. Παράλληλα, είναι 25 εκ. πιο κοντό από το Α4 και σχεδιαστικά διαφοροποιείται από τη χάτσμπακ έκδοση, στο πίσω μέρος. Η αλλαγή των εξωτερικών διαστάσεων έχει «ωφελήσει» το χώρο αποσκευών, ο οποίος ανέρχεται στα 425 λίτρα χωρητικότητας.


Εσωτερικό: Προσεγμένο στην τελευταία λεπτομέρεια
Το εσωτερικό του Audi A3 Sport Sedan 1,4 TFSI CoD δεν διαφοροποιείται αισθητικά ή ποιοτικά από αυτό που έχουμε συναντήσει στα A3 και Α3 Sportback. Επομένως, ο σχεδιασμός βασίζεται σε ένα ταμπλό που έχει χαμηλό οπτικό κέντρο βάρους και δείχνει κομψό και καλοσμιλευμένο, ενώ η ποιότητα κατασκευής ορίζει την κορυφή της κατηγορίας, τόσο με την επιλογή και το φινίρισμα των υλικών, όσο και με τη συναρμογή τους. 


Χώροι: Έχασε ύψος, κέρδισε λίτρα
Εφόσον το σεντάν θέλει να παίξει το ρόλο του πιο οικογενειακού A3, πρέπει να πληροί δύο προϋποθέσεις. Να έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (στην γκάμα) και να είναι σε θέση να φιλοξενήσει με άνεση μια 4μελή οικογένεια.


Κινητήρας: Ικανός και οικονομικός
Κάτω από το καπό του Audi A3 της δοκιμής μας, έδρευε ο 1,4 TFSI κινητήρας των 140 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων CoD (Cylinder on Demand) της Audi. Χάρη σε αυτό οι 2 εκ των 4 κυλίνδρων απενεργοποιούνται όταν δεν υπάρχει το απαραίτητο «φορτίο», προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Η όλη διαδικασία είναι ταχύτατη και δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό.


Στο δρόμο: Ακλόνητο και συμπαγές
Το Audi A3 Sport Sedan σε κερδίζει με την ολοκληρωμένη οδική του συμπεριφορά από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα. Σε αυτό συμβάλλουν το συμπαγές πλαίσιο, η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και το καλό -αν και με ελαφρώς τεχνητή- αίσθηση τιμόνι. 


autotriti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου